  • 1. Data: 2002-10-04 12:35:02
    Temat: Najlepsze e-konto
    Od: "tomzy" <t...@p...com>

    Witam

    Pytanie o doswiadczenia i porady zwiazane z bankami wirtualnymi.
    Ktory wybrac, zeby byl bez oplat, bezpieczny i funkcjonalny

  • 2. Data: 2002-10-04 13:18:05
    Temat: Re: Najlepsze e-konto
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pytanie o doswiadczenia i porady zwiazane z bankami wirtualnymi.
    > Ktory wybrac, zeby byl bez oplat, bezpieczny i funkcjonalny

    najlepsze moze nie wykluczyc co zawezic wybor do VWbank direct, LGNEtu i
    mBanku

  • 3. Data: 2002-10-04 13:31:54
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Pytanie o doswiadczenia i porady zwiazane z bankami wirtualnymi.
    > Ktory wybrac, zeby byl bez oplat
    LGnet (netkonto)
    mBank (eKonto, eMax, izzykonto)
    Inteligo (saldo powyzej 100 PLN)
    Lukas (e-konto lub e-konto pro (tu saldo powyzej 5 tys.)
    VW Bank Direct (Plus Konto - na razie!)

    , bezpieczny

    Lukas (e-konto PRO)
    VW Bank Direct

    i funkcjonalny

    Lukas (e-konto PRO)

    Czyli metoda eliminacji na placu boju pozostal Lukas. Jest i bezplatny (jesli
    spelni sie pewne kryteria), bezpieczny (token) i funkcjonalny (karty)).
    W tym miesiacu czeka nas premiera kart i nowych rachunkow w VW Bank Direct. Moze
    byc ciekawie ...

  • 4. Data: 2002-10-04 13:54:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W tym miesiacu czeka nas premiera kart i nowych rachunkow w VW Bank
    Direct. Moze
    > byc ciekawie ...

    Ale, jesli saldo < 5 tysiecy to 7 zl. A wtedy pupa z twoim wyborem ;)

    BTW Czy token Lukasa - ma jakies zabezpieczenie haslem itp? To znaczy jak go
    sobie osoba wlaczy obca - to musi wproweadzic jakis kod dostepu jak w BZ
    WBK?

  • 5. Data: 2002-10-04 13:56:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > BTW Czy token Lukasa - ma jakies zabezpieczenie haslem itp?
    nie

    > jak go sobie osoba wlaczy obca
    on jest caly czas włączony

    > - to musi wproweadzic jakis kod
    > dostepu jak w BZ WBK?
    nie

  • 6. Data: 2002-10-04 14:31:43
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Robert <m...@w...pl> wystukal(a) :

    > nie

    > on jest caly czas włączony

    > nie

    Ale juz logowanie i podpisywanie transakcji jest zabezpieczone haslem+token

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 7. Data: 2002-10-04 14:33:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie

    > on jest caly czas włączony

    > nie

    Czyli takie samo zabezpieczenie jak i kody jednorazowe mBanku ;)

  • 8. Data: 2002-10-04 14:50:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Czyli takie samo zabezpieczenie jak i kody jednorazowe mBanku ;)

    Niezupełnie.

    Np.:

    1. zapomnisz się wylogować/dostaniesz w łeb przy komputerze/... , a
    lista/token będzie leżała na wierzchu, to inna osoba może wykonać
    niezdefiniowany przelew w mBanku, w Lukasie nie

    2. przyszłych wskazań tokena nie da się skserować

    3. hasła jednorazowe mBanku nie są tak naprawdę jednorazowe (patrz liczne
    dyskusje na Forum), tzn. istnieją sytuacje, kiedy systemowi można wcisnąć
    hasło już podane; w Lukasie AFAICT tak nie jest

  • 9. Data: 2002-10-04 14:52:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Ale juz logowanie i podpisywanie transakcji jest >zabezpieczone
    haslem+token

    W mBanku takze...

  • 10. Data: 2002-10-04 14:52:24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > W mBanku takze...

    no coś Ty... przecież chyba masz konto w mBanku??
    w mBanku logowanie tylko hasłem stałym, transakcja tylko hasłem jednorazowym