  • 11. Data: 2004-06-18 14:24:09
    Temat: Re: Najdrozsza karta kredytowa - jak PeKaO SA chce przekonac ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nie mam <t...@g...pl> wrote:
    > A propos centrali - gorzej, ze oddzialy nie dostaja informacji z
    > centrali a ustanawiaja swoje zasady.

    to raczej taka schizofrenia.
    Maja wykonac plany - wiec zamiast miec klientra z KK wola miec klienta z KK
    i kontem. Tylko debile nie zwracaja uwagi, ze w ogole go nie beda mieli.
    No ale - co mozna mowic - skoro na targach mieszkaniowych pani z Xeliona
    chciala sie podpytywac o oferte MultiBanku.
    To jak ona chce przekonac klientow?
    Licza po prostu na losi - i to widac na kazdym kroku.

    Ech. Szkoda gadac.
    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-06-18 14:26:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > tym bardziej dobrze zrobił wychodząc z banku,
    > jak się nauczą obsługiwać klienta to może zachowają część tych klientów,
    których
    > jeszcze mają - na nowych przy takiej obsłudze to bym nie liczył :-)

    O, to się pięknie wplasowała ta informacja z prnews.pl:

    "Kto najlepiej dba o Klienta?
    Eksperci Expandera w swoim corocznym rankingu kredytow
    mieszkaniowych
    uznali Bank Pekao SA za "bank, ktoremu najbardziej zalezy na
    kliencie".
    Bank Pekao SA zajal jednoczesnie drugie miejsca w kategoriach "gdzie
    najtaniej", "bank, ktory najszybciej rozpatruje wnioski kredytowe",
    "bank akceptujacy trudne przypadki" oraz "bank, z ktorym najlepiej
    sie
    wspolpracuje Doradcom Expandera".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5581"

    Normalnie ROTFL! :))))

    I niech mi nikt nie mówi, że z mieszkaniowymi jest inaczej niż z resztą :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-06-18 16:36:42
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Licza po prostu na losi - i to widac na kazdym kroku.
    >
    > Ech. Szkoda gadac.

    A mnie się to podoba. Niech dalej tak postępują. Ja im nawet będę kibicował ;)))

  • 14. Data: 2004-06-18 16:40:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > A mnie się to podoba. Niech dalej tak postępują. Ja im nawet będę
    > kibicował ;)))

    Pewnie. Azdo momentu jak Unicredito zobaczy ze zyski spadaja i kupi jakis
    bank ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 15. Data: 2004-06-18 17:00:53
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    > Ja takie info dostalem z centrali.

    :-)))))))))
    Wiesz....
    jak chcialem zamknąć rachunek bieżący (a kartę mialem prowadzoną przez CKC)
    musiałem najpierw 3 razy zadzwonic do CKC az w koncu wybłagalem, zeby mi
    przysłali na piśmie, ze nie trzeba miec do karty (VC) rachunku biezacego,

    ...potem z tym czyms 2 razy odwiedzałem oddział, gdzie paniusie sobie
    namiętnie kserowały to pismo po czym jakaś pani kierowniczka (nie wierząc
    nadal) dzwoniła do CKC sprawdzać tą "rewelacyją" informację, że jednak
    rachunek zamknąć się da!

    W każdym razie wyglądało to komicznie :-)
    Podsumowując: centralal sobie, oddział sobie.

    Pozdrawiam,
    /Paweł.

  • 16. Data: 2004-06-18 17:03:13
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    > Pewnie. Azdo momentu jak Unicredito zobaczy ze zyski spadaja i kupi jakis
    > bank ;)

    Może BRE? ;-)))

  • 17. Data: 2004-06-18 18:13:57
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Pewnie. Azdo momentu jak Unicredito zobaczy ze zyski spadaja i kupi jakis
    > bank ;)

    No fakt. To co zrobiło UniCretino z Pekao to jest porażka. Podobnie jak Citi z
    Banku Handlowego.
    Zresztą nie tylko oni by chcieli kupić bank ;) Chętnych do kupowania jest
    wiecej:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,21355
    25.html

  • 18. Data: 2004-06-18 19:04:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cautu6$5rl$1@news.onet.pl...

    > to raczej taka schizofrenia.
    > Maja wykonac plany - wiec zamiast miec klientra z KK wola miec klienta z
    KK
    > i kontem. Tylko debile nie zwracaja uwagi, ze w ogole go nie beda mieli.

    Nie schizoframia tylko brak przeplywu informacji. Jak widac Pekao nie
    potrafi nawet poinformowac pracownikow o tym co maja sprzedawac.

    Maciek