  • 11. Data: 2009-08-06 21:13:58
    Temat: Re: Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
    Od: Hubert <n...@...pl>

    macieks wrote:
    > Skuteczność ma wyśmienitą 80%.
    > A zysk tylko 50%?
    >
    > Jeżeli tak trafia kolega Wojtek górki i dołki, powinien znaleźć speca
    > od finansów. Małym kosztem i małym ryzykiem na opcjach zarobiłby
    > więcej niż tylko 50%.

    Chyba raczej chodzi o trafność wzrośnie/spadnie a nie trafienie w
    dołek/szczyt.

  • 12. Data: 2009-08-07 12:31:17
    Od: TT <t...@o...pl>

    Dieter napisał(a):
    > Astrologia finansowa to nic innego jak analiza cykli, a chyba nie
    > zaprzeczysz temu, ze cykle na gieldzie funkcjonuja od zawsze.

    Cykle na giełdzie funkcjonują od zawsze, tylko że nikt nie zna amplitudy
    cykli ani ich okresu/częstotliwości. Cykle te nie są regularne i nic się
    nie da o nich powiedzieć, a przewidywanie cykli z gwiazd, to takie
    szamaństwo.

    A twierdzenie, że jak coś rośnie, a później spada tworzy jakieś cykle,
    to bzdura do kwadratu. Wiadomo, że nic nie rośnie cały czas i spada
    cały czas. Wiadomo, a jak skończy rosnąć, to wiadomo, że będzie spadać.
    No ale to nie jest powód, żeby te ruchy nazywać cyklem :).

    Dla mnie cykl, to jest coś, co ma amplitudę i określoną częstotliwość
    (choćby w przybliżeniu). A jak tego nie ma, to są po prostu zwykłe
    jakieś tam ruchy, a nie ruchy cykliczne.

    hehehe, jeśli uważasz, że te ruchy akcji są cykliczne, to podaj przykład
    ruchów w na osi czasu, które nie są cykliczne. No jakie to miały by być
    ruchy?

    Zresztą, każdy gra jak chce. Równie dobrze można porównywać WIG20 do
    kierunku wiatru.

    TT.

    PS. Hahaha, wg, tych wyssanych z palca teorii wiatr też jest cykliczny,
    bo raz wieje w jednym kierunku, a innym razem w drugim kierunku.

  • 13. Data: 2009-08-07 12:45:14
    Od: TT <t...@o...pl>

    TT napisał(a):

> [...]
    >
    > PS. Hahaha, wg, tych wyssanych z palca teorii wiatr też jest cykliczny,
    > bo raz wieje w jednym kierunku, a innym razem w drugim kierunku.

    Na mój gust będą teraz przez kilka dni wzrosty, a nie jakieś astro-kosmity.
    TT.

  • 14. Data: 2009-08-07 12:53:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Widze, ze ignorant z Ciebie ale prognoze zapisalem:)

    D.

  • 15. Data: 2009-08-07 17:54:01
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    jak sie komus nudzi moze sobie poczytac ,

    http://www.scribd.com/doc/10479221/Amanita-2009-Fore
    cast-49-p

    pozdrawiam ,

  • 16. Data: 2009-08-07 23:20:31
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "andrew08" <m...@i...pl> napisal

    > jak sie komus nudzi moze sobie poczytac ,

    o, tam pisza o NWO. Az tak mi sie nie nudzi zeby czytac kolejnych
    zwolennikow teorii spiskowych.

    Protz

  • 17. Data: 2009-08-08 09:49:28
    Od: mylogi <m...@g...com>

    widze ze glowki zamkniete ;)
    macie skojarzenia na poziomie baby ze wsi o astrologii jako sile
    nieczystej
    i omijacie lezacy na drodze diament (bo przeciez diamenty nie leza na
    drodze)

    proponuje zapoznac sie z modelami prognostycznymi Wojtka dla roznych
    rynkow.

    to jest moja opinia
    a to sa moje wyniki

    http://www.bankfotek.pl/view/312565

    jakie wyniki stoja za negatywnymi opiniami wobec cykli astro ?

  • 18. Data: 2009-08-08 18:20:18
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Sie, 11:49, mylogi <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > a to sa moje wyniki
    >
    > http://www.bankfotek.pl/view/312565
    >
    > jakie wyniki stoja za negatywnymi opiniami wobec cykli astro ?

    Jak się chwalić wynikami to pokaż od początku roku, a nie wycinek,
    gdzie ponad połowa to jeden ruch dominujący :)

    Na tym zdjęciu, trzecia linijka.
    Jest napisane:
    HISTORIA FINANSOWA - rach. nr 00-22-
    20.07.2009 20:39:22 <----- Paru ludzi ma tam konto, powiedzcie co
    ta data znaczy w DM BOŚ ???

    podpisano

    zamknięta główka :)

  • 19. Data: 2009-08-09 15:04:39
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 8 Sie, 20:20, macieks <m...@g...com> wrote:

    > Jak się chwalić wynikami to pokaż od początku roku, a nie wycinek,
    > gdzie ponad połowa to jeden ruch dominujący :)

> [...]

    to akurat nazwalbym wnikliwoscia a nie zamknioglowkoscia

    data o ktora pytasz to data moment zrobienia screena.
    odpowiedzia na to dlaczego sa linie CRR pozniejsze od tej daty jest to
    ze aktualizuje ten plik co pare dni i doklejam nowe linie ( caly czas
    przy ustawieniu zakresu dat od 23.06). Powod twchniczny ze takie
    rzeczy robie na tablecie z 10" ekranem i poprostu nie miesci sie na 1
    ekranie.

    ot co

  • 20. Data: 2009-08-25 16:25:26
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "Majorrro" <c...@o...pl>

    > zaczna o nim mowic moge byc pewien, ze to koniec jego chwaly. Szacunek
    > dla Pana Wojciecha. Ciekawe czy motto ksiazkowe sie sprawdzi.

    Na razie wtopa. Mowil w programie, ze akcje sprzedal na gorce, to bylo w
    okolicach 5 sierpnia.
    Ja sie nie znam, ale to nie byla gorka.

    Protz