  • 81. Data: 2011-11-15 23:28:24
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j9tkbb$ka2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale z doświadczenia wiadomo, że zawsze łatwo kogoś lub coś krytykować a
    > znacznie trudniej samemu zrobić to lepiej !!!

    lubie tego typu twierdzenie
    ono dyskredytuje wszelką krytkę, jeśli się jeszcze podbuduje czymś w stylu
    "z doświadczenia wiadomo"

    otóż kolego, ja nie umiem grać w piłkę, i z doświadczenia nic mi nie
    wiadomo, ale doskonale wiem kto spieprzył zagranie; jeśli jest to dobrze
    pokazane (opisane i udokumentowane, tak to sobie przetłumacz)

    tak więc moje doświadczenie mówi że aby być dobrym krytykiem czegoś, wcale
    nie trzeba być tego praktykiem "w sensie wykonawcą kiedykolwiek"
    oczywiście vice versa

    to taka płytka manipulacja rozmówcami i nic więcej

  • 82. Data: 2011-11-15 23:45:28
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    szlag mnie trafia na LSD, ale trzeba przyznać że liniowy zrobi perfect i ide
    sie jutro za nich pomodlić aby socjaliści go nie znieśli

  • 83. Data: 2011-11-15 23:49:36
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "skippy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > 3ha 5ha to nie żaden rolnik tylko poletko przydomowe, no sory stary

    no i 30k gotówki... to znów relatywne

    zauważ że klient z 3ma domami po 2 bańki 30k gotówki to nieco inna sprawa
    niż golas z 30k gotówki
    niby o czym swiadczy argument, że ktoś ma 30k gotówki?
    ile lat to zbierał itp, no weź sie ogarnij jakoś

  • 84. Data: 2011-11-16 07:13:21
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 3ha 5ha to nie żaden rolnik tylko poletko przydomowe, no sory stary

    Ale jak zasieje te 3 ha ziemniakami (i mu jakaś zawierucha tego nie
    zniszczy) to żarcia ma dla siebie (i na sprzedaż w mieście) na cały rok i z
    głodu nie zdechnie. Jak baba jego nie jest leniwa i chce się jej doić krowy
    i robić koło gospodarki i koło świń i kur to i mięsa i jaj miała od cholery
    więc z głodu nie zginą. Jak gościu nie ma dwóch lewych rąk i trochę lasu to
    sobie i jakąś heblarke i frezarkę w końcu kupi i może robić w drewnie
    baozerie i na zarobek do sąsiada pódzie itd itp. To jest włąśnie ta różnica
    czy chłop ma jaja i trochę rozumu i czy mu się chce, czy siędzi pod
    sklepem, doi jabczany i dziennie do domu przychodzi najebany - a takich nie
    brakuje ...

    Tą zasadniczą różnicę opisałem ci na przykładzie trzech wujków .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 85. Data: 2011-11-16 08:23:27
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <s...@o...eu> napisał(a):

    Lubie tego typu twierdzenie, ono dyskredytuje wszelką krytykę, jeśli się
[...]

    Kolego Skippy, nie gniewaj się ale ośmieszasz się tego typu przykładami.
    Żeby dobrze grać w piłkę nie trzeba kończyć żadnych szkół i mieć nawet
    podstawowej wiedzy.

    Żeby opracować i wprowadzać przełomowe reformy jest to już konieczne.
    Żeby krytykować złe zagranie piłkarskie też nie trzeba być żadnym fachowcem.

    Totalna krytyka terapii szokowej i personalnie L.Balcerowicza uprawiana choćby
    przez przywoływanego przeze mnie "finansowego eksperta" A.Leppera skończyła
    się dla niego tak, że nie umiał zarządzać nawet swoimi finansami i
    prawdopodobnie z powodu kłopotów finansowych popełnił samobójstwo.
    A udawał wielkiego znawcę finansów publicznych i gospodarki i krytykował w
    czambuł reformy, o których nie miał tak naprawdę większego pojęcia i niestety
    miał liczne grono zwolenników (również na tej grupie dyskusyjnej) podobnych mu
    chłopskich filozofów.

  • 86. Data: 2011-11-16 08:42:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 08:23:27 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > miał liczne grono zwolenników (również na tej grupie dyskusyjnej) podobnych mu

    Kolego XXL z przykrością stwierdzam, że właśnie stosujesz podobny trik.
    Wciskasz nam (członkom grupy) umiłowanie Leppera, a przecież nie tylko on
    krytykował Balcerowicza. Co sądzisz np. o prof. Kołodko. To też chłopski
    filozof?

  • 87. Data: 2011-11-16 10:26:56
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Co sądzisz np. o prof. Kołodko. To też chłopski filozof?
    ---------
    Kolego root: oczywiście, że pod pojęciem "chłopski filozof" nie miałem na
    myśli ekspertów pokroju prof. Kołodko (zresztą były minister finansów).

    Jednak tezy stawiane przez G.Kołodkę lub np. przywołanego przeze mnie wczoraj
    prof. R.Krawczyka w książce "Wielka przemiana" SĄ NIEWYRYFIKOWALNE bo oni sami
    takich programów nie realizowali i nie jest możliwe udowodnienie, że
    rozwiązania proponowane przez nich dałyby lepsze efekty niż Plan Balcerowicza.

  • 88. Data: 2011-11-16 10:59:22
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 16 listopad (środa), gdy o godzinie 11:26 *XXL*
    naskrobał(a):

> [...]
    > takich programów nie realizowali i nie jest możliwe udowodnienie, że
    mylisz się. W programie (dobrze przygotowanym) zawarta jest i procedura
    jego wdrażania jaki i przewidywane efekty.
    Zgodzisz się chyba z tym, że nie można wdrożyć programu/planu jeżeli
    końcowy efekt jest nieprzewidywalny.

    > rozwiązania proponowane przez nich dałyby lepsze efekty niż Plan Balcerowicza.
    "lepsze" to pojęcie względne i zależne od punktu siedzenia. Tzw "plan
    Balcerowicza" przyniósł taki efekt jaki zamierzali jego twórcy. Z ich
    punktu widzenia wykonanie "plan" zakończyło się sukcesem. Z punktu
    widzenia społecznego była to katastrofą.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-11-16 11:40:10

  • 89. Data: 2011-11-16 16:05:29
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

> [...]
    > takich programów nie realizowali i nie jest możliwe udowodnienie, że
    > rozwiązania proponowane przez nich dałyby lepsze efekty niż Plan

    tak więc nieweryfikowalne jest także, czy przypadkiem Balcerowicz nie mógł
    zrobić tego wszystkiego o niebo lepiej, a w stosunku do tego
    nieweryfikowalnego wyszło byle jak.

    uprawiasz demagogię.

  • 90. Data: 2011-11-17 19:31:11
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    root wrote:

    > Pytam , bo z opisu wygląda że wszystko wisiało na włosku. Gdyby
    > ostatecznie nie udało się zmniejszyć bezrobocia do to cudu by nie było.
    > Tak samo jest w Polsce, tylko że po 20 latach. Bezrobocie ciągle jest
    > powyżej 10%,

    to tylko oderwane od rzeczywistosci statystyki.
    jednakowa placa minimalna w calym kraju, gdzie kazdy region ma inne koszty
    wyzycia + wysokie koszty pracy prowadza do roznych patalogii.

    np. w niemczech placa minimalna jest uzalezniona od branzy i regionu.