  • 11. Data: 2006-06-20 20:52:50
    Temat: Re: Najlepszy internetowy system - GŁOSOWANIE
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 18:44:45 +0200, Tomek napisal/a:
    > W WBK po pół roku dalej nie mogę nic
    > znaleźć.
    a ja z kolei oddaję głos na BZWBK. (i nigdy nie mam problemu żeby coś
    znaleźć choć faktycznie kilka elementów więcej tez powinno być w tym
    systemie)

  • 12. Data: 2006-06-20 21:09:42
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Inteligo

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 13. Data: 2006-06-20 21:14:30
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    BPH

  • 14. Data: 2006-06-20 22:01:17
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "KASIA z pracy" <k...@o...pl> wrote in message
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system internetowy.
    >
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Fantastycznie, niech się fpisujom grupowicze !
    Przepraszam, ale dla mnie takie 'głosowanie' to na onet.pl, szczególnie jeżeli
    chodzi o ocenę erygonomii.

    Tutaj na grupie to same maniaki.
    Każdy ma co najmniej po koncie z kompletem usług w każdym banku który to tylko
    umożliwia obsługę przez internet.
    Dzięki temu bez wahania oddadzą zapewne głos na BankX mając pełne porównanie jak
    to wygląda w systemach innych banków.
    :-)))

    TomekD

  • 15. Data: 2006-06-21 07:21:38
    Od: Sith <"sith4[at]"@[at]tlen[dot].[dot]pl>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.
    >
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Multi, mbank, inteligo pozniej cala reszta jako ze przestalem korzystac
    ale wczesniej usilowalem zyc z Pekao, Citi, Lukas. BPH nie widzialem ale
    jak patrze jak koleznka z pracy meczy sie wpisujac te ichniejsze hasla
    to nawet nie probowalem ;) sprobowac w BPH a i nie wolno teraz dac sie
    wylosowac ;)

    --
    pozdroofki
    sith

  • 16. Data: 2006-06-21 07:46:27
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 20 Jun 2006 08:31:18 -0700, wojtunio napisał(a):

    > Lukas Bank
    >
    > pzdr.
    >
    > Wojtek

    Mam Lukas i na pewno nie dorównuje Multibankowi, z którego zrezygnowałem
    jakiś czas temu - jeśli chodzi o możliwości. Ale podstawowe rzeczy można
    zrobic w Lukasie, a sam system wygląda ładnie :)
    Dla mnie tragedia to DB!

  • 17. Data: 2006-06-21 08:10:28
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a ja z kolei oddaję głos na BZWBK. (i nigdy nie mam problemu żeby coś
    > znaleźć choć faktycznie kilka elementów więcej tez powinno być w tym
    > systemie)

    Kiedyś dodałem 2 odbiorców, a teraz za cholerę nie mogę znaleźć gdzie się to
    dodaje.
    Poza tym, WBK jako jedyny bank wywala mi się w IE

    Tomek

  • 18. Data: 2006-06-21 10:08:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 17:28:58 +0200, KASIA z pracy napisał(a):
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Pewnie zaraz mnie coponiektórzy napadną, ale zdecydowanie BPH :)
    Mowa o ergonomii, nie o awaryjności - podkreślam!

    Koszyk zleceń, możliwe różne metody autoryzacji różnymi kluczami,
    eksporty/importy przelewów, pełne informacje o przelewach wychodzących
    i przychodzących, szczegółowe opisy transakcji karcianych, nielimitowana
    historia konta, mocno konfigurowalne powiadomienia mail/sms... Żaden bank
    nie ma tak funkcjonalnego systemu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 19. Data: 2006-06-21 12:50:24
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.
    >
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Multibank

    pzdr
    robbi

  • 20. Data: 2006-06-21 18:27:18
    Od: Kasia Struczyk <k...@n...pl>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.
    >
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.
    >
    > Kasia

    mBank