  • 1. Data: 2009-03-10 18:07:33
    Temat: Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ponieważ różnorodność KK na rynku jest ogromna warto zastanowić się
    jakie karty wyróżniają się na tle tłumu.

    Bardzo dużo jest kart nijakich, które nic dają i o nich sensu pisać nie ma.

    Do tych wartościowych zaliczam :
    - Alior (1% zwrotu),
    - Polbank (Era 1% zwrotu), bardzo łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty,
    chyba najlepszy kredyt ratalny w karcie, bardzo przyzjazny TOiP,
    - Citibank, najlepsze programy partnerskie, sensowne rabaty w sensownych
    sklepach,
    - Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po tym
    jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.

    Jakie są wasze typy ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-03-10 18:24:52
    Temat: Re: Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > - Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po tym
    > jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.

    Do zalet Polbanku bym dodał przeliczniki, sporym minusem dla mnie
    "dostęp" przez www i "dochody z zagranicy się nie liczą" (to drugie tak
    samo w Aliorze).
    Dodał bym jeszcze MC z ING, też za przeliczniki.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-03-10 18:27:18
    Od: m...@i...pl

    On 10 Mar, 19:07, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > - Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po tym
    > jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.

    Hm... I jak to skomentowac... 3 z 4 wymienionych mam... to chyba o
    czyms swiadczy ;).

    MK

  • 4. Data: 2009-03-10 18:36:58
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Mithos wrote:

    Tobie widze tez zaplacili, tak jak mi ? ;]]

> [...]
    > - Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po
    > tym jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.

    Jednak Citi, bo place ta karta rachunki i mimo malego limitu to mi jednak na
    to wystarcza. Dosyc latwo jest uzyskac zwolnienie z oplaty rocznej. Citi-Era
    byla fajna do zbierania profitow, lepsza (dla mnie) niz Citi-BP. Programy
    rabatowe sa ok. Nie ma zadnych oplat miesiecznych. Nie jest to karta
    idealna, ale jest to karta z ktorej raczej nie zrezygnuje. Jezeli dodalbym
    do tego jakas karte z dobrym kredytem ratalnym (moze Polbank-Era wlasnie) i
    inna z mozliwoscia tanich wyplat na konto bankowe, to mam dobry zestaw - a
    idealem bylo by to miec w 1 karcie, gora 2. Trzech juz niekoniecznie chce,
    nie lubie pilnowac terminow splat i wedlug mnie to juz przerost formy nad
    trescia.
    Takze, szukam polaczenia np. polbank-era z wyplatami z karty na konto na
    sensownych warunkach (ktora ???), bo Citi jednak zostanie.

    Ps. nikt mi "niezle" nie zaplacil :DDD to nie reklama, tylko opinia.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    3924 (20090310) __________

  • 5. Data: 2009-03-10 18:43:10
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Mithos napisal:
> [...]
    > - Polbank (Era 1% zwrotu), bardzo łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty,
    > chyba najlepszy kredyt ratalny w karcie, bardzo przyzjazny TOiP,

    Jak ktos lubi zwroty: ja mam autokarte GEM (2.5% zwrotu na stacjach
    benz.), zona karte zakupowa GEM (1.5% zwrotu)
    Dlatego dla nas ten 1% z Aliora/Polbanku to zaden szpas ;)
    Niestety, oplata roczna spora - a wiec po roku sie z nimi pozegnamy :(

    > - Citibank, najlepsze programy partnerskie, sensowne rabaty w sensownych
    > sklepach,

    Tu bym dodal mozliwosc placenia rachunkow (sa traktowane jako operacje
    bezgotowkowe).

    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2009-03-10 20:18:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Mar, 19:07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jakie są wasze typy ?

    Getin silver - bezpłatne przelewy w ciężar rachunku karty,

  • 7. Data: 2009-03-11 06:39:28
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 21:18, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Getin silver - bezpłatne przelewy w ciężar rachunku karty,

    Dodalbym Money.pl z BZWBK (ta mam) - latwa bezplatnosc w oplatach
    comiesiecznych (5 transakcji)i przelewy (niestety juz za 1%, ale dalej
    jako bezgotowkowe) oraz awaryjnie w miare tanie raty do 18 miesiecy -
    w tym rowniez dla dokonanego przelewu.
    i z tego banku visa newsweek (tej nie mam) gdzie przy tej samej
    funkcjonalnosci zwolnienie jest z oplaty rocznej za 50 transakcji w
    skali roku.

  • 8. Data: 2009-03-11 07:26:27
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    k...@w...pl pisze:
> [...]
    > i z tego banku visa newsweek (tej nie mam) gdzie przy tej samej
    > funkcjonalnosci zwolnienie jest z oplaty rocznej za 50 transakcji w
    to były dobre karty rok temu, dzisiaj to raczej przeciętne...

  • 9. Data: 2009-03-11 08:18:18
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 08:26, Radzik <r...@r...pl> wrote:
    > k...@w...pl pisze:> Dodalbym Money.pl z BZWBK (ta mam) - latwa bezplatnosc w
    oplatach

    > to były dobre karty rok temu, dzisiaj to raczej przeciętne...

    to podaj mi karte ktora rokrocznie nic mnie nie kosztuje (transakcje
    moze w sumie na 2 tys rocznie) a moge robic z niej przelewy?

  • 10. Data: 2009-03-11 08:29:26
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    k...@w...pl pisze:
    > to podaj mi karte ktora rokrocznie nic mnie nie kosztuje (transakcje
    > moze w sumie na 2 tys rocznie) a moge robic z niej przelewy?
    To jakie ty przelewy robisz? 2 000 / 12 = 166 zł miesięcznie?

    A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?

    Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...