  • 11. Data: 2009-07-27 19:00:36
    Temat: Re: Na dobry pocz?tek tygodnia
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 14:18, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Ok, trzymam Cie za slowo. Mam nadzieje, ze nie jestes za bardzo na mnie
    > wkurwiony i ze moja krytyka jedynie zmobilizuje Cie do dalszych badan.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > D.

    E tam odrazu wkurwiony.
    Dziwię się, że taki stary giełdowy byk czy niedźwiedź zapomniał o
    dywergencjach :)

    Jako, że mówcą jestem kiepskim, graficzna prezentacja:
    Patent może jest do dupy :), ale mi wystarczy, że wziąłem po około 75%
    z przedostatniego ruchu w dół i ostatniego ruchu w górę int. 1H
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4T5gxT8d
    8iA

    I zachęciło mnie do wzięcia opcji z terminem na wrzesień int. 1D
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/9QWgAICH
    k12

    A SP500 potwierdzał zachowanie WIG-u int. 1H
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8xhdxIP4
    Wso

    Dla tych co lubią waluty zachowanie EURUSD int. 1D
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7NFM22FS
    9II

    Odnośnie prowadzenia pozycji, dopóki nie widzę osłabienia ruchu
    przesuwam tylko stopa wyżej (lub niżej), chyba że na drodze jest
    historyczny i konkretny opór (lub wsparcie). I dlatego moje ostatnie L
    (z piątku) jeszcze się trzymają, chociaż już ledwo,ledwo :)
    A piszę to przede wszystkim dla nowych graczy. Można posiedzieć przy
    wykresach pare godzin i badać, szukać, ćwiczyć. Efekty będą
    zadowalające.

    Co będzie na EURUSD, nie mam bladego pojęcia.

    WALKA TRWA :)

    pozdr

    ps. sory za rozdzielczość zdjęć na wrzuta.pl, zapomniałem zmniejszyć :)

  • 12. Data: 2009-07-27 20:25:51
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "macieks" napisał w wiadomości:

> [...]

    Patent może jest do dupy :), ale mi wystarczy, że wziąłem po około 75%
    z przedostatniego ruchu w dół i ostatniego ruchu w górę int. 1H

    ----------

    No to pytanko dla FW20

    15.07 11:00 1H masz "wysokie" RSI (82,98) - co wtedy robisz ? (Piszesz że
    twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S na
    kilkanaście punktów ?
    Czy może otwierasz S wtedy gdy Rsi spadnie poniżej lini na wyrysowanym przez
    Ciebie kanale ?
    Jeśli rzeczywiście wziąłeś 75% ostatniego ruchu w górę to na imo bardzo mała
    w tym zasługa Rsi i Macada i wyrysowanych kanałów.

    PS. ustaw sobie kodowanie na 8-bitowe bo źle się odpisuje na twoje posty.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 13. Data: 2009-07-27 20:42:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No dobra ale kiedy w koncu wchodzisz, a kiedy wychodzisz (plan awaryjny).
    Podaj jasne reguly. Na ktorej w kolejnosci dywergencji wchodzisz w pozycje?
    Co robisz, jesli pomimo pojawiajacej sie kolejnej dywergencji rynek
    ustanawia nowe dno? Gdzie przyznajesz sie wtedy do bledu i wychodzisz ze
    strata? Wybrales z wykresu pasujace Ci przypadki. Znam paru kolesi co na
    dywergencjach wyzerowali sobie konta, bo zawsze je widzieli w silnym
    trendzie. Byli klasycznymi lapaczami spadajacych nozy.

    D.

  • 14. Data: 2009-07-27 21:11:20
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Bugatti wrote:
    > No to pytanko dla FW20
    >
    > 15.07 11:00 1H masz "wysokie" RSI (82,98) - co wtedy robisz ? (Piszesz
    > że twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S
    > na kilkanaście punktów ?

    Albo 13.04 - nowy szczyt + dywergencja na wskaźniku. Niemal identycznie
    jak w zaznaczonej połowie czerwca.

  • 15. Data: 2009-07-27 21:34:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 22:25, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:

> [...]
    > twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S na

    Nic nie robię, stopa tylko przesuwam, nigdy nie gram na kilkanaście
    punktów, w sensie odwrócić 10 pkt odwrócić 10 pkt, daytrading to nie
    dla mnie.

> [...]
    > Jeśli rzeczywiście wziąłeś 75% ostatniego ruchu w górę to na imo bardzo mała
    > w tym zasługa Rsi i Macada i wyrysowanych kanałów.

    One pomogły tylko podjąć decyzję o kupnie L. Prowadzenie pozycji to
    już inna sprawa. Kiedyś już pisałem jak ja gram. Pierwszy SL 35,
    później zwiększa się proporcjonalnie do zysku, max 60 pktów. Technika
    taka jest frustrująca jak rynek zrobi 50 z twoją pozycją i zawróci.
    Zostaje mi wtedy kilka, kilkanaście pktów zysku. Ale w przypadku
    dużych ruchów, zbiera się pokaźny zysk. Zawsze gram tak jakby jutro
    miał być duży ruch.

    > PS. ustaw sobie kodowanie na 8-bitowe bo źle się odpisuje na twoje posty.

    myślę, że zmieniłem, ale proszę potwierdzić :)

  • 16. Data: 2009-07-27 21:37:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jaki to dalo zysk za ostatnie 5 lat, jakie max obsuniecie na kapitale?

    Testuj, testuj, testuj.

    D.

  • 17. Data: 2009-07-27 22:39:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lip, 22:42, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
> [...]
    > dywergencjach wyzerowali sobie konta, bo zawsze je widzieli w silnym
    > trendzie. Byli klasycznymi lapaczami spadajacych nozy.

    Zbiorczo do zainteresowanych.
    W wątku u kolegi Bugatti jest mój styl prowadzenia pozycji i SL. I to
    jest podstawą SUKCESU I PORAŻEK mojego grania.

    Te dywergencje to DODATEK. Potwierdzające ruch albo zaprzeczające
    (wykazujące osłabienie). Nie szukajcie w niej pewnych transakcji, bo
    na giełdzie nie ma nic pewnego.
    Jasne reguły wchodzenia są dla mnie, sory jak mam przekazać, to co się
    nauczyłem i cała swoją wiedzę. Że tam był historyczny opór (o oporze
    SP500 nie wspominając, bo on jest ważniejszy), że mieliśmy w tym
    miejscu 38,2% zniesienia fibo 4-ro miesięcznych wzrostów.

    Dla mnie to dobre sygnały, jak widzę od prawie roku EURUSD
    poruszającego się w trójkącie, mimo iż cenowo wygląda to inaczej. I
    SP500 który przez całą bessę notował swoje szczyty zatrzymujące się na
    jednej prostej linii z wykresu RSI (z tych sygnałów akurat chętnie
    korzystałem :)

    Kto chce niech przemyśli sprawę, kto uważa to za bzdurę, niech oleje
    tego posta. Każdy gra po swojemu.

  • 18. Data: 2009-07-28 06:01:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jasne, ze kazdy gra jak mu pasuje ale mimo wszystko radze przeprowadzic
    testy, no chyba, ze lubisz sie ludzic.

    D.

  • 19. Data: 2009-07-28 06:58:56
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Lip, 08:01, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Jasne, ze kazdy gra jak mu pasuje ale mimo wszystko radze przeprowadzic
    > testy, no chyba, ze lubisz sie ludzic.
    >
    > D.

    Spoko.
    Na szczęście dla mnie mój portfel i wykres nie mają złudzeń.