  • 31. Data: 2009-11-26 08:57:25
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    news:MRhPm.85172$fF2.66490@newsfe26.ams2...
    > http://uk.news.yahoo.com/18/20091125/tbs-imf-sells-1
    0-tonnes-of-gold-to-sri-l-5268574.html

    > IMF sprzedal 10 ton zlota siniakom ze Sri Lanka.
    > Przydalo by sie by nasz Skrzypek i NBP tez sie obudzili z transu, kupili
    > dla Polski 50 ton zlota.
    > Mogliby sie pozbyt nadmiaru dolarkow, uszczesliwic Fundusz walutowy, ktory
    > pomaga biednym
    > a i Polakow w Pomrocznej takze. Zloto juz tansze nie bedzie.

    IMO to tak samo dobry pomysł, jak kontrakty LOTu na wache.

  • 32. Data: 2009-11-26 11:11:30
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > ciekawe czy lata zaborów mogą być w genach, no bo jak piszesz o tej ścianie
    > to tak jakbyś o mnie pisał :))).
    >
    > pozdrawiam
    > george

    george, nie tylko lata zaborow mamy w genach zapisane.

    Ja np sadzilem od dawna, ze jestem psychopata. Tzn nic w tym dziwnego,
    polowa kawalerow Virtuti Militari to byli psychopaci bo oni nie wiedza
    co to lek.
    No i ja wraz z kolega mialem byc rozstrzelany przez chorego psychicznie
    wartownika,
    gdysmy sie spowrotem do uczelni wojskowej przez plot przekradali. Nie
    zartuje, tego
    zolnierza zdjeli pozniej z warty i oddali chyba na leczenie, przy
    nastepnym tego typu incydencie
    gdy strzelal.
    Otoz moj kolezka, dzis ordynator w szpitalu wojskowym, zalamal sie
    kompletnie. Ja wprost
    przeciwnie, rozumowalem chlodno, bez strachu. Nadszedl dowodca warty a
    mysmy uciekli
    przejezdzajaca karetka wojskowa. Mialem wtedy lat 20 a i jako staruch
    juz 50 letni z plusem,
    lazilem sam, z torba lekarska pelna roznych narkotykow i innych
    smakowitych rzeczy, po
    najstraszniejszym osiedlu w Wlk Brytanii. Nic sie nie balem ku podziwowi
    mojego Murzyna- kierowcy.
    Mialem oczywiscie srodki obrony, o ktorych tu nie napisze z oczywistych
    powodow. Ale nie balem sie
    wcale- i ja myslalem ze to patologia mojego zjelczalego umyslu.
    No i co sie okazuje? Niedawne badania genetyczne wykazaly, ze jestem
    Waregiem.
    Pan Skarbek Kozietulski z Kaliforni- tak jest, potomek w prostej linii
    faceta co otworzyl Napoleonowi
    Bonaparte droge na Madryt, ten facet mnie informuje ze zgodnie z
    przekazami rodzinnymi jego przodkowie
    tak wlasnie reagowali wobec niebezpieczenstwa w walce. Zimne skronie,
    spokojna glowa i absolutna koncentracja.
    Nie musze chyba dodawac, ze mamy ze Skarbkiem wspolne korzenie. Tzn ja
    nosilem przed nim tysiac lat temu miecz
    albo za nim kase. No i pewnie opierdolilem go za glupote gdy jako znany
    z kadlubka Rycerz Abdank, wrzucil zloty
    pierscien do cesarskiej skrzyni mowiac: Idz zloto do zlota, my Polacy
    kochamy sie w zelazie!
    O zesz kurrwa, ja w zelazie sie nie kocham wcale. Srebro i zloto- no to
    co innego.
    pozdrawiam

    fatso

    (dokupilem 120 tys GAL) dzis rano. mam juz 2.18 promila tej kopalni
    zlota. Niezla skrzynia, mozecie tam koledzy
    przyjsc i tez wrzucac tam swoje piersionki. Chetnie przyjme w depozyt na
    wieczne nieoddanie.

  • 33. Data: 2009-11-26 11:39:11
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Ludzie pozbawieni strachu robia najwieksze cuda i ewolucje, ale
    statystycznie najbardziej podpadaja Darwinowi.
    Masz wiec w dodatku fart i tylko taka mieszanka zapewni dluzsze zycie z
    bledem genetycznym "nie bania" sie.

  • 34. Data: 2009-11-26 11:51:18
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
    > Ludzie pozbawieni strachu robia najwieksze cuda i ewolucje, ale
    > statystycznie najbardziej podpadaja Darwinowi.
    > Masz wiec w dodatku fart i tylko taka mieszanka zapewni dluzsze zycie
    > z bledem genetycznym "nie bania" sie.

    juz zaczynam sie bac bo jakas ropucha na angielskiej grupie twierdzi, ze
    Galantas upadnie.
    Lze bo jak to mozliwe by bylo przy skoku cen zlota o 1/3 i podwojenie
    sie w perspektywie?
    Jedyna mozliwosc na moj maly rozumek to mozliwosc, ze oni kupili opcje
    PUT aby sie ochronic
    przed strata na wypadek gdyby zloto spadlo na rynkach. Gdyby tak bylo to
    musialbym chyba
    znalezc dosyc sily w sobie by popelnic seppuku, albo sprzedawac moje
    srebrne nocniki- nie wiem co gorsze.
    na wszelki wypadek odwoluje zachete dla kolegow- nie kupowac GAL, czekac
    na wyniki ktore beda na dniach.
    Wtedy powiadomie co robic dalej.

  • 35. Data: 2009-11-26 17:36:01
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Cierpliwosci fatso, mowilem o przyszlym tygodniu i kolejnych miesiacach :)
    I nawet nie jestem nieszczesnikiem który nie zdarzyl wsiasc do pociagu.
    Wrecz przeciwnie, bo jestem utopiony w kruszce, glownie platyne, ale jakos
    tak realnie obserwuje ta hiperbole na zlocie :) Jedyne co mnie smuci to to
    ze platyna tak sztywno sie trzyma. Dziwne, bo biorac pod uwage
    kilkunastokrotnie mniejsze wydobycie jej od zlota to powinna byc
    przynajmniej kilkukrotnie drozsza, tymczasem jest tylko o 22% drozsza (w tej
    chwili) i dystans sie raczej zmniejsza. No ale i tak to lepsze niz lokata w
    banku ;)

    V.

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci

  • 36. Data: 2009-11-26 17:51:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:
> [...]
    > to powinna byc przynajmniej kilkukrotnie drozsza, tymczasem jest tylko
    > o 22% drozsza (w tej chwili) i dystans sie raczej zmniejsza. No ale i

    virusie, dzisiaj byl dzien strachu. Zloto wyzylowane w gore do
    nieprzyzwoitosci spadlo tylko o $3.40
    Ja tutaj zadnej korekty nie widze. A platyna? no coz, tak samo jak i
    srebro - metal uzytkowy i jeden
    i drugi. Pewnie nie rosna dlatego ze nie maja tego magicznego wplywu na
    umysl ludzki co zloto.
    Zreszta chyba lepiej kopalni zlota nie miec u siebie. W starozytnosci
    dakowie/ dzisiejsi Rumuni mieli
    sporo zlota. Cesarz Trajan Rzymski byl na musiku, chyba bankrut. Wyslal
    armie do kraju Dakow,
    zloto im zabral a ich samych wyrznal. Jeszcze sie pozniej chwalil,
    skurwysyn, obrazkami na swojej
    kolumnie gdzie legionisci skladali mu glowy dakow w holdzie.

  • 37. Data: 2009-11-26 22:30:33
    Od: fatso <f...@n...com>

    Niektorym wystarczy po prostu miec szczescie:
    http://www.nydailynews.com/money/2009/11/26/2009-11-
    26_metaldetector_enthusiast_unearths_55_million_in_g
    old.html?

    pamietacie tego Anglika co wyszedl w pole z detektorem w reku po raz
    pierwszy w zyciu i znalazl jeden z najwiekszych
    skarbow? Teraz dostanie ok. 5.5 mln dolarow, do podzialu z wlascicielem
    ziemi gdzie byl skarb ukryty.
    Bez zadnego podatku. W ten sposob cywilizowane panstwo nagradza
    znalazcow by skarbu nie niszczyli i nie przetapiali
    na zlom. Skarb przechodzi w calosci na wlasnosc Korony po procesie przed
    sadem Coronera. A panstwo musi wtedy
    potrzasnac kabza i sume wyplacic, chocby byla ona b. wielka.
    Skarb przejma teraz muzea i bedzie on przez wieki cieszyc ludzkie oko.
    Korona sobie swoj szmal odbierze bo ten z was kto byl
    w Tower ogladac tamtejsze skarby to wie, ze tam trzeba slono placic.

    fatso

  • 38. Data: 2009-11-27 17:39:08
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > Korona sobie swoj szmal odbierze bo ten z was kto byl
    > w Tower ogladac tamtejsze skarby to wie, ze tam trzeba slono placic.

    U nas to sie szczesliwca aresztuje i przeszukuje chate, czy przypadkiem
    czegos sobie nie wzial. Przetrzasa sie tez chaty rodziny i znajomych na
    wszelki wypadek. A przy okazji gosciowi konfiskuje sie komputer za
    nielegalne mp3-ki i dowala przyzwoita europejska grzywne. Nic dziwnego, ze
    kierownicy budów modla sie zeby tylko Kazik w koparce nic nie wygrzebal, a
    jak wygrzebie to ma natychmiast wyrzucic za plot do rzeki, aby nadzór
    archeologiczny nic nie przyuwazyl. Kretynska ustawa. Ile prawdziwych skarbów
    lezy poukrywanych w szopach lub przetopionych na sztabki to sie nawet nie
    mówi.

    V.

  • 39. Data: 2009-12-08 22:16:49
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 25-11-2009 o 23:04:31 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > a i Polakow w Pomrocznej takze. Zloto juz tansze nie bedzie.

    ulegasz gorączce złota jak widać. Czy to wirus grypy ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.