  • 11. Data: 2006-03-19 20:28:52
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła
    Od: Husky <h...@h...de>

    fotech napisał(a):

    > www.idealnakarta.pl

    Czyli karta calkowicie za free, w dodatku tylko na dowod ?

    --
    Husky

  • 12. Data: 2006-03-19 20:43:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Husky napisał(a):

    > Czyli karta calkowicie za free, w dodatku tylko na dowod ?

    Nie całkowicie. Przeczytaj uważnie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-03-19 20:50:30
    Od: Husky <h...@h...de>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie całkowicie. Przeczytaj uważnie

    Juz to zrobilem. My mistake.

    --
    Husky

  • 14. Data: 2006-03-20 08:03:20
    Od: g...@o...pl

    Jako, że jest tu mowa o interesującej mnie karcie, zatem pozwolę
    sobie podczepić się do wątku :-)
    Otóż rezygnuję z kredytówki w Multi (koniec promocji) i mam zamiar
    wystarać sie u nich o wypukłą debetówkę. Tyle, że nie jestem
    pewien, czy w ogóle ta wypukła karta jest mi potrzebna i w związku z
    tym chciałbym zasięgnąć Waszej rady.
    Nie interesują mnie transakcje MO/TO/IO (wręcz to blokuję), nie
    wypożyczam samochodów w USA; natomiast jedną kartę wypukłą chcę
    posiadać na wypadek sytuacji awaryjnych (typu zatankowane paliwo w
    baku i przerwa konserwacyjna/awaria w Banku lub gdzieś na łączach).
    Czy karta wypukła sprawdzi się w takich sytuacjach? Czy istnieje
    dzisiaj w dalszym ciągu możliwość użycia terminala mechanicznego
    (żelazko) i czy sprzedawcy posiadają takie "żelazka" na wypadek
    awarii łączy elektronicznych? Czy jest wtedy możliwy inny sposób
    autoryzacji, np. autoryzacja telefoniczna?
    Czy Waszym zdaniem przy takich założeniach jest sens starać się o
    kartę wypukłą?

    BTW pytanie ogólne: jakie korzyści na dzień dzisiejszy daje karta
    wypukła? (wiem, że był floor limit, ale to już chyba nie działa?)

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 15. Data: 2006-03-20 08:08:40
    Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Husky" <h...@h...de> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie ze mna ktos legitymujacy sie odpowiednia wiedza. Niestety nic takiego
    > nie nastapilo, wiec moglem sobie czekac do smierci.
    >
    > Podobnie w innych kwestiach (karta kredytowa, samoczynnie aktywujace sie
    > opcje, samoczynne zmiany adresu itp.). Jakosc obslugi tego banku jest
    > zenujaca, aczkolwiek dobrze, ze istnieja oddzialy bo tam sie da wszystko
    > zalatwic z kims rozumnym (nie zawsze). Trzeba tylko wiedziec czego sie
    > chce i przekonac pracownikow, ze taka opcja faktycznie istnieje lub tez
    > rozmawiac od razu z kims na poziomie kierownika.

    To wszystko prawda! Ja walczylem o ta karte 4 miesiace, przynosilem dwie
    historie rachunkow z innych bankow itd. Ale doswiadczenia mam odwrotne- w
    oddziale nic mi sie jeszcze nie udalo wyjasnic- zawsze koncze na
    teleserwisie. A z karta to mialem takie przeboje, ze szok- no ale to jedyna
    karta embosowana nie kredytowa na rynku chyba?
    W kazdym razie problem byl w tym, ze nie wystarczy, ze sa obroty na
    rachunku- pieniadze musza jeszcze pozostawac na nim minimum 3 dni- a ja
    odbijalem wszystko na inne konto- do ktorego mam karte- i to byl ogromny
    problem:)

    Kris

    ps. i tak wole mbank

  • 16. Data: 2006-03-20 08:39:42
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Czy Waszym zdaniem przy takich założeniach jest sens starać się o
    kartę wypukłą?

    dla przecietnego uzytkownika, ktory nie zamierza uzywac karty przez
    internet, wypukla karta jest wg mnie zupelnie zbedna
    zelazka sa mozliwe - ale to juz zabytek klasy 0, teraz zazwyczaj sprzedawcy
    maja terminale elektroniczne ktore czytaja rowniez plaskie karty i z
    czytnikiem recznym spotkalem sie ostatnio wiele lat temu
    telefoniczna autoryzacja - wydaje mi sie osobiscie, ze mozliwa jest dla
    kazdego rodzaju karty - jest to raczej sprawa checi pomocy ze strony
    sprzedawcy, niz atrybut wypuklosci, choc - niestety - jesli sprzedawca sie
    uprze ze plaskiej sie nie da - no to go przciez nie przeskoczysz, a z tym
    sie spotkalem,
    wiec przy tych zalozeniach - oceniam atrybut wypuklosci jako zbedny - ale
    pewnie ktos da jakies inne (słuszne) wnioski :-)

  • 17. Data: 2006-03-20 08:51:16
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl____> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja terminale elektroniczne ktore czytaja rowniez plaskie karty i z
    > czytnikiem recznym spotkalem sie ostatnio wiele lat temu

    Mało jeździsz taksówkami :-) Tam żelazka są jak najbardziej w użyciu :-)
    Poza tym-w Multi cena konta z kartą płaską a wypukłą jest prawie taka sama i
    IMHO lepiej wziąć wypukłą. Na tzw. "wszelki wypadek". Co prawda pytający
    zarzeka się, że kupować nią zdalnie nie będzie, ale czasem zdarza się
    sytuacja, że coś by się jednak w internecie kupiło i wtedy karta jak znalazł
    :-)

  • 18. Data: 2006-03-20 09:05:21
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Nie całkowicie. Przeczytaj uważnie

    Przeczytałem uważnie, nawet sie z infolinia skonsultowałem, i nie wiem, co
    masz na mysli? Odsetki od zaciagnietego kredytu?

    Wojtek

  • 19. Data: 2006-03-20 09:05:43
    Od: g...@o...pl

    Glenn napisał(a):
    > Użytkownik "krab" <k...@k...pl____> napisał w wiadomości
    > Mało jeździsz taksówkami :-) Tam żelazka są jak najbardziej w użyciu :-)
    Mnie bardziej chodzi po głowie, czy np. na cały hipermarket mają
    jakies jedno "żelazko" na zapleczu i w razie awarii łączy
    elektronicznych można go przynieść i użyć? Tego typu sytuacje...

    > Poza tym-w Multi cena konta z kartą płaską a wypukłą jest prawie taka sama i
    > IMHO lepiej wziąć wypukłą. Na tzw. "wszelki wypadek".
    Wiem i wściekam się, że jestem współposiadaczem wspólnego :-/
    A propos "wszelkiego wypadku" to mnie właśnie najbardziej interesuje:
    na jakie "wypadki" przyda się karta wypukła?

    > Co prawda pytający zarzeka się, że kupować nią zdalnie nie będzie,
    > ale czasem zdarza się sytuacja, że coś by się jednak w internecie kupiło
    > i wtedy karta jak znalazł
    Z całą swiadomością zrzekam się transakcji zdalnych, nawet to
    blokuję gdzie się da;
    zaś kupując w internecie płacę przelewami (z Multi za darmo).
    Gdyby dotknęła mnie sytuacja, że musiałbym kartą, to założyłbym
    jakieś subkonto Inteligo z kartę lub jakaś eKarta czy jak one się
    tam nazywają.

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 20. Data: 2006-03-20 09:13:18
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Mnie bardziej chodzi po głowie, czy np. na cały hipermarket mają
    >jakies jedno "żelazko" na zapleczu i w razie awarii łączy
    >elektronicznych można go przynieść i użyć? Tego typu sytuacje...

    Teoretycznie żelazko powinni mieć i jak będziesz mocno asertywny to pewnie
    będzie można z niego skorzystać :-)

    >A propos "wszelkiego wypadku" to mnie właśnie najbardziej interesuje:
    >na jakie "wypadki" przyda się karta wypukła?

    Właśnie na wypadki "padu" połączenia z CA.

    >Gdyby dotknęła mnie sytuacja, że musiałbym kartą, to założyłbym
    >jakieś subkonto Inteligo z kartę lub jakaś eKarta czy jak one się
    >tam nazywają.

    Nie chcę podważać Twojej koncepcji, bo jest dobra :-) ale zawsze można
    awaryjnie w necie karty wypukłej użyć - z plaskaczem z Multi już to nie
    przejdzie :-)