  • 11. Data: 2008-11-29 20:13:42
    Temat: Re: Najniższa kwota zapłacona kartą ?
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ggs72h$sqs$1@inews.gazeta.pl...

    > Wieki temu poruszałem ten temat, ale do dziś jest chyba
    > bez jednoznacznej odpowiedzi:
    >
    > http://tinyurl.com/5dvnn8

    No to może ja zacznę.......

    Mój rekord to trochę ponad 27 000 PLN i bez problemów....

  • 12. Data: 2008-11-29 20:21:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 16:03, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Dzisiaj zapłaciłem 1.80 PLN za słodką bułkę, ponieważ pani nie miała
    > drobnych na wydanie, a ja najdrobniej miałem 50 PLN :)
    >
    > Komuś udało się zapłacić mniej ?
    >
    > --
    > Mithos

    1,50 za gazetę w Empiku.

  • 13. Data: 2008-11-29 20:24:01
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    J.S pisze:

    > Mój rekord to trochę ponad 27 000 PLN i bez problemów....

    To nie wiele. Zwłaszcza z punktu widzenia bardziej "zachodniego"
    od Polski. 27kzł ~ 7000 EUR - kwota raczej codzienna w przy nieco
    większych płatnościach.
    Myślę, że jakiś limit jednak jest, choćby aby uniknąć przykrych sytuacji
    związanych z błędami w oprogramowaniu czy zacięcia się klawisza "0" w
    terminalu :)

    Inna sprawa, kto trzyma np. 1 mln EUR na rachunku powiązanym z kartą
    debetową.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 14. Data: 2008-11-29 20:43:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Myślę, że jakiś limit jednak jest, choćby aby uniknąć przykrych sytuacji
    > związanych z błędami w oprogramowaniu czy zacięcia się klawisza "0" w
    > terminalu :)

    Ja się zetknąłem kilkakrotnnie z limitem 20k na pojedynczą transakcję.
    Trzeba było dzielić na kilka operacji. Nie wiem jednak czy dotyczy to
    wszystkich kart, ja się spotkałem przy KK Raiffeisen oraz Multi. Dodatkowo
    mam wrażenie, że może to być ustawialne jako opcja na terminalu.

    marekz

  • 15. Data: 2008-11-30 03:05:31
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > Dzisiaj zapłaciłem 1.80 PLN za słodką bułkę, ponieważ pani nie miała
    > drobnych na wydanie, a ja najdrobniej miałem 50 PLN :)
    >
    > Komuś udało się zapłacić mniej ?

    50 gr w empiku z rok temu.

  • 16. Data: 2008-11-30 16:00:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 04:05, Jacek Soltysik <j...@w...pl> wrote:

    > 50 gr w empiku z rok temu.

    Jaką kartą płaciłeś ?

  • 17. Data: 2008-11-30 16:21:14
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    szczurwa pisze:

    > Jaką kartą płaciłeś ?

    mbankową debetówką.

  • 18. Data: 2008-11-30 16:35:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 17:21, Jacek Soltysik <j...@w...pl> wrote:

    > mbankową debetówką.

    Gratulacje ! Chyba tego nie pobiję, bo co można kupic za mniej ?
    Zapałki ?

  • 19. Data: 2008-11-30 16:44:19
    Od: Daniel <d...@l...com>

    On 29 Lis, 21:24, Cubus <c...@n...pl> wrote:

    > Inna sprawa, kto trzyma np. 1 mln EUR na rachunku powiązanym z kartą
    > debetową.

    Chyba kazdy "normalny" sprzedawca zaproponowalby rabat w wysokosci
    swojej prowizji i płatność przelewem przy większej kwocie płatności...

  • 20. Data: 2008-11-30 16:51:18
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 20:11:16 +0100, Końrad N.S. napisał(a):

    > Użytkownik "ruf10" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > tak, wiele razy widziałem informację o progach płatności kartą, nawet w
    > restauracjach.

    Trochę w drugą stronę: najwyższy próg płatności kartą jaki widziałem to
    50 zł; wcale nie taka droga knajpa;

    Pozdrawiam.
    Grzegorz Szczepanik