  • 11. Data: 2013-12-12 18:13:05
    Temat: Re: Najtansze konto z obsługa w kasie
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 17:52:33 +0100, J_K_K
    <j...@i...poczta.fm> wrote:

    >W BPH Lubię to ! za darmo, kartą debetową trzeba wykonać 4 transakcje,

    jw
    wypłata w oddziale banku w kasie, karty nie potrzeba, wpływy raz na
    kilka miesięcy, więc raczej odpada.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-12-12 18:13:22
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-12 18:10, dizel pisze:
    > Przejrzałem na stronie i w sumie by było dobre tylko mam pytanie do
    > kogoś kto posiada to konto:
    > 1. Czy można założyć to konto w oddziale? Nie przez internet

    tak

    > 2. Są jakieś ukryte opłaty/prowizje?

    ukryte nie ;) tylko te co w toip

    > 3. Jakieś inne problemy?

    używam miesiąc ale nie stwierdziłem

    > 4. W toip jest napisane że wypata kartą w kasie oddziału więc nie
    > bardzo rozumiem o co chodzi?

    pewnie jakieś placówki partnerskie mają terminale (jak agencje pko bp)

    > 5. Jest zapis o niedozwolonym zadłużeniu na koncie, skoro konto jest
    > darmowe i właściwie wszystko jest darmowe to po co on jest??

    np. transakcja kartą pójdzie offline i zrobi niedozwolony debet jak się
    rozliczy

  • 13. Data: 2013-12-12 18:18:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 17:34:29 +0100, Piotr Gałka

    >W Meritum wypłaty (jak duża kwota to awizowane) bez prowizji i konto za 0 i
    >karta do wszystkich bankomatów za 0.
    >P.G.

    Pytania do osób które mają tam konto:
    Jakieś ukryte opłaty/prowizje?
    Jakieś inne problemy?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-12-12 18:20:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 18:13:22 +0100, osa <w...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    >pewnie jakieś placówki partnerskie mają terminale (jak agencje pko bp)

    >np. transakcja kartą pójdzie offline i zrobi niedozwolony debet jak się

    Dzięki za info, pozostaje więc albo to konto albo to w meritum z tego
    co widzę, ale myślę że większą sieć ma wbk więc się na to zdecyduje
    pewnie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-12-12 18:49:00
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 18:18:55 +0100, dizel napisał(a):

    > Pytania do osób które mają tam konto:
    > Jakieś ukryte opłaty/prowizje?

    Za posiadanie konta i karty? Brak opłat, brak prowizji, brak wymogów
    wpływu na konto, brak wymogów obrotów na karcie. Czyli podstawa jest
    bezpłatna.

    Wydaje mi się, że podczas wnioskowania o założenia konta można po prostu
    nie zamówić karty - ale może ktoś z lepszą pamięcią (i kontem w Meritum
    ;) to potwierdzi.

    > Jakieś inne problemy?

    Nie dokonywałam wypłat gotówki, więc od tej strony nie sprawdzone przeze
    mnie. Bank cokolwiek niszowy, warto by się było upewnić gdzie jest
    najbliższy oddział realizujący wypłaty.
    Tu jest TOiP
    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_843
    .pdf

    W rubryce "wysokość opłaty" przy wpłatach i wypłatach gotówki na konto w
    Meritum jest 0 zł. Na razie ;->

    --
    Imka

  • 16. Data: 2013-12-12 19:27:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    >Może ktoś polecić jakiś bank gdzie wypłata gotówki byłaby możliwa w
    >kasie banku bez prowizji. Oczywiście chodzi o to aby opłata co
    >miesięczna za prowadzenie konta była jak najmniejsza, albo zerowa
    >jeśli to możliwe.

    http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/k
    onta/konto-prostooszczedzajace-plus

    Jesli bedzie wplywac 1500 zl/mc i uda sie nie brac tokena - to jest
    szansa darmo.

    http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in
    ternetowe.html
    tu tez nic nie mowia.

    Ale jaki problem wyplacic w bankomacie ?

    J.

  • 17. Data: 2013-12-12 19:37:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 19:27:40 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/
    konta/konto-prostooszczedzajace-plus

    >Jesli bedzie wplywac 1500 zl/mc i uda sie nie brac tokena - to jest
    >szansa darmo.

    Napisałem że na takie konto raz na kilka miesięcy wpływały by jakieś
    pieniądze, więc taki warunek odpada.
    Najsensowniejsze będzie pewnie to konto w wbk na to wychodzi.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-12-12 19:39:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 18:49:00 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    3.pdf

    >W rubryce "wysokość opłaty" przy wpłatach i wypłatach gotówki na konto w

    Ok, dzięki, więc zostaje albo to albo wbk.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-12-12 20:46:17
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-12 18:18, dizel pisze:
    > On Thu, 12 Dec 2013 17:34:29 +0100, Piotr Gałka

    > Pytania do osób które mają tam konto:
    > Jakieś ukryte opłaty/prowizje?
    > Jakieś inne problemy?

    Korzystam. Placówek mało, w części nie ma obsługi kasowej. Bardzo dobrze
    mi się korzysta natomiast - cenię sobie szczególnie powiadomienia
    mailowe (za darmo) o każdym zasileniu konta. Jest mail - wiadomo, że
    wpłynęło.

    Poleciłbym też Kantor Aliora. Można mieć tam konto złotówkowe - za
    darmo. Placówek więcej (choć w niektórych partnerskich nie obsługują),
    bez minimalnych wpłat. Wypłat ile chcesz bez prowizji. Karty nie ma.
    Przy wpływie środków jest darmowe 10 SMS w miesiącu z powiadomieniem i
    nieograniczona ilość maili.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-12-13 01:06:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52aa001e$0$2143$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in

    IMO te banki to prośba o kłopoty.
    Jeśli już opłata laniem -- Citi zadawala się
    u mnie laniem (mogę ratalnie) 2 kpln miesięcznie.

    Innym rozwiązaniem jest EB -- 1500 miesięcznego lania.

    -=-

    Jeśli już BZ WBK KB -- chyba warto zastanowić się nad
    kontami oszczędnościowymi prowadzonymi zupełnie za free.
    Niby tylko jedno wylanie miesięcznie bezpłatne, ale
    można mieć wiele takich kont

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'