  • 11. Data: 2011-12-16 07:11:48
    Temat: Re: Najgorszy grudzień na giełdach od wielu lat
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Słyszałem, że w Norwegii rząd w ogóle bierze dużo podatków.
    > Zafundowali sobie socjalizm i finansują go eksportem, bo
    > socjalizm musi mieć mocne źródło finansowania.

    To prawda, ale w Norwegii jakos nie slychac nawolywan do obalenia tego
    systemu.

    > Co do "groszowych dywidend", to ja bym wolał, aby nasz
    > rząd nie miał udziałów w żadnych przedsiębiorstwach i nie
    > otrzymywał żadnych dywidend. Po pierwsze dlatego, że nie ma nic
    > gorszego, niż pieniądze w łapach urzędników, a po drugie dlatego,
    > że spółki z udziałem skarbu państwa wykorzystywane są jako
    > "żerowisko dla zaplecza politycznego".

    Teraz chyba chca wyjsc z tego bo slyszalem, ze koszt zarzadzania paro
    procentowym udzialem w spolce skarbu panstwa jest wiekszy od zysku z
    dywidendy.

    Leszek

  • 12. Data: 2011-12-16 09:12:03
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    On Dec 15, 2:30 pm, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Włoskie 10-ciolatki są już niemal droższe od 5-latków, a na 2-latkach
    > sytuacja prawie wróciła do normy (tańsze niż 5-ciolatki a do pełni szczęści
    > brakuje tylko spadek 2-latków poniżej 5-ciu procent).
    >
    > http://www.bloomberg.com/quote/GBTPGR2:INDhttp://www
    .bloomberg.com/quote/GBTPGR5:INDhttp://www.bloomberg
    .com/quote/GBTPGR10:IND

    > Reasumując Motti uratował chyba świat przed bankructwem ....
    > Ja tam raczej chyba jestem optymistą - ale na wszelki wypadek z krótkimi
    > stoplossami :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    "chyba"... to właściwie słowo... reformy są na drodze
    legislacyjnej...chyba nie spodziewasz się że będzie na ulicach
    cicho...

    Jesteśmy w tym miejscu:
    http://www.bloomberg.com/news/2011-12-16/monti-faces
    -confidence-vote-to-speed-approval-of-emergency-budg
    et-plan.html

    ...wszystko się jeszcze może zdarzyć i coś się zdarzy na pewno.

    http://facebook.com/rynekglobalny

  • 13. Data: 2011-12-17 13:23:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Reasumując Motti uratował chyba świat przed bankructwem ....
    > Ja tam raczej chyba jestem optymistą - ale na wszelki wypadek z krótkimi

    Co wcale nie oznacza, że Portugalia przestała choćby na chwilę być bankrutem

    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT2YR:IND/chart
    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT5YR:IND/chart

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-12-23 16:47:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co dalej z rynkiem akcji
    > http://www.inwestorgieldowy.com/aktualnosci/co-dalej
    -z-rynkiem-akcji_1,149.html

    > "[...] Po 24.9.2011 pojawi się jakieś bardzo negatywne info i na fali
    > serii złych wiadomości do ok. 16.12.2011 indeksy giełdowe mocno zanurkują
    > na południe znoszac przy tym prawie cały wzrost indeksu, który odbył się w
    > latach 2009-2011. [...]".

    Che ,che ... Dieter idzie w zaparte i wg niego zniesienie wzrostów z hossy
    lat 2009-2011 jednak się odbyło ....

    Dziesięć argumentów (i pół).
    http://wojciechbialek.blox.pl/2011/12/Dziesiec-argum
    entow-i-pol.html

    "[...] Ponizej dzisiejszy indeks cenowy. Widac, ze faktycznie prawie cala
    hossa 2009-2011 zostala zniesiona przez obecna besse.

    http://stooq.pl/q/?s=c_&c=5y&t=l&a=lg&b=0
    [...]".

    ... a teraz wg niego przyszedł czas na wzrosty:

    "[...] Obstawiam teraz kilkumiesieczny trend wzrostowy. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-12-23 18:18:55
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 15 Gru, 11:05, "XXL" <d...@g...pl> wrote:
    > Przynajmniej do dzisiaj ale nie bardzo widać przesłanki, żeby do końca grudnia
    > jeszcze była jakaś namiastka rajdu św, Mikołaja.
    > Kraje UE toną w długach, EBC nie chce wzorem amerykańskiego FED drukować
    > wspólnej waluty i rozczarowane rynki reagują spadkami.
    > Nawet w fatalnym 2008r. grudzień był wzrostowy.
    >
    > Pamiętam prognozę Dietera sprzed paru ładnych miesięcy, który pisał o spadkach
    > na GPW do końca grudnia i silnym umocnieniu dolara.
    > Wygląda na to, że Dieter trafił w dziesiątkę.
    >
    > --

    wesołego alleluja narzekaczu buhahahaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 16. Data: 2011-12-28 21:04:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ... a teraz wg niego przyszedł czas na wzrosty:
    >
    > "[...] Obstawiam teraz kilkumiesieczny trend wzrostowy. [...]".

    To zupełnie w przeciwna stronę niż Rybiński, który tyle co własnie
    dopatrzył, że włoskie 10-latki przekroczyły dzisiaj 30-latki:

    Napięcie rośnie na rynkach
    http://rybinski.nowyekran.pl/post/45878,napiecie-ros
    nie-na-rynkach

    "[...] Przypominam moją prognozę, w 2012 roku będzie taki moment w którym
    WIG20 będzie trzycyfrowy. [...]".

    http://www.rybinski.eu/wp-content/uploads/italy_10y_
    bonds.png
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4987113eca