  • 31. Data: 2004-05-27 16:08:25
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Święte słowa Pani Radczyni,
    napiwek to nie jest niezbywalne prawo człowieka i obywatela, tylko wyraz
    mojego prywatnego zadowolenia, że coś akurat przypadkiem działa jak powinno.
    Nota bene wielokrotnie pytałem, czy mam dopisać do kwitka z karty czy dać w
    gotówce. WSZYSCY chcieli w gotówce.
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 32. Data: 2004-05-27 16:09:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No jak kelnerka "zauważa" klienta po 20 min. i przemawia tonem obrażonej
    > królewny, to raczej nie nastraja mnie to do hojności ;-)))))

    OK. Rozwine wypowiedz. Napiwek to standard, a nie wyjatek. A jak kelner
    na napiwek nie zasluguje, to ma pecha.

    Bartol

  • 33. Data: 2004-05-27 18:14:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Powiem tak, niedawanie napiwkow to czyste buractwo.

    ROTFL
    Dawanie napiwków, bo tak wypada/należy jest czystym debilizmem.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 34. Data: 2004-05-27 18:17:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > OK. Rozwine wypowiedz. Napiwek to standard, a nie wyjatek. A jak kelner
    > na napiwek nie zasluguje, to ma pecha.

    To nie wiem, gdzie Ty bywasz, ale z moich doświadczeń - zdecydowanie
    wyjątek. Inna sprawa, że ja strasznie wymagający jestem od kelnerów i często
    nie mam humoru :)

    OT - w Hiszpani _wszyscy_ i _zawsze_ nalewają/podają zaczynająć od mężczyzn.
    Na początku myślałem, że to jakieś buractwo, ale potem doszedłem do wniosku,
    że chyba taki zwyczaj ;]

  • 35. Data: 2004-05-27 19:21:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > ROTFL
    > Dawanie napiwków, bo tak wypada/należy jest czystym debilizmem.

    Dawanie napiwkow jest rzecza tak samo naturalna jak mowienie dzien dobry
    kasjerce lub obsludze stoiska w sklepie.

    Mam niestety wrazenie, ze dla Ciebie, tak samo jak dla wiekszosci
    naszego spoleczenstwa, naturalne jest cos zgola innego.

    Bartol

  • 36. Data: 2004-05-27 19:22:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dawanie napiwkow jest rzecza tak samo naturalna jak mowienie dzien dobry
    > kasjerce lub obsludze stoiska w sklepie.

    Jak Cię kelner olewa też dajesz ;-))) ?

    > Mam niestety wrazenie, ze dla Ciebie, tak samo jak dla wiekszosci
    > naszego spoleczenstwa, naturalne jest cos zgola innego.

    Nie widzę powodu dawania napiwku przy ewidentnie złej obsłudze. W normalnych
    sytuacjach jak najbardziej.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2004-05-27 19:25:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > To nie wiem, gdzie Ty bywasz, ale z moich doświadczeń - zdecydowanie
    > wyjątek. Inna sprawa, że ja strasznie wymagający jestem od kelnerów i często
    > nie mam humoru :)

    Jak kelner widzi wrednego zakapiora to trudno zeby byl mily. Tym
    bardziej, ze moze byc pewien, ze napiwku i tak nie dostanie. Moze
    zacznij traktowac innych z szacunkiem? To wiele zmienia.

    Bartol

  • 38. Data: 2004-05-27 19:39:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jak Cię kelner olewa też dajesz ;-))) ?

    Nie daje. Tak samo jak nie mowie "dziendobry" gdy wczesniej uslysze
    "czego" ;-)

    No o to chodzi.

    Bartol

  • 39. Data: 2004-05-27 20:08:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 24 May 2004 22:36:00 +0200, "Jaca" <j...@g...pl> wrote:

    >Moga ksiegowac na pozostałe przychody operacyjne a na koniec roku na wynik
    >finansowy. To troche tak jak nadwyżka w kasie w banku - też kasjer nie
    >bierze jej do domu jako swoje kieszonkowe :))

    a co z VATem? W bankach to nieistotne, ale u VATowca - jak
    najbardziej.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 40. Data: 2004-05-27 22:51:33
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > a co z VATem? W bankach to nieistotne, ale u VATowca - jak
    > najbardziej.

    Sorry ale nie czuje się na siłach przeczytac i zrozumieć U. o VAT. Ale można
    zajrzeć ....

    Jaca