  • 1. Data: 2010-09-27 06:43:28
    Temat: Nadchodzi czas ewakuacji z BRE?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Będą dalsze podwyżki w mbanku i multi?

    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/303149,i
    le-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-09-27 08:26:16
    Temat: Re: Nadchodzi czas ewakuacji z BRE?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-27 08:43, wiatrak pisze:
    > Będą dalsze podwyżki w mbanku i multi?
    >
    > http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/303149,i
    le-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

    Heh, a takie było oburzenie kiedy Kaczor mówił o kondominium
    rosyjsko-niemieckim w Polsce...
    pwz

  • 3. Data: 2010-09-27 09:33:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pwz" <p...@o...eu> wrote in message news:i7pkfa$17k$3@news.onet.pl...

    le-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

    > Heh, a takie było oburzenie kiedy Kaczor mówił o kondominium
    > rosyjsko-niemieckim w Polsce...
    > pwz

    bo prawda w oczy kole...

  • 4. Data: 2010-09-27 11:50:15
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    ile-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina

    A mieliśmy myśleć że od Ułan Bator?

  • 5. Data: 2010-09-27 21:23:02
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Będą dalsze podwyżki w mbanku i multi?
    >
    > http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/303149,i
    le-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

    A mnie się wydaje, że moja ewakuacja będzie spowodowana zupełnie innymi
    przesłankami - kiedyś mBank był liderem bankowości elektronicznej, ale
    teraz konkurencja go dogoniła. W wielu bankach można znaleźć to samo, co
    w mB, i w dodatku bez całkowitej nieporadności w sytuacjach odrobinę
    odbiegających od standardu, co wg mnie jest największą bolączką tego
    banku i w dodatku się nasilającą.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2010-09-27 21:38:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Będą dalsze podwyżki w mbanku i multi?
    >
    > http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/303149,i
    le-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

    > wiatrak

    powoli, jeszcze się nic nie stało, jak podwyższą to się zobaczy

    poza tym czy mBank/Multi ma droższą ofertę (tak ogólnie) od trzech
    najlepszych konkurentów? być może już ten warunek spełniają, bo ww. nie
    są wcale tanie (w określonych przypadkach)

    --
    pozdrawiam
    RobertS