  • 11. Data: 2009-08-12 21:27:21
    Temat: Re: Najd??????????????????????????????????????????????????
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h5vb83$drr$1@inews.gazeta.pl

    > To załóż sobie konto w getinie to dopiero zobaczysz co to koszmar i ile
    > można czekać na przelew między własnymi rachunkami. IMO w EB działa to
    > całkiem sprawnie.

    Nie narzekaj - ostatnio poprawili. Jest szybciej o tą minutkę ;) W sobotę
    szykuje się w zielonym przerwa modernizacyjna więc może znowu z przelewów
    między własnymi rachunkami zaoszczędzimy dodatkowe 30 sekund. LOL.

  • 12. Data: 2009-08-12 21:30:01
    Temat: Re: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Aug 12, 10:41 pm, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > normalnie ekstaza. cala akcja miala miejsce miesiac temu.
    > zdaje sobie sprawe, ze posortowanie listy odbiorcow w listbox-ie,
    > to jest gigantyczny wyczyn informatyczny, ale nawet taki spartanskie
    > interfejsy jak w deutsche bank, czy bzwbk to maja :)
    > eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
    > i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...

    Niektóre banki mają w miarę wyglądające interfejsy, ale pod maskę
    strach zaglądać - groch z kapustą. Ostatnio zaglądałem do Aliora,
    masakra. Nie wiem kogo oni tam zatrudniają, może studenci dorabiają.
    Zawsze myślałem, że kogo jak kogo, ale bank powinno być stać na zespół
    fachowców. Ale jak ktoś potyka się na podstawach javascript (np.
    mBank), to sam już nie wiem co mysleć. Może ci sami robią i resztę i
    stąd różne kwiaty. Cud, że to w ogóle działa.

  • 13. Data: 2009-08-12 23:10:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na forum gazety związanej z bankami również im się dostaje...

    I niesłusznie, są jeszcze gorsze banki. Moja współpraca z EB układa się
    bdb i sobie chwalę ten bank. Tylko dzisiaj trochę namieszali z tą ofertą
    kk, której nie było ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-08-13 07:02:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h5vi56$125m$3@opal.icpnet.pl

    > I niesłusznie, są jeszcze gorsze banki. Moja współpraca z EB układa się
    > bdb i sobie chwalę ten bank. Tylko dzisiaj trochę namieszali z tą ofertą
    > kk, której nie było ;-(

    Niestety nie mogę się pokusić o głębszą ocenę bo moja współpraca z
    eurobankiem ograniczyła się do zrobieniu kilkudziesięciu przelewów i
    założenia kilku lokat z konta znajomego.
    Oferta dla mnie na chwilę obecną OK. Trochę mnie ich ten flash do siebie
    zraża - jednak oferta nadrabia niedociągnięcia :)

  • 15. Data: 2009-08-13 07:07:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 14:17:24 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Pawle, tu nie wszyscy są z IT za pan brat, można prosić o tłumaczenie
    > z polskiego na nasze..;-) ?

    Chodzi mu o to, że lista w tym wyborze nie jest posortowana alfabetycznie.
    O ile dobrze widzę to jest chyba w kolejnosci dodawania odbiorców. Ogólnie
    pierdoła do zrobienia. Ja bym tam wolał zamiast alfabetycznego mozliwość
    ustalenia dowolnej kolejności. Po skróconej nazwie posortowane jest w innym
    miejscu. Kiedyś było demo i mozna było obejrzeć ale coś ostatnio nie
    działa.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-08-13 07:19:07
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 13 Sie, 09:07, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > ustalenia dowolnej kolejności. Po skróconej nazwie posortowane jest w innym
    > miejscu. Kiedyś było demo i mozna było obejrzeć ale coś ostatnio nie

    maja niedociagniecia, ale po korzystaniu z systemow kilku bankow
    jestem w miare "pokorny" i nie licze na cuda, wszedzie maja rozne
    zgrzyty.

    poza sortowaniem odbiorow brakuje sporo rzeczy, np przy planowanych
    operacjach( przegladanie zbiorcze przy rachunku) brak kwoty, brak
    sygnalizacji, ze dana platosc wykona sie w innym terminie (dni
    swiateczne) niz zaplanowany, brak mozliwosci wyswietlenia historii dla
    danego odbiorcy - a filtr ogolny dla historii oparty jest nie o
    odbiorcow czy przysylajacych, a o slowa z tresci przelewu.

  • 17. Data: 2009-08-13 07:46:29
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    szczurwa wrote:

    > Pawle, tu nie wszyscy są z IT za pan brat, można prosić o tłumaczenie
    > z polskiego na nasze..;-) ?

    a co konkretnie w mojej wypowiedzi jest nie zrozumiale? :)

  • 18. Data: 2009-08-13 08:43:29
    Temat: Re: Najdłuższe forum
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 23:27:21 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > sobotę szykuje się w zielonym przerwa modernizacyjna więc może znowu z
    > przelewów między własnymi rachunkami zaoszczędzimy dodatkowe 30 sekund.

    Ta pewnie. Ja mam wrażenie, że oni po prostu dają sprzętowi odpocząć i
    tyle pod płaszczykiem jakiś zmian. To działa psychologicznie, wiem z
    autopsji, na klientów, którzy w poniedziałek permanentnie stwierdzą "O
    cholera, działa szybciej!"

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-08-13 08:45:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 09:02:10 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Trochę mnie ich ten flash do siebie zraża - jednak oferta
    > nadrabia niedociągnięcia :)

    O którym flash Ci chodzi?

    Xenocide

  • 20. Data: 2009-08-13 11:44:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h60jnh$sio$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > tyle pod płaszczykiem jakiś zmian. To działa psychologicznie, wiem z
    > autopsji, na klientów, którzy w poniedziałek permanentnie stwierdzą "O

    No to może ja mam dzisiaj jakieś szczęście? ;) - 2.5 minuty realizował się
    przelew z TOPa na ROR w zielonym :)