  • 91. Data: 2004-10-11 21:51:37
    Temat: Re: Na pohybel pesymistom -załapałem się
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na niektóre panie taki zestaw działa terapeutycznie...

    Chyba nie wiesz co mówisz :-)

  • 92. Data: 2004-10-11 21:56:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Taak? No to ciekawostka. Znaczy się jak 5 osób z listami w ręku na 400 osób
    > pilnowało wejścia o np. 3 w nocy, to gdyby ktoś przyszedł byłby 6 czy 406
    > ;-) ? I dlaczego 406 - wszak "kolejka" ma 5 osób?
    No chwila,
    miałaś przyjść dopiero jak otworzą, a nie szlajać sie po nocach ;-P
    ATSD, to nie wiem czy takiej listy nie dałoby się podciągnąć pod
    'pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w kolejce'
    i co wtedy?;-)

    > Nie takich zadeptywano w "kolejkach" ;-))) A poza tym 3 trolli
    > (bliźniaki+ciąża) ?
    Ejże, a kto Ci każe podkradać trollom dzieci,
    te bliźniaki to przecież by były Fajne Glenniątka ;-D
    Natomiast co do ciąży, to już gorzej,
    było się nie zadawać z trollami na grupie ;-P
    /ała, nie bij ;-O/

    Tak źle mi życzysz :-) ?
    A skąd, życzę Ci naj lepiej jak potrafię:
    Dobranoc! &brvbar;-)))
    I niech Ci się przyśnią same słodkie Gleniątka, nie trolle ;-)

  • 93. Data: 2004-10-11 21:56:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-11 23:51, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Chyba nie wiesz co mówisz :-)

    Wiem. Ostatnio spotkałem dawną znajomą z takim mniej więcej zestawem. Z
    dawnej Megiery Naszej Rewolucji zrobiła się spokojna i zorganizowana
    Pani domu. Nawet zaś studia postanowiła po 15 latach dokończyć...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 94. Data: 2004-10-11 22:00:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiem. Ostatnio spotkałem dawną znajomą z takim mniej więcej zestawem.
    > Z dawnej Megiery Naszej Rewolucji zrobiła się spokojna i zorganizowana
    > Pani domu. Nawet zaś studia postanowiła po 15 latach dokończyć...

    "Spokojna zorganizowana Pani domu" :-)))) To jakiś koszmar :-) ! Z dwojga
    złego wole megierę ;-)

  • 95. Data: 2004-10-11 22:03:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-12 00:00, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > "Spokojna zorganizowana Pani domu" :-)))) To jakiś koszmar :-) ! Z dwojga
    > złego wole megierę ;-)

    Przyznam szczerze (bo żona już śpi), że też wolałem...

    Ale jej to chyba pomogło...

  • 96. Data: 2004-10-11 22:08:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No chwila,
    > miałaś przyjść dopiero jak otworzą, a nie szlajać sie po nocach ;-P

    Zawsze mozna zmodyfikować scenariusz ;-)

    > ATSD, to nie wiem czy takiej listy nie dałoby się podciągnąć pod
    > 'pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w kolejce'
    > i co wtedy?;-)

    Nowy Wyszyński, a co najmniej Falandysz ;-)

    > Ejże, a kto Ci każe podkradać trollom dzieci,
    > te bliźniaki to przecież by były Fajne Glenniątka ;-D

    Hilfe! ;-) Boże broń :-)

    > Natomiast co do ciąży, to już gorzej,
    > było się nie zadawać z trollami na grupie ;-P
    > /ała, nie bij ;-O/

    Uchhhh - jak sie wybiorę na Śląsk to popamiętasz ;-)

    > Tak źle mi życzysz :-) ?
    > A skąd, życzę Ci naj lepiej jak potrafię:
    > Dobranoc! &brvbar;-)))

    Ja też zmykam -dobranoc. Kolejka mnie pokonała (ta dyskusyjna) pospołu z
    przeziębieniem :-)

  • 97. Data: 2004-10-12 05:33:37
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Hmmm - chyba jednak paru kolegów załatwiłoby sprawę - orientacja obojętna
    > :-)

    Glen szkoda wysilku. Moj kolega, ktorego sasiad byl jednym z aktywistow w
    takiej kolejce, 'zalatwil' kilku osobom wpisy na odpowiednich miejscach ;).
    Mi to faktyczni przypomnialo historie. Kolejki, komitety, lapowki, a jak juz
    uslyszalem na antenie jednej z rozglosni radiocych, ze 'rzad rzucil
    dodatkowe xxx akcji' [przytaczam z pamiecie, chodzilo o to, ze zostala
    podniesiona kwota za jaka mozna kupic lokaty] to doszedlem do wniosku, ze w
    podrecznikach nie przesadzaja...
    Ciekawe jak przypomienie nam czasow komitetow wplynie na notowania rzadu...
    moze to byl dobry ruch... wiekszosc tak tu chwali komitety ;).

    Maciej

  • 98. Data: 2004-10-12 07:59:47
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-11 21:52, mwat wrote:
    [...]

    > powinno się odbywać przez internet tak jak oferta google, a nie jakieś
    > stanie w kolejkach. Społeczeństwo trzeba cywilizować!
    _rządzących_ trzba cywilizować. Społeczeństwo zoraganizowało się samo.
    Tylko niektórzy nie chcą tego dostrzec.
    KJ

  • 99. Data: 2004-10-12 12:38:39
    Od: "mwat" <m...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > _rządzących_ trzba cywilizować. Społeczeństwo zoraganizowało się samo.
    > Tylko niektórzy nie chcą tego dostrzec.
    Nieprawda rządzący robią tak jak im pozwala społeczeństwo, bo chcą się mu
    przypodobać. Jakby oferta była przez internet to by się zaraz odezwało
    biadolenie że ogranicza się dostęp starszym ludziom itd..

    Pozdr
    MW

  • 100. Data: 2004-10-12 12:44:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nieprawda rządzący robią tak jak im pozwala społeczeństwo, bo chcą
    > się mu przypodobać. Jakby oferta była przez internet to by się zaraz
    > odezwało biadolenie że ogranicza się dostęp starszym ludziom itd..

    Ano prawda - poza tym ktoś tych "rządzących" wybrał. Czy aby nie to
    "społeczeństwo" ? W tym także Ci, którzy sie na wybory nie pofatygowali.