  • 11. Data: 2009-10-22 19:09:06
    Temat: Re: Najnowsza prognoza dla giełdy S.Dębowskiego.
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:hbq5vt$tvc$1@news.onet.pl...
    > Zaczynam sie martwic o Twoj zjebany czajnik.
    >

    > D.

    Czajnik mowisz mistrzu....Az sprawdzilem w kuchni i moj elektryczny grzeje
    jak grzal.....

  • 12. Data: 2009-10-22 19:11:17
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    > XXL, to Twoje wypociny napisane na tym forum 06.01.09:
    >
    > "Trudno uwierzyć, że rynek będzie z niewielkimi korektami rósł przez
    > najbliższe 9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.
    >
    > XXL"
    >

    > Jak widac, to astro z ktorego tak bez przerwy kpisz wcale nie jest takie
    > glupie Cieniasie.
    >
    > D.

    To ile mozna bylo zarobic od 6 stycznia do polowy lutego na tym wzroscie?
    No i mozna tez bylo postawic na S 16 wrzesnia i tez ladnie
    przytulic......-;)))
    Nie wspomne juz o tym, ze warto sie bylo zapakowac po uszy w
    dolara.....-;))))))

    Czy Ty masz jeszcze chociaz na bulki czy moze wyciagasz reke do Tuska?

  • 13. Data: 2009-10-22 19:38:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > Jak to kto, Ci którzy ich zatrudniają.

    Ci co zatrudniają, to zatrudniają tyle ile chcą. Zajmij się swoim
    przedsięwzięciem. Nie trać czasu i energii na doradzaniu innym jak mają
    postępować. Sam działaj w zgodzie ze swoimi światłymi zasadami.

  • 14. Data: 2009-10-22 20:22:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > XXL"
    >

    > Jak widac, to astro z ktorego tak bez przerwy kpisz wcale nie jest takie

    Poziom nerwowości świadczy o tym, że traktujesz poważnie to "astro" a ja
    głupia cipa myslałem, że sobie wyrafinowane jaja z ludu robisz :)

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-10-22 20:30:21
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Czy Ty masz jeszcze chociaz na bulki czy moze wyciagasz reke do Tuska?

    Postawie prognoze.Dieter to prawie bankrut)))

    ma jeszce na net i prąd.

    stary

  • 16. Data: 2009-10-22 20:41:32
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    stary <k...@w...pl> napisał(a):

    > Postawie prognoze.Dieter to prawie bankrut)))
    >
    > ma jeszce na net i prąd.
    >
    > stary

    To diagnoza chyba :). Prognoza jest taka : odkuje się

    kc

  • 17. Data: 2009-10-22 21:10:34
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jak to kto, Ci którzy ich zatrudniają.

    Dawanie pracy jest bardzo drogie, dlaczego sie martwisz o kogoś kto
    zatrudnia idiotę, płaci mu pensję, a od tego prawie drugie tyle podatków.
    Jezeli to firma prywatna to co Cie martwi, że upadnie.
    Masz w niej udziały czy o co chodzi?