  • 11. Data: 2009-09-21 18:03:08
    Temat: Re: Nawozy sztuczne i fosfaty
    Od: fatso <f...@n...com>

    jan kowalski wrote:
    > ty niby zydzie brales po 45zl a bujasz sie ze po 40 zeta
    >
    > ty jestes cos na miare tego od Sasiadow
    > ni Zyd ni Polak taki przydupas... juz lepiej byc tlumokiem....

    Slabo mnie szpiegujesz, frajerze. Ja wyszedlem gdzies po 43 zl aby sobie
    pograc na Chemosie.
    Potem wrocilem ok 40 zl gdy akcje Hardexu zaczely sie czolgac w gore. I
    tak sobie siedze.

    fatso

  • 12. Data: 2009-09-21 21:25:15
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Fatso, ales sie rozgadal gdy sreberka poszly w góre ;)

    V.

  • 13. Data: 2009-09-22 10:42:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > sobie pograc na Chemosie.
    > Potem wrocilem ok 40 zl gdy akcje Hardexu zaczely sie czolgac w gore.

    joba kowalskiego doprowadze zapewne do rozpaczy ale chcialbym zameldowac
    tutaj ze znowu
    duzo zarobilem na SKR, nawet nie mam czasu liczyc bo walka toczy sie dalej.
    Gejzer bije i konca wzrostow nie widac.

    Ja wam ludzie naprawde dobrze zycze. Sam wiecej wsadzic nie moge ale
    dlaczego mialbym byc psem ogrodnika
    co sam jablek nie zezre i drugiemu nie da?
    Tam mozecie obserwowac: Company i zmiany jej cen(z opoiznieniem 15 min):
    http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Plc
    &cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk
    <http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Pl
    c&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk>

    Przypominam, na dniach oczekiwane sa wyniki testow podloza fosfatowego
    gleby. Musza byc dobre
    bo sowieci zainwestowali tam ciezkie miliony i Sunkar juz teraz o
    wynikach trabi.
    Sunkar wszedl na rynek londynski IPO(initial offer) - po 120p- czyli
    jeszcze daleka droga do gory.

    Mozna go kupic, np 10 tys zl na LSE (SKR)albo market Plus: SKR.GB
    - no i na Boze Narodzenie zamawiac Smartka dla zony za 60 tys zl jak ma
    moja Mondrusia.

    A jesli tam wejdzie chinski Fundusz Suwerenny- to nawet za 4 tygodnie.

    fatso

  • 14. Data: 2009-09-23 15:39:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:
    > Fatso, ales sie rozgadal gdy sreberka poszly w góre ;)
    >
    > V.

    OK, wszystko w gore :)

    Uprzejmie informuje Kolegow , poza tym glabem, kowalskim oczywiscie bo
    ten za kolege nie moze biegac
    a co najwyzej zarobi myjac mi samochod,
    otoz informuje ze jesli ktos mnie posluchal i zainwestowal w Sunkar to
    dzis mialby wzrost 25%.
    Jutro prawdopodobnie oczekiwana ekspertyza i skok co najmniej o drugie tyle.
    Mozna jeszcze kupic i spokojnie potroic pieniazki.

    fatso

  • 15. Data: 2009-09-24 09:25:59
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    Jesli ktos sledzi to dzis rano zarobilem w pol godziny ?2.3K= PLN 10K i
    wyszedlem.
    To nie na moje nerwy! Mozna dalej duzo zarobic albo spadnie nagle i stracic.
    Ja wierze w stare dobre polskie przyslowia(bo wiekszosc ich podobno
    zydowska,
    tlumaczona z jezyka jidisz)
    *Lepszy wrobel w reku niz golab na seku
    *
    fatso

  • 16. Data: 2009-09-25 11:11:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:
> [...]
    > stracic.
    > Ja wierze w stare dobre polskie przyslowia(bo wiekszosc ich podobno
    wiem, ze nikt tego nie czyta wiec nikogo nie zdenerwuje wiadomoscia, ze
    wbrew
    uprzednim zapewnieniom zagralem znowu na tych fosfatach jako day trader.
    Wygralem dzis rano ?1.1K=PLN5K
    nu i chwatit

  • 17. Data: 2009-09-26 18:31:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wbrew
    > uprzednim zapewnieniom zagralem znowu na tych fosfatach jako day trader.

    Gratuluję!
    Mam nadzieję,że w związku z tym przestaniesz reklamować (czytaj: spamować)
    swoje aukcje na ebayu :)

    --
    marfi