  • 1. Data: 2009-02-27 07:22:42
    Temat: Naukowcy nie lubią Dieter'a
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Sygnatariusze listu uważają za skandaliczne umieszczenie na tej liście
    szeregu profesji nie mających nic wspólnego z cywilizacją XXI wieku, a już
    na pewno z oficjalnie głoszoną przez rząd RP ideą tworzenia społeczeństwa
    opartego na wiedzy".

    Podpisani pod listem twierdzą również, że "teksty tych wpisów są całkowicie
    pozbawione podstaw racjonalnego myślenia, zawierają elementarne błędy
    naukowe i przyczyniają się do szerzenia zabobonów i pseudonaukowego
    spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość".

    Zdaniem sygnatariuszy publikacja dokumentu ośmiesza Ministerstwo Pracy i
    Polityki Społecznej i przez to narusza powagę Rzeczpospolitej, a tego typu
    działania można nazwać skandalem, gdyż prowadzą one do marnotrawienia
    publicznych pieniędzy.

    List kończy się odwołaniem do światowych zawirowań gospodarczych, na skutek
    których także Polska znalazła się w trudnej sytuacji. Naukowcy oraz osoby,
    które udzieliły im poparcia podkreślają, że w wyjściu z niej "nie pomogą
    wróżbici i szamani, ale inżynierowie, naukowcy, nauczyciele, lekarze i
    wszyscy ciężko pracujący ludzie różnych zawodów".

    Zrodlo:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Naukowcy-pyta
    ja-minister-pracy-o-wrozbitow-i-astrologow,wid,10887
    001,wiadomosc.html?ticaid=17941

    Ciemniaki.

    D.

  • 2. Data: 2009-02-27 07:29:50
    Temat: Re: Naukowcy nie lubią Dieter'a
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    Andrzej Lepper mi się przypomina, gdy słyszę jak ktoś mówi o sobie w
    trzeciej osobie:)

  • 3. Data: 2009-02-27 08:40:31
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Ministerstwo
    -pracy-wrozka-to-tez-zawod,wid,10890367,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=17942

    i niedługo będziesz musiał mieć kasę fiskalną...

  • 4. Data: 2009-02-27 09:11:40
    Temat: Re: Naukowcy nie lubi Dieter'a
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Dieter wrote:
    > Ciemniaki.

    "Ciemniaki", "tałatajstwo", ...? Jedynyś mądry?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-02-27 10:45:26
    Od: a...@v...pl

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Ministerstwo
    -pracy-wrozka-to-tez-zawod,wid,10890367,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=17942

    > i niedługo będziesz musiał mieć kasę fiskalną...

    W sumie nie mam nic przeciwko różnym szarlatanom. A niech sobie żyją
    złudzeniami, ale (nie wiem jak jest teraz) kiedyś np. działy specjalne rolnictwa
    były specjalnie opodatkowane i w tym przypadku należy specjalnie opodatkować te
    profesje. Ciekawe czy rząd na to pójdzie. Wszakże rolników zawsze gnębiono, a
    nawiedzony to co drugi polityk, a co za tym idzie to i co drugi obywatel. Co by
    to dopiero było jakby tak różne miejsca "cudowne" odpowiednio opodatkować
    :-))))) No ale jak szukamy ratunku dla budżetu to może warto się tym
    zainteresować???

  • 6. Data: 2009-02-27 10:59:11
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ciemniaki.

    Byla tez mowa o np. bioenergoterapeutach. Prawda jest taka, ze
    dziewiecdziesiat kilka procent wsrod nich to zwykli naciagacze
    wykorzystujacy ludzkie problemy. Kilka procent to tacy, ktorzy cos potrafia
    i moze jeden procent albo mniej jest takich co naprawde potrafia pomoc.
    Z rachunku prawdopodobienstaw wynika, ze zwykle trafia sie na zwyklego
    naciagacza. Stad tez sie bierze ogolnie panujaca negatywna opinia oraz
    niechec do wszystkich bez wyjatku. Podobnie jest z roznego rodzaju
    wrozbitami i astrologami. Wartosciowych osob jest wsrod nich moze ulamek
    procenta, a reszta to naciagacze i tyle.
    Niestety problem polega na tym, ze sa to zajecia w ktorych trudno jest o
    sensowna weryfikacje i oddzielenie ziarna od plew.;

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2009-02-27 11:54:46
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Ministerstwo
    -pracy-wrozka-to-tez-zawod,wid,10890367,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=17942

    > i niedługo będziesz musiał mieć kasę fiskalną...

    Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
    No to czemu nie wróżbita?

  • 8. Data: 2009-02-27 12:23:54
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > wykorzystujacy ludzkie problemy. Kilka procent to tacy, ktorzy cos
    > potrafia i moze jeden procent albo mniej jest takich co naprawde

    Przeprasza, bo nie śledzę wątku od początku. Mowa o lekarzach czy
    politykach? ;-)

    --
    Shogun

  • 9. Data: 2009-02-27 13:21:40
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
    > No to czemu nie wróżbita?

    Nie "kurwa" lecz "prostytutka".
    Tak samo:
    nie "konował" lecz "lekarz"
    nie "złodziej" lecz "polityk" ;))
    Dombrek

  • 10. Data: 2009-02-27 13:22:38
    Od: Muka <...@...pl>

    Greg pisze:

    > Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
    > No to czemu nie wróżbita?

    kurwa to charakter a prostytutka to zawód

    muka