  • 1. Data: 2011-02-10 09:06:09
    Temat: Najlepiej oprocentowany ROR.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Szukacie lokat w różnych bankach, a ja mam najlepiej w kraju oprocentowany
    ROR.
    21% - full wypas. Chyba przeleje tam całą posiadana kasę :)))

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8ca8d04a24
    348b9f.html
    wiatrak

  • 2. Data: 2011-02-10 09:10:49
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowany ROR.
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lut, 10:06, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > ROR.
    > 21% - full wypas. Chyba przeleje tam całą posiadana kasę :)))

    "Wybrana przez ciebie strona nie istnieje"
    :-(

    > wiatrak

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2011-02-10 09:11:07
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ROR.
    > 21% - full wypas. Chyba przeleje tam całą posiadana kasę :)))

    Korekta: prawidłowy link:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/809d294313
    92d067.html