  • 1. Data: 2006-07-31 11:43:23
    Temat: Na czym bank zarabia?
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Ok, było niedawno zbliżone pytanie, ale tu konkretniej:

    - Kowalscy - no to banki obecnie się cieszą z kredytów hipotecznych.

    Ale mnie bardziej interesuje:
    - Małe Średnie Przedsiębiorstwa??
    Ostatnio widziałem że rentowność takiego klienta to około 70-85% to obsługa
    bieżaca (prowizje i opłaty), 10-15% to rentowność na kredytach udzielonych,
    5% to rentowność na innych usługach. Badanie rynku amerykańskiego, więc
    jakoś mi nie pasuje do PL.

    Jak to się ma do stanu faktycznego u nas?

    R.

  • 2. Data: 2006-07-31 15:56:31
    Temat: Re: Na czym bank zarabia?
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Robert.I" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amerykańskiego, więc jakoś mi nie pasuje do PL.
    > Jak to się ma do stanu faktycznego u nas?

    No dobra... nikt nie odpowiada. Z własnych przemyśleń: kredyt obrotowy
    (obecnie limit na rachunku bieżącym) oraz opłaty i prowizje...

    R.

  • 3. Data: 2006-07-31 17:22:07
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > No dobra... nikt nie odpowiada. Z własnych przemyśleń: kredyt obrotowy
    > (obecnie limit na rachunku bieżącym) oraz opłaty i prowizje...

    Jesli banki udostepnilyby Ci takie dane. to zrób badania i 'czaśnij'
    doktorat jak ta lala.

  • 4. Data: 2006-08-01 06:57:15
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli banki udostepnilyby Ci takie dane. to zrób badania i 'czaśnij'
    > doktorat jak ta lala.

    hmm... ciekawa koncepcja.