  • 1. Data: 2010-09-08 11:46:16
    Temat: Re: Naganiacze na złoto są bezczelni
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Witam grupę,

    Dotychczas się tu jeszcze nie odzywałem (jedynie podczytywałem
    i plonkowałem co większych klakierów).

    Który z finansistów powiedział, że jeśli pucybut kupuje akcje to należy
    je natychmiast sprzedać?

    Coraz częściej czytam o inwestowaniu w złoto.
    Czyżby znak, że należy się go pozbyć? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2010-09-08 11:59:45
    Temat: Naganiacze na złoto są bezczelni
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Calosc: http://www.inwestowanie.org.pl/

    Oto list jaki dostałem z firmy farbykazlota.pl , swoja drogą listy w JPG
    to jakiś nowy folklor internetowy ? Mail jest naganianiem na nową złotą
    monetę. List jest poparty tyloma kłamstwami iż prokuratur już czeka. Już
    na początek mamy obietnice 1500USD na uncji, a potem jest już tylko
    straszno ... i śmieszno.

    ..... (list na stronie WWW)

    Interes życia !! Tabelka na dole listu pokazuje tysiące procent !! Wiesz
    co jeśli tak myślisz jesteś cholernym głupcem, którego ktoś chciał
    oszukać !!!

    Pierwsza moneta z tabelki z zyskiem 4370% to Chopin ma nakład 500
    egzemplarzy.
    Druga moneta z tabelki Sienkiewicz ma nakład 1000 egzemplarzy.
    Trzecia moneta Tysiąclecie Miasta Gdańsk ma nakład 2000egzemplarzy.
    A ,,mityczna Solidarność" jedyne 30tys.

    Jak widać każde dwukrotne zwiększenie nakładu powoduje dwukrotny spadek
    ceny.
    To ta ,,Solidarność z 30 tys nakładem warta jest 234zł. Dalej myślisz ,że
    to interes ?

    Po drugie opakowanie mennicze nie jest ,,rządową gwarancją jakości" to
    bezczelne kłamstwo. Po trzecie sugestia ,,tajemniczych TAJNYCH emisji NBP
    to okrutny żart gdy plan emisyjny znane jest już od roku. Po czwarte
    moneta ma masę 1,7grama i średnice 16mm. Cena 1 grama to około 120zł a
    więc wartość kruszcu to 204zł tymczasem okazja życia za 379zł. Owszem z
    powodu nominału i wielkości pinezki oraz prawie dwukrotnie mniejszej
    ceny emisyjnej od normalnych 100zł złotych monet NBP będzie
    zainteresowanie to o mitycznych setkach procent nie ma co marzyć.

  • 3. Data: 2010-09-08 17:33:18
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-09-2010 o 13:59:45 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Calosc: http://www.inwestowanie.org.pl/

    czasc,
    no faktycznie naganianie bezczelne, co i po stronie widać.
    ale czemu sie tu dziwic, jak już i bankomaty na złoto instalują
    http://www.biznes.banzaj.pl/Hotelowy-bankomat-wyplac
    a-sztabkami-zlota-8576.html

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2010-09-10 16:08:12
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > no faktycznie naganianie bezczelne, co i po stronie widać.
    > ale czemu sie tu dziwic, jak już i bankomaty na złoto instalują

    Moze i bezczelni ci naganiacze ale mowa o $1,500 za uncje zlota to nie
    jakas wydumana cyfra
    wzieta z ksiezyca ale calkiem realna mozliwosc w obliczu potencjalnego
    wylomu kruszca.
    Cena $1246 jak te slowa pisze, moze skoczyc do $1,500 w try-miga.
    * Ostatnimi czasy cofka s.p. zlota bywa krotka i plytka, znak ze
    nadchodszi wylom
    * Bangladesh kupil wlasnie od IMF 10 ton zlota po wysokiej cenie.
    Cyganie cos wiedza
    skoro nie inwestuja w zywnosc czy inne desperacko potrzebne rzeczy w tym
    kraju.
    Oni wierza w zloto ale polskich monet po zlodziejskiej cenie nie kupia.

    Zwroccie uwage, ze to srebro ciagnie dzis zloto za uszy w gore.
    Inwestujcie w czestochowskie
    srebrne lancuszki.

  • 5. Data: 2010-09-10 17:24:13
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-09-2010 o 18:08:12 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > * Bangladesh kupil wlasnie od IMF 10 ton zlota po wysokiej cenie.

    Iran podobno też - i to są najlepsze argumenty, by zachować ostrozność.
    To przecież świetna okazja, by załadować całą tą bidę w pozycje stratne.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-09-10 18:32:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

    > Iran podobno też - i to są najlepsze argumenty, by zachować ostrozność.
    > To przecież świetna okazja, by załadować całą tą bidę w pozycje stratne.

    Dramat J P Morgana i innych obroncow dolara(za nimi chowa sie FED) jest
    fakt ze kruszcow
    zaczyna juz brakowac i nie da sie biedy zapedzic do kata.

  • 7. Data: 2010-09-10 18:40:48
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Wrz, 18:08, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > Oni wierza w zloto ale polskich monet po zlodziejskiej cenie nie kupia.
    >
    > Zwroccie uwage, ze to srebro ciagnie dzis zloto za uszy w gore.

    wieprzku podobny do żony urzędnika z namiestnikowskiego i krzywonosej

    buliony w monecie kupowało się 5 do 2 lat temu

    od dwóch lat tylko sztabki

    sa tanie

    marża mennicza na monetach przekroczyła wszelkie zasady przyzwoitości
    choć bieliki są cudne

    sprzedam kiedyś krugerandy, dolce, ale bielików nigdy nie pozbedę się,
    dostanie je w spadku moja kochanica

    nobel dla grafika za bielika

  • 8. Data: 2010-09-11 00:57:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    żytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dramat J P Morgana i innych obroncow dolara(za nimi chowa sie FED) jest
    > fakt ze kruszcow
    > zaczyna juz brakowac i nie da sie biedy zapedzic do kata.

    A z drugiej strony są one nikomu niepotrzebne i bez wartości
    realnej-życiowo-praktycznej. Złoto może kosztować 500 000/oz jak i 50$ i dla
    99,9% ludzi nie ma to absolutnie żadnego wpływu na jakość ich życia. Cena
    paliwa albo zboża to inna sprawa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-09-11 12:46:10
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > i dla 99,9% ludzi nie ma to absolutnie żadnego wpływu na jakość ich
    > życia. Cena paliwa albo zboża to inna sprawa.

    Slusznie, Kol. Wierzbinski, juz Lenin mowil, ze w rozwinietym komunizmie
    klasa robotnicza bedzie robic krany ze zlota
    w publicznych szaletach. Tak sie jednak smutno sklada, ze gospodarka
    nakazowo-zakazowa nie zlikwidowala kruszcow
    jako obiektywnego miernika wartosci. Rubel transferowy, taki wlasnie
    miernik wartosci w RWPG juz na cmentarzu i trzeba
    dzis jakos mierzyc ilosc sprzedanego gazu/ropy. No i gdy fiat money sie
    chwieje w posadach to obiektywnie zaczyna sie umacniac
    "twardy" miernik czyli nasze stare i kochane zloto/srebro- a kto wie,
    moze i miedz.

  • 10. Data: 2010-09-11 13:42:26
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-09-2010 o 14:46:10 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > jako obiektywnego miernika wartosci. Rubel transferowy, taki wlasnie

    obiektywnego! haha

    powiedz więc ludziom, że ich mieszkania i domy staniały dwa razy wg
    obiektywnego miernika wartości.
    I pensje spadły niemal o tyle, i koszty podobnie.
    ale.. czy to nie okazja, by wymienić złoto na te inne wartości ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.