  • 1. Data: 2008-11-21 13:16:10
    Temat: Nasze podatki na prywatne odrzutowce.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nieco OT: fajne było wczorajsze przesłuchanie szefów trzech koncernów
    motoryzacyjnych proszących kongres o wsparcie 150 mld
    dolarów, gdy kongresman zapytał, który z prezesów przyleciał rejsowym samolotem.

    Nikt nie podniósł reki, wszyscy przylecieli do Waszyngtonu prywatnymi odrzutowcami.

    Nastepnie kongresman zapytał, który z proszacych o federalne wsparcie prezesów każe
    zostawić na lotnisku w Waszyngtonie swój
    prywatny odrzutowiec po przesłuchaniu i wróci do domu liniowym samolotem: cisza.

    Jak skomentował reporter CNN, na twarzach nie było widać ani krzty zażenowania czy
    wstydu.
    JaC

  • 2. Data: 2008-11-21 13:37:16
    Temat: Re: Nasze podatki na prywatne odrzutowce.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    666 pisze:
> [...]
    >
    > Jak skomentował reporter CNN, na twarzach nie było widać ani krzty zażenowania czy

    Dobrze mysla upadek tych firm to nie problem dla prezesa tylko dla rzadu
    z tysiacami ludzi wyrzuconych z pracy wiec ida na bezczela

    --
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-11-22 14:25:32
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jan Strybyszewski napisal(a):

    > Dobrze mysla upadek tych firm to nie problem dla prezesa tylko dla rzadu
    > z tysiacami ludzi wyrzuconych z pracy wiec ida na bezczela

    wcale mnie to nie dziwi. Mam z jednym z nich do czynienia i to jest mega
    cwaniak.
    Przypominam, że Lee Iacocca (prezes Chryslera) w 1978r pracował za 1$
    rocznie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2008-11-23 08:57:24
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Zbylut wrote:

    > Przypominam, że Lee Iacocca (prezes Chryslera) w 1978r pracował za 1$
    > rocznie.

    A skąd brał na zapłacenie czynszu?
    Mamsia z renty mu dawała?

  • 5. Data: 2008-11-23 10:35:53
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Poldekk wrote:
    > A skąd brał na zapłacenie czynszu?
    > Mamsia z renty mu dawała?

    Nie musiala - pewnikiem posiadal konto i odsetki od zgromadzonych tam
    pieniazkow mu w zupelnosci wystarczaly...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2008-11-23 11:19:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Poldekk napisal(a):

    > A skąd brał na zapłacenie czynszu?
    > Mamsia z renty mu dawała?

    nie pytałem. Podejrzewam że z oszczędności

    --
    pozdrawiam, Zbylut