  • 11. Data: 2010-11-09 16:10:00
    Temat: Re: Nastêpna bañka spekulacyjna bêdzie spowodowana drukiem kasy
    Od: k...@p...onet.pl

    Gdyby fundy skupowa³y EEX to:
    1) kurs osi±gn±³by niebotyczny poziom, bo jeden fund móg³by
    sobie kupiæ ze 100
    taki EEX-ów
    2) nie by³oby potem komu odsprzedaæ akcji bez gigantycznego zwalenia kursu
    ciekawe ze podobnego tekstu o KGHM nie napisales...
    Druga sprawa ze takicj spolek jak EEX moge podac z NC jeszcze ok 8 a na rynku
    posdstawowym okolo 20 ktorych fundusze nie ruszaja tylko dla tego ze inne
    fundusze tez jeszcze ich nie maja.

    Ale fajnie ze odpisales.

    Np EEX za 3 lata bedzie warte nie mniej niz 200-300 mln zlotych-wiec wcale nie
    tak mało.
    kroovka

  • 12. Data: 2010-11-09 17:01:49
    Temat: Re: Nast?pna ba?ka spekulacyjna b?dzie spowodowana drukiem kasy
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > nawał chetnych - niby będacych obok giełdy - na akcje tejze Gieldy GPW
    > jest śmieszny. Śmieszny tez jest pezes inwestorow indywidulanych jakiejs
    > tam organiazcji mowiacy ze nikt tych ludzi nie uczy zasada gieldowych.

    Śmieszny? To jest wymarzona sytuacja. Przecież to ci ludzie będą od nas
    odkupować akcje na szczycie hossy. Po to pozakładali te rachunki nie?
    Dopiero po pierwszej bessie zaczną ogarniać jako tako rynek, a wtedy na ich
    miejsce przyjdą kolejni :)

  • 13. Data: 2010-11-09 20:27:12
    Temat: Re: Następna bańka spekulacyjna będzie spowodowana drukiem kasy
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 13:26:26 +0100, k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czemu fundusze skupuja akcje GPW na nasze konta emerytalne lub inne a nie
    > akcje np EEX czy tez chocby wiecej KGHM jak kosztowaly po 23 czy po 40
    > zlotych???

    A czy mi się wydaje, czy +7% na KGHM to sporawo,
    zwłaszcza w taki dzień jak dziś?

    Co, ktoś "nakupił" GPW i sprzedał zarobiony o 25%
    i poszło wszystko w KGHM - raczej nie.
    Fundamentalnie nie jest może źle, ale "aż" +7 :/

    --
    ŁK (2010-11-09 21:25:56)

  • 14. Data: 2010-11-10 08:15:14
    Temat: Re: Nast&ecirc;pna ba&ntilde;ka spekulacyjna b&ecirc;dzie spowodowana drukiem kasy
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale fajnie ze odpisales.
    >
    > Np EEX za 3 lata bedzie warte nie mniej niz 200-300 mln zlotych-wiec wcale

    Ale wszelkie giełdy to gry spekulacyjne i przez to są niewiarygodne.
    Raczej należałoby ograniczać OFE od spekulacji i wymusić w ten sposób
    prawdziwe inwestowanie a tu OFE starają się jeszcze o zwiększenie
    możliwości spekulacynych co dla polaków jest bardzo niebezpieczne
    bo łatwo jest wyprowadzać kasę w sposób nie kontrolowany.

    No ja bym tak zrobił. No bo to takie łatwe zrobić frajerski rząd RP w konia.

    Andrzej.

    PS.
    Zauważ, że kryzys nas tak bardzo nie dotknął bo nie wchodziliśmy
    w amerykańskie produkty. Spółki, które weszły np opcje niestety
    zbankrutowały.

  • 15. Data: 2010-11-11 00:18:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co, ktoś "nakupił" GPW i sprzedał zarobiony o 25%
    > i poszło wszystko w KGHM - raczej nie.
    > Fundamentalnie nie jest może źle, ale "aż" +7 :/

    Popsułeś kurs. Nieładnie. Nie rób tego więcej!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/