  • 1. Data: 2010-01-05 12:54:25
    Temat: Najlepsze konto dla firmy
    Od: "tes" <n...@o...pl>

    Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-05 12:56:40
    Temat: Re: Najlepsze konto dla firmy
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    > Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

    VW bank

    jk

  • 3. Data: 2010-01-05 12:59:50
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "SPTRA_WAW" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > VW bank

    lub meritum by nie pieprzyc sie z odsetkami , szkoda tylko ze nie maja
    zadnego bezplatnego bankomatu

  • 4. Data: 2010-01-05 13:05:53
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-05 13:54, tes pisze:
    > Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

    Ja mogę polecić ING - nieduże koszty utrzymania, dużo oddziałów.

  • 5. Data: 2010-01-05 13:21:36
    Od: "tes" <n...@o...pl>

    a co myślicie o Inteligo ? mam tam zwykłe konto
    - mają sporo bankomatów
    - szybki i wygodny serwis na WWW
    - nigdy nie chodzę stać w kolejkach PKO, limit wypłaty w bankomacie moge
    dowolnie zmieniac na WWW

    nie wiem natomiast jakie są wady, jeśli ktoś prowadzi firmę, w grę wchodzi
    jeszcze mBank bo widze ze to popularny bank przynajmniej w internecie to
    widać...

    Inteligo ma droższe oplaty za przelewy od mBanku

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-05 13:22:41
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    tes pisze:
    > Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

    Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

    > pozdrawiam

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-01-05 13:24:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "tes" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widać...
    >
    > Inteligo ma droższe oplaty za przelewy od mBanku

    no wlasnie, w oogle placenie za przelewy wykonywane samodzielnie przez net
    to nieporozumienie.

    MBank odradzam , nie wyjmiesz kasy bez placenia zlotowki, nawet przelew na
    własne konto kosztuje zeta.

    P.

  • 8. Data: 2010-01-05 14:17:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hhvd53$759$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "SPTRA_WAW" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > lub meritum by nie pieprzyc sie z odsetkami , szkoda tylko ze nie maja
    > zadnego bezplatnego bankomatu

    jeszcze moze byc lukas bank z kontem za 1 zl w polaczeniu z kontem osobistym
    sluzacym do przelewow (darmowych).

  • 9. Data: 2010-01-05 15:26:38
    Od: "tes" <n...@o...pl>

    > Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

    zwykła prosta działalność gospodarcza jednoosobowa, przelewów i faktur tyle
    co kot napłakał, nie żaden tam zaraz PKN ŁORLEN

  • 10. Data: 2010-01-05 16:54:23
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Grejon pisze:

    > Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

    jeszcze tylko dodaj jaka forma działalności bo to ważne Sp oo, SC, KG ?
    przy tych już inne wymogi.