  • 1. Data: 2007-12-20 22:54:08
    Temat: Najlepsze na dziś oprocentowanie konta (lokaty)
    Od: r...@p...fm

    Witam. W związku z tym, że na GPW jest licho, zacząłem interesować się
    lokatami i oprocentowaniem w/w. Jeśli ktoś z grupowiczów czuje się na
    tyle władny w temacie, byłbym wdzięczny za wprowadzenie mnie w arkana
    "wiedzy bankowości" i korzystnego pomnażania oszczędności. Dzięki za
    pomoc.
    Robson

  • 2. Data: 2007-12-21 06:50:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    r...@p...fm pisze:
> [...]
    > tyle władny w temacie, byłbym wdzięczny za wprowadzenie mnie w arkana
    > "wiedzy bankowości" i korzystnego pomnażania oszczędności. Dzięki za

    20zl Sokól Wedrowny :) choc patrzac na naklad to ktos kto kupil po 400zl
    umoczyl.

    A tak powaznie teraz wszyscy spekuluja na monetach masz jeszcze szanse
    zalapac sie na sama gorke hossy :) i umoczyc,

    Nie boj sie o GPW jak bylo 3700 na W20 chetnie kupowali to teraz to juz
    jest super promocja :)