  • 21. Data: 2002-08-12 08:56:03
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła (debetowa)
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    news:aj5ia8$94c$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe... to sprobuj w innym banku. Kazdy bank ma wlasna niezalezna polityke
    Próbowałem w trzech.
    > kredytowa. Trzeba rowniez pamietac, aby spelnic warunki dotyczace
    skladanych
    > dokumentow. Moze sie okazac, ze wniosek zostal odrzucony z blahego powodu.
    A to jakiś bank informuje o powodach odrzucenia? Oficjalnie, a nie na
    zasadzie
    "jedna pani drugiej pani"?
    > Np. przedstawilem historie rachunku za 3 m-ce, a nie jak wymaga bank za 6,
    > albo nie dalaczyles jakiegos dokumentu.... Potem sie zastanawiasz... czemu
    > nie przyznali skoro nie ma na mnie nic w BIK-u? ;)
    Bo "inspektorom kredytowym" nie chce się rozpatrywać wniosków?
    Tudzież, osoby ustalające procedury przyznawania kredytów żyją w innym
    świecie ?
    KJ

    > Maciej

    KJ

  • 22. Data: 2002-08-12 11:02:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > MIalem na mysli osoby prowadzace jednoosobowa DG. A takie osoby najczesciej
    > korzystaja z formy opodatkowania w postaci karty podatkowej lub ryczaltu.

    Polimeryzowalbym. Ale tak czy owak, takiego zalozenia nie podales.
    Jesli piszesz ogolnie, to normalne jest, ze opodatkowanie tez ma byc
    na zasadach ogolnych (karta podatkowa i ryczalt moze byc tylko w niektorych
    przypadkach).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2002-08-19 19:14:32
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Wiesiek wrote:

    > hmm Macieju drogi - a gdzie to tak mozna??
    > tozesz ja od lat staram sie zalapac jakas kredytowka ale kazdy bank w
    > twarz mi sie smieje ze bum bez pracy jestem a Ty tu takie teksty?
    > przybliz prosze szczegoly?

    Lukas, po trzech miesiącach posiadania konta z odpowiednimi obrotami
    trzeba lekko nagiąć rzeczywistość określając źródła dochodów już.

    > ===
    > niech zrozumie.... ta karta debetowa pozwala jak sama nazwa wskazuje
    > robic debecik na koncie? A jaki duzy ten debet moze byc?

    Karta debetowa dlatego nazywa się debetowa, że transakcje nią wykonane
    na bieżąco obciążają (debetują) rachunek. A debetu można zrobić tyle na
    ile bank pozwoli.

    pzdr

    Tomek