  • 1. Data: 2009-07-06 07:03:16
    Temat: Na giełdach do jesieni spadki
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Poniżej najnowsza prognoza analityka Sławomira Dębowskiego.

    http://www.globtrex.com/uploads/analyses/418-Podsumo
    wanie%20tygodnia%20i%20prognoza%20rynek%20akcji%20i%
    20waluty.pdf

  • 2. Data: 2009-07-06 10:04:40
    Temat: Re: Na giełdach do jesieni spadki
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Fenomen giełdy. Skoro sytuacja jest tak oczywista, że nawet analitycy to
    widzą, to wytłumaczcie mi dlaczego ludzie nadal chcą kupować akcje czy
    kontrakty? ;)

  • 3. Data: 2009-07-06 10:54:15
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Poniżej najnowsza prognoza analityka Sławomira Dębowskiego.
    >

    > http://www.globtrex.com/uploads/analyses/418-Podsumo
    wanie%20tygodnia%20i%20prognoza%20rynek%20akcji%20i%
    20waluty.pdf

    Ciekawa prognoza, dopuszcza ustanowienie nowego dna na S&P500.
    Historycznie rzecz biorąc mało prawdopodobne, Wojciech Białek sporządził
    analizę opartą na danych z 60 lat i wynika z niej, że po tego typu wzrostach
    jeszcze nigdy S&P nie spadał korekcyjnie więcej niż 10%.
    Ciekawe na czyje wyjdzie ;-)

  • 4. Data: 2009-07-06 11:17:51
    Od: k...@o...pl

    > Fenomen giełdy. Skoro sytuacja jest tak oczywista, że nawet analitycy to
    > widzą, to wytłumaczcie mi dlaczego ludzie nadal chcą kupować akcje czy
    > kontrakty? ;)
    A sam jak myślisz??? Dlaczego np. w piątek padł system w DM BZWBK???

  • 5. Data: 2009-07-06 11:45:56
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > A sam jak myślisz??? Dlaczego np. w piątek padł system w DM BZWBK???

    Nie wiem, ale mam kilka typów:

    1) Nie wierzą analitykom
    2) Liczą na to, że trend się odwróci i kupują na dołku
    3) Uśredniają cenę zakupu

    Dlaczego padł system? W tak grubymi nićmi szyte przekręty nie wierzę :)

  • 6. Data: 2009-07-06 12:15:38
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > jeszcze nigdy S&P nie spadał korekcyjnie więcej niż 10%.
    > Ciekawe na czyje wyjdzie ;-)

    Nieistotne czyja loteria tym razem wygra.Potem będzie zmiana.
    Są zdania odmienne, ktoś powie "miałem rację".
    Wróżki albo mówią tak, by nic nie powiedzieć, albo czasem trafiają.

  • 7. Data: 2009-07-06 13:45:00
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> pisze:

> [...]
    > sporządził analizę opartą na danych z 60 lat i wynika z niej, że po
    > tego typu wzrostach jeszcze nigdy S&P nie spadał korekcyjnie więcej

    A my mamy teraz "kryzys jak te z ostatnich 60 lat"? :-)

    Ostatnie 60 [po DWŚ] nie dają miarodajnej bazy do *pewnego* wnioskowania
    na temat akurat *tego* kryzysu. Wiec choć facet jak najbardziej może się
    mylić to "wyśmiewanie" go akurat na podstawie historycznych danych z 60
    lat zahacza już o prawdziwy kabaret :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Największe zło to tolerować krzywdę.

  • 8. Data: 2009-07-06 15:27:52
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-07-2009 o 15:45:00 Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > na temat akurat *tego* kryzysu. Wiec choć facet jak najbardziej może się
    > mylić to "wyśmiewanie" go akurat na podstawie historycznych danych z 60

    na razie nikt nikogo nie wysmiewa. Podobnie jak Fidelio uwazam, ze to
    bedzie interesujacy boj prognoz. Wielu analitykow widzi RGR. A co do
    historii, to jesli sieganie po analogie nie ma sensu, to w ogole z AT
    zrezygnuj.
    Nie ma gwarancji, że 60 lat doswiadczen wystarczy, ale sam Białek pisze
    "mało prawdopodobne" ze sie wydarzy cos nowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-07-06 16:39:25
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> pisze:

> [...]
    > Nie ma gwarancji, że 60 lat doswiadczen wystarczy, ale sam Białek
    > pisze "mało prawdopodobne" ze sie wydarzy cos nowego.

    Ty nie łapiesz? Szanse że rzeczywistość odbiegnie znacznie o prognoz
    opartych na historię "już po ostatnim wielkim kryzysie" nie są bardzo
    duże (10%-20% IMHO) ale szanse że *jeśli* już odbiegnie to odbiegnie
    *DALEKO* są już bardzo duże.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Zając LUBI buraczki - takie jest zdanie kucharza.

  • 10. Data: 2009-07-06 17:44:36

    wam w d....
    takie male obroty na spadkach i dzis ciagle malejacy LOP swiadczy o zamyjaniu
    pozycji i podbieraniu gownianych longow, doszlismy do 1760 jak do psich
    oszczyjow i teraz robimy sczzocha pod wiatr na polnoc