  • 1. Data: 2012-08-09 20:58:16
    Temat: Najwyższe zwroty z najzwyklejszych użyć
    Od: "Majka" <m...@N...gazeta.pl>

    Licytacja cashbecków:
    która karta lub połączenie karty z rachunkiem daje najwyższe zwroty w
    postaci cashbeck?

    Skoro banki chcą zwracać część pieniędzy wydanych przeze mnie/użytkownika,
    to czyja oferta jest najlepsza, który bank wybrać?
    Chciałabym używać karty do rachunku (ew. kredytowej) do najnormalniejszych
    popularnych zakupów: spożywcze, paliwa, gdzie się da, czyli sprawy i
    płatności "bytowe".
    Do paliwa - wiem, albo meritum, albo getin, ale to tylko paliwo, a który
    bank ma najlepszą ofertę zwrotu cashbeck za wszelkie inne zakupy?

    Majka

  • 2. Data: 2012-08-09 21:05:06
    Temat: Re: Najwyższe zwroty z najzwyklejszych użyć
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-08-09 20:58, Majka pisze:
> [...]
    > Do paliwa - wiem, albo meritum, albo getin, ale to tylko paliwo, a który
    > bank ma najlepszą ofertę zwrotu cashbeck za wszelkie inne zakupy?

    spożywka + paliwo = dobre konto w Millennium, 3% max 50 zł/m-c

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-08-10 06:15:02
    Od: disnej <d...@g...com>

    moneyback a nie cashback

    Sync - 5% internet
    dobre konto - 3% spozywcze
    polbank era/gold - 1% reszta

  • 4. Data: 2012-08-10 07:59:50
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.08.2012 o 06:15 disnej <d...@g...com> pisze:

    > moneyback a nie cashback
    >
    > Sync - 5% internet
    > dobre konto - 3% spozywcze
    > polbank era/gold - 1% reszta

    BZWBK dla klientow Plusa - 2% od wszystkich transakcji, ale nie wiecej niz
    MIN(wartosc rachunku w Plusie lub 500PLN miesiecznie)

    MK

  • 5. Data: 2012-08-10 09:44:09
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 21:05:06 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > spo�ywka + paliwo = dobre konto w Millennium, 3% max 50 z�/m-c

    Oprócz w/w używam Maestro PP do konta internetowego Millennium - 1% MB (chyba) na
    wszystko (do 760 zł rocznie). Sprawdzę we wrześniu, czy opłaty rachunków w Żabce
    kartą także

  • 6. Data: 2012-08-10 10:37:43
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-08-10 06:15, disnej pisze:

    > polbank era/gold - 1% reszta

    1% daje też karta do Konta Internetowego w Mille.
    Można mieć równolegle z Dobrym Kontem.
    IMHO zaletą jest brak formalności jak przy karcie kredytowej.

  • 7. Data: 2012-08-10 23:55:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" k011lc$qh8$...@n...icpnet.pl

    > spożywka + paliwo = dobre konto w Millennium, 3% max 50 zł/m-c

    50 na jedną kartę, ale można mieć konto wspólne...
    Dodatkowa karta nie daje dodatkowych 50 orzeszków.

    Znam z opisu -- nie z ,,autopsji''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-08-10 23:58:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" e...@g...co

    : Oprócz w/w używam Maestro PP do konta internetowego
    : Millennium - 1% MB (chyba) na wszystko (do 760 zł rocznie).

    76000 rocznie trzeba przenieść z realu do wpłatomatu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-08-11 00:11:13
    Temat: Re: Najwyzsze zwroty z najzwyklejszych uzyc
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "disnej" ...
    > moneyback
    >
    > Sync - 5% internet
    > dobre konto - 3% spozywcze
    > polbank era/gold - 1% reszta

    BZWBK "Wydajesz i Zarabiasz" - 1% wszystko

    --
    T.F.

  • 10. Data: 2012-08-11 00:33:29
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2012 00:11:13 UTC+2 użytkownik T.F. napisał:

    > BZWBK "Wydajesz i Zarabiasz" - 1% wszystko

    Tiaa... Opłata za kartę 5zł/m-c. Dziękuję postoję