  • 1. Data: 2009-07-27 06:15:42
    Temat: Na dobry początek tygodnia
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Kolejny giełdowy rysunek:
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/rysunki/pr
    agnienie_n.jpg

    Archiwalne tutaj:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=147

    DJ

  • 2. Data: 2009-07-27 06:35:36
    Temat: Re: Na dobry początek tygodnia
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 08:15, "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>
    wrote:
    > Kolejny giełdowy rysunek:http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/ry
    sunki/pragnienie_n.jpg

    > Archiwalne tutaj:http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=147
    >
    > DJ

    Jak jeszcze dzisiaj dołączy do zabawy EURUSD to faktycznie będzie
    'pragnienie' :) :)

  • 3. Data: 2009-07-27 06:53:47
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ciekawie to wygląda na tygodniowym wykresie

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/5BCZuMVHydO/eurus
    d_week

    Walka trwa.

  • 4. Data: 2009-07-27 07:29:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak pod to grasz? Gdzie ustawiasz reversy i stopy? Podaj jakies equity.

    D.

  • 5. Data: 2009-07-27 08:15:16
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 09:29, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Jak pod to grasz? Gdzie ustawiasz reversy i stopy? Podaj jakies equity.
    >
    > D.

    Nie gram na walutach. Na kontraktach idzie mi bardzo dobrze, ale rynek
    walutowy coś mi nie podchodzi. Na indeksie zawsze pozwalam rosnąć
    cenie (albo spadać), najwyżej przy odwrocie część zysku trzeba będzie
    oddać.
    Na foreksie chyba trzeba częściej korzystać z TP.

    Ale odnośnie wskaźnika RSI gorąco polecam posiedzieć 'parę' godzin
    przy nim. Żadne tam wykupienie czy wyprzedanie. Bardzo ładnie się
    rysuje linie trendu, kanały itp. Pomaga często złapać punkty zwrotne.
    Albo potwierdzić ważne wybicie.
    Kiedyś zamieszczałem na grupie wykres dzienny SP500

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/45jF0LWX
    EFy
    historycznie diagnoza była trafna :)

    I jeszcze wykres 1H z teraz
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1ijHiUoE
    iY8
    Jak widać walka trwa.

    Mi ten wskaźnik dużo daje. Lepiej widzę:) Jeszcze raz polecam
    posiedzieć przy nim trochę czasu. Najlepiej interwały dluższe 1H, 4H,
    1D, 1W. I nawet na 5min coś małego można złapać, ale to raczej nie na
    WIG.

    To jest moja 'wędka' dla Was, jak ktoś chce to skorzysta :)

  • 6. Data: 2009-07-27 08:23:18
    Temat: Re: Na dobry pocz?tek tygodnia
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Moim skromnym zdaniem to nie dziala. Podaj konkretne warunki we/wy tego
    Twojego patentu, to chetnie sprowadze Cie na ziemie.

    D.

  • 7. Data: 2009-07-27 09:46:45
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 10:23, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Moim skromnym zdaniem to nie dziala. Podaj konkretne warunki we/wy tego
    > Twojego patentu, to chetnie sprowadze Cie na ziemie.
    >
    > D.

    Poświęciłeś zagadnieniu kilka minut i już wiesz, że jest kiepskie ?
    Mi się sprawdza bardzo dobrze jako potwierdzenie, czy rynek już może
    zawracać czy ma siłę przejść następną półkę. Warunki we/wy to inna
    inszość. Cała moja gra nie opiera się tylko na tym RSI.
    Czy to ma sens zobaczymy dzisiaj. Każdy może zobaczyć na tym wykresie
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1ijHiUoE
    iY8 , na żywo na
    stooq.pl interwał 1H, czy po przejściu którejś z tych namalowanych
    linii trendu rynek zrobi jakiś większy ruch. Albo, że ne zrobi nic
    ciekawego (co też jest bardzo możliwe ;)

  • 8. Data: 2009-07-27 10:11:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >Poświęciłeś zagadnieniu kilka minut i już wiesz, że jest kiepskie ?<

    Odp. Ten patent jest do dupy. Za bardzo skupiasz sie na wejsciu, ktore jest
    najmniej wazne. Liczy sie dobry OUT lub reverse.

    >Warunki we/wy to inna inszość<.

    Odp. Sztywne warunki we/wy to podstawa w metodzie. Jesli ich nie potrafisz
    jednoznacznie okreslic tzn., ze grasz w ciemno opierajac sie na zludzeniu,
    ze to cos dziala. W tym biznesie 2 + 2 musi sie rownac 4 i nie moze byc
    inaczej.

    D.

  • 9. Data: 2009-07-27 10:46:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 12:11, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

> [...]
    > ze to cos dziala. W tym biznesie 2 + 2 musi sie rownac 4 i nie moze byc

    Tak masz racje odnośnie wejścia i wyjścia. Sprawa z RSI jest jednym z
    elementów układanki.

    Czy patent jest do dupy, będę się bronił i zaprezentuje wieczorem.
    Teraz nie mam możliwości operowania wykresami na wrzuta.pl

  • 10. Data: 2009-07-27 12:18:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ok, trzymam Cie za slowo. Mam nadzieje, ze nie jestes za bardzo na mnie
    wkurwiony i ze moja krytyka jedynie zmobilizuje Cie do dalszych badan.

    Pozdrawiam,

    D.