  • 1. Data: 2009-02-17 15:28:57
    Temat: Nawet najwięksi pesymiści tego nie przewidzieli
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Mamy prawdziwy krach na giełdzie. Skala i zakres spadków obejmująca cały rynek
    jest porażająca. Mówienie w tej chwili o jakimś trwalszym odbiciu brzmi jak
    bajka. Takiej bessy nie było jeszcze w historii polskiej giełdy.
    Pamiętam jak jakieś pół roku temu Piotr Kuczyński pisał o 1600 pkt. na WIG20
    jako dołku bessy to wielu śmiało sie z tego, że to przecież znany pesymista
    Kuczyn.
    Osłabienie złotego i skala spadków na GPW wyglądają tak jakby polska
    gospodarka chyliła się ku upadkowi a budżet miał wkrótce okazać sie niewypłacalny.
    Czyżby dobre fundamenty polskiej gospodarki były tylko mitem czy też po raz
    kolejny mamy do czynienia z gigantyczną spekulacją na której cwaniacy znowu
    zarobią krocie kosztem naiwnych?

  • 2. Data: 2009-02-17 15:37:05
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wez tu koles nie pierdol znowu. znajdz moje posty gdzie pisalem o 1300 pkt,
    ze dwa razy. virus skwitowal to smiechem "o kolejny wizjoner."

  • 3. Data: 2009-02-17 15:41:58
    Od: x <l...@p...fm>

    zapytaj sie twojego guru LB

  • 4. Data: 2009-02-17 15:47:50
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    x <l...@p...fm> napisał(a):

    Zapytaj sie twojego guru LB
    ------------------------------
    LB nie zajmuje się spekulacjami na giełdzie. Zajmował się poważnymi sprawami i
    dlatego nie skończyL jak twoj idol Nick Leeson.

  • 5. Data: 2009-02-17 16:44:24
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Tue, 17 Feb 2009 15:28:57 +0000, XXL wrote:

> [...]
    > mitem czy też po raz kolejny mamy do czynienia z gigantyczną spekulacją
    > na której cwaniacy znowu zarobią krocie kosztem naiwnych?

    po prostu nieudacznik powiedzial ze bedzie oszczedzal, nie zwiekszy
    deficytu wiec rynek reaguje. Ten czlowiek nie potrafi myslec, doradcy
    tez nie.
    Fundamenty moze i jakies tam byly ale nieudacznik w kilka miesiecy zniszczyl
    kretynskimi wypowiedziami co zbudowano z wielkim trudem przez prawie 20 lat.

  • 6. Data: 2009-02-17 18:12:53
    Od: m...@l...net.pl

    > wez tu koles nie pierdol znowu. znajdz moje posty gdzie pisalem o 1300 pkt,
    > ze dwa razy. virus skwitowal to smiechem "o kolejny wizjoner."

    Wydaje mi się że jesteś optymistą...popatrz tylko ogólnie na fundamenty.

  • 7. Data: 2009-02-17 18:51:39
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > wez tu koles nie pierdol znowu. znajdz moje posty gdzie pisalem o 1300
    > pkt,
    > ze dwa razy. virus skwitowal to smiechem "o kolejny wizjoner."

    Ja? Chyba nie ja? :) Ja od wrzesnia 2008 prognozowalem spadek WIG-u do 15000
    na przelomie 2009/2010. I poki co idzie jak po nitce choc marna to
    satysfakcja.

    Pozdr,V.