  • 41. Data: 2004-10-11 11:52:15
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: Grzegorz Chyła <c...@...o.s.p.a.m.onet.pl>

    No i skończyło się.

  • 42. Data: 2004-10-11 11:56:32
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Chyła" <c...@...o.s.p.a.m.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ckdsba$e9a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No i skończyło się.
    Co?

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2004-10-11 11:59:53
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    news:ckds05$11i$1@news.onet.pl...

    > O tutaj mam coś dla Ciebie :-)
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33405,23334
    60.html

    > "Osoby stojące w kolejkach najbardziej obawiają się, że po otwarciu placówek
    > będą liczyły się tylko silne barki, a nie pieczołowicie prowadzone od kilku
    > dni listy społeczne. Dyrektorzy oddziałów mają jednak zakaz jakiegokolwiek
    > ingerowania w listy lub potwierdzania ich ważności. Dla nich liczyć się
    > będzie tylko kolejność, w jakiej chętni na lokaty pojawią się przy
    > okienkach. "

    Tiaaa...A klienci Inteligo "muszą się upewnić czy dany oddział obsługuje konta
    Inteligo" - to też cytat z Wyborczej. Obawiam się, że GW ma wyjątkowo
    nieudolnych dziennikarzy i najwyraźniej nikt ich w PKO BP nie lubi bo nawet nie
    dał do przeczytania procedury wewnętrznej.
    yamma

  • 44. Data: 2004-10-11 12:06:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Hehehe, komuna oswiecona:

    "Tuż przed początkiem operacji zakładania lokat prywatyzacyjnych PKO BP
    dyrektorzy oddziałów banku wyszli do osób stojących w kolejkach i
    poinformowali o zasadach, jakie będą obowiązywały przy zakupie. - Wśród
    ludzi panuje duża dyscyplina. Dobrze układa się też współpraca między
    dyrektorami poszczególnych oddziałów a kierownictwami komitetów
    kolejkowych - mówi Marek Kłuciński, rzecznik PKO BP.."

    No i powiedzcie, czyzby rozwoj cywilizacyjny nie nastepowal? ROTFL^2

    Fajny Bartol

  • 45. Data: 2004-10-11 12:09:57
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    > Jak w hiparmerketach są kolejki do kasy to też je ignorujesz i po prostu
    > sobie pierwszy podchodzisz? Spróbój kiedyś się wepchać:)
    > Imho To kwestia kultury.

    tak, Glenn zawsze chodzi z kilkoma osiłkami i ignoruje wszelkie kolejki dla
    zasady :-)
    żeby tylko pokazać że one jej nie dotyczą

    a ponieważ Glenn tak mocno usiłuje udowodnić brak podstaw prawnych kolejek i
    list kolejowych
    to wystarczy choć minimalnie znać się na prawie by wiedzieć że to nie tylko
    zbiór paragrafów ale również PRZYJĘTYCH NORM ZWYCZAJOWYCH - i taka
    samorzutnie tworząca się kolejka jest właśnie normą zwyczajową - która już
    jest trochę w Polsce zapomniana (na szczęście) ale niemniej jednak lepiej że
    ludzie sami sobie utworzą taką kolejkę niż miałoby się to odbywać na
    zasadach proponowanych przez Glenn - czyli ona przyjdzie z paroma osiłkami a
    ja przyjdę z paroma osiłkami uzbrojonymi w pałki - i wtedy mamy decydowac
    kto pierwszy dojdzie do kasy ????

  • 46. Data: 2004-10-11 12:10:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tiaaa...A klienci Inteligo "muszą się upewnić czy dany oddział
    > obsługuje konta Inteligo" - to też cytat z Wyborczej.

    Nie śmiałabym się na Twoim miejscu. Jak PKO BP przejęło Inteligo, to po 2
    miesiącach pani z oddziału nie miała bladego pojęcia co to Inteligo, chciała
    mi naliczać prowizję od wpłaty na obcy rachunek, a przy wklepywaniu danych
    do systemu zleciało sie pół oddziału, żeby zobaczyc to cudo i mieli dziwny
    wyraz twarzy jak zobaczyli, że nie tylko DA się wpłacić, ale jeszcze
    prowizji się nie pobiera :-)

    > GW ma wyjątkowo nieudolnych dziennikarzy i najwyraźniej nikt ich w
    > PKO BP nie lubi bo nawet nie dał do przeczytania procedury
    > wewnętrznej.

    Czy procedura przewiduje sankcjonowanie postępowania zgodnie ze zwyczajami
    "pani z mięsnego" czyli odmowy obsłużenia klienta, który spełnia wszelkie
    warunki poza członkostwem w samozwańczym "komitecie kolejkowym" ?

  • 47. Data: 2004-10-11 12:15:26
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    > Podstawa prawna?

    zakłócanie porządku publicznego

    > Wiesz ja to widzę tak - przychodzę, wchodzę do banku, idę do okienka.

    przychodzisz gdziekolwiek - do banku, kina, supermarketu, teatru, sklepu
    mięsnego, na pocztę
    nagle ze zdumieniem dostrzegasz że kurcze parenaście osób przed Tobą też
    wpadło na ten pomysł - ustawiły się grzecznie w kolejce i każda czeka na
    swoją kolej - Ci ludzie wpadli na ten pomysł trochę wcześniej niż Ty

    i co w takiej sytuacji Glenn robi ?
    bierze osiłków ??

    to musisz być bardzo wesołą osobą - ale pamiętaj że ktoś może kiedyś wynając
    większych osiłków niż Twoi

    > Na protesty "komitetu kolejkowego" nie reaguję.

    > Jeżeli posunęliby sie do gróźb/reakcji siłowej - wzywam policję.

    ech jaka szkoda że tylko w teorii jesteś taka mocna - internet odpocząłby
    przez 48 godzin a Ty mogłabyś sobie to wszystko zweryfikować w praktyce

  • 48. Data: 2004-10-11 12:18:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Paweł napisał:

> [...]
    > ja przyjdę z paroma osiłkami uzbrojonymi w pałki - i wtedy mamy decydowac

    A tak swoja droga, to dlaczego nie tworza sie komitety kolejkowe przed
    MediaMarktami, gdy te oglaszaja swoje "szalowe" promocje? Oj, duch w
    narodzie jednak ginie i tylko emeryci i rencisci sa twardzi i wierni.

    Emeryci i rencisci!
    Popierajcie partie czynem!
    Umierajcie przed terminem!

    Bartol

  • 49. Data: 2004-10-11 12:20:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to wystarczy choć minimalnie znać się na prawie by wiedzieć że to nie
    > tylko zbiór paragrafów ale również PRZYJĘTYCH NORM ZWYCZAJOWYCH - i
    > taka samorzutnie tworząca się kolejka jest właśnie normą zwyczajową -

    Wiesz " komitety kolejkowe" i ORMOwcy sprawdzający DO, to są "normy
    zwyczajowe" z poprzedniego ustroju.

> [...]
    > przyjdzie z paroma osiłkami a ja przyjdę z paroma osiłkami
    > uzbrojonymi w pałki - i wtedy mamy decydowac kto pierwszy dojdzie do

    Ja nie mówię o pałkach i wywoływaniu burd. Ja sie tylko pytam JAK reagowałby
    "komitet kolejkowy" na osoby, które po prostu zignorowałyby jego istnienie i
    czy czasem na przewidywaną reakcję "komitetu" nie ma paragrafów :-)

  • 50. Data: 2004-10-11 12:24:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Paweł wrote:

    > zakłócanie porządku publicznego

    Najpierw trzeba go zakłócić. Ignorowanie "komitetów" pod to nie podpada.

> [...]
    > też wpadło na ten pomysł - ustawiły się grzecznie w kolejce i każda
    > czeka na swoją kolej - Ci ludzie wpadli na ten pomysł trochę

    To jest trochę inna sytuacja nie sądzisz? Wchodzisz do placówki, a tu jakiś
    bywszyj ORMOwiec "dowodzik poproszę - Pani nie mamy na liście"

    > i co w takiej sytuacji Glenn robi ?
    > bierze osiłków ??
    > to musisz być bardzo wesołą osobą - ale pamiętaj że ktoś może kiedyś
    > wynając większych osiłków niż Twoi

    Jak na razie osiłków wynajęły niektóre "komitety" - jeżeli wierzyć
    doniesieniom prasowym :-)

    > ech jaka szkoda że tylko w teorii jesteś taka mocna - internet
    > odpocząłby przez 48 godzin a Ty mogłabyś sobie to wszystko
    > zweryfikować w praktyce

    Uważasz, że należy zamykać ofiary napaści a nie napastników? Ciekawe masz
    poglądy.