  • 11. Data: 2010-09-11 18:53:08
    Temat: Re: Naganiacze na złoto są bezczelni
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

    > obiektywnego! haha
    >
    > powiedz więc ludziom, że ich mieszkania i domy staniały dwa razy wg
    > obiektywnego miernika wartości.
    > I pensje spadły niemal o tyle, i koszty podobnie.
    > ale.. czy to nie okazja, by wymienić złoto na te inne wartości ?

    czarne Zydy z Bangladeshu, Indii i Sri Lanka uwazaja, ze nie warto.
    Mieszkania im podtapia ostatnio tajfun
    albo dzicz ludzka wysadza ich w powietrze .Oni dobrze wiedza, ze
    najlepszym miernikiem wartosci jest zlota dupia
    czy tez rupia czy jak oni tam te blaszki nazywaja. A Pan ruski nie
    potrafi zyc bez srebrnego dzbanuszka do herbaty.
    Wlasnie ostatni z tych moich Mohicanow stoi przede mna przy kompie a
    teraz bede mial kolezke dla niego od Araba.
    Z puncami do kawusi typu mocca bo rodem zapewne z krainy Berberow a nie
    zaden kontynentalny to jest dzbanek.
    Jointa tez nalezaloby gdzies godnie polozyc- do tego popielniczka bedzie
    jak znalazl, marycha sie nie zmarnuje.

  • 12. Data: 2010-09-12 07:27:28
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Ilość dóbr na świecie jest zbyt duża i szybko staje się coraz większa, aby
    mierzyć je złotem, którego nie przybywa tak szybko. Bańka pęknie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-09-12 08:34:57
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Jan Werbiński wrote:

    > Ilość dóbr na świecie jest zbyt duża i szybko staje się coraz większa, aby
    > mierzyć je złotem, którego nie przybywa tak szybko. Bańka pęknie.

    Skoro złota zaczyna brakować, to raczej jego cena wzrośnie. Swoją drogą
    ciekawa koncepcja, może rzeczywiście przyszłość to waluty srebrno-miedziane.

    --
    ichi

  • 14. Data: 2010-09-12 20:02:24
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 12-09-2010 o 10:34:57 ichi <a...@d...gh> napisał(a):

    > Skoro złota zaczyna brakować, to raczej jego cena wzrośnie. Swoją drogą

    a zaczyna? dematerializuje się albo spala w piecach? czy może raczej
    brakuje kasy
    by kupić trochę swiecidełek? Ludzie podchodzą do złota trochę jak sroki.

    > ciekawa koncepcja, może rzeczywiście przyszłość to waluty
    > srebrno-miedziane.

    oo, to nic nowego. Historia stara jak świat, jak król taki czy siaki miał
    problemy ze
    skarbcem to zaraz coś kombinował z monetami. Domieszki, odchudzanie i
    takie tam.
    No i w tym kontekscie to może być, że złota zaczyna brakować.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2010-09-13 15:16:11
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:
> [...]
    > takie tam.
    > No i w tym kontekscie to może być, że złota zaczyna brakować.

    Ja gram dlugofalowo na srebrze. Amerykanskie Tow. Geologiczne
    zaraportowalo niedawno, ze Ag
    to pierwszy pierwiastek ktorego zacznie brakowac fizycznie. Dzisiejszy
    skok w cenie srebra, pomimo
    braku paralelnej reakcji w zlocie, chyba cos nam mowi(+2% w USA)
    Zydzi amerykanscy manipulowali cena srebra od wielu lat ale nie da sie
    papierowym srebrem ugrac gierki
    na spadek gdy physical silver zaczyna byc w niedostatku.