  • 1. Data: 2012-03-17 21:17:31
    Temat: Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
    Od: Esperanza <b...@b...brak>

    Wypełniam pismo z pracy odnośnie przelewania wynagrodzenia na mój
    rachunek bankowy. W jednej z rubryk jest informacja, aby podać nazwę i
    adres banku. I tutaj napotkałam problem, gdyż nie mogę znaleźć rzetelnej
    informacji na ten temat a jeśli znajdę to są sprzeczne nawet z adresem
    podanym na mojej umowie sprzed 6. lat. Może ktoś podać mi aktualne te
    dane? Tak w ogóle czy jest konieczne podawanie adresu banku. Bez tego
    wypłata nie dojdzie? Będę wdzięczna za pomocną dłoń.

    --
    Esperanza

  • 2. Data: 2012-03-17 21:27:16
    Temat: Re: Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Esperanza" 4f64ff6b$0$26689$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    aktualne te dane? Tak w ogóle czy jest
    > konieczne podawanie adresu banku. Bez tego wypłata nie dojdzie? Będę wdzięczna za

    IMO ważny jest tylko numer konta. MultiBank i mBank są częściami BRE.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-03-17 22:09:41
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Esperanza <b...@b...brak> napisał(a):

> [...]
    > rachunek bankowy. W jednej z rubryk jest informacja, aby podać nazwę i
    > adres banku. I tutaj napotkałam problem, gdyż nie mogę znaleźć rzetelnej

    Rzetelna informacja znajduje się w lewym dolnym rogu każdej podstrony mBanku.
    Informuje ona, że mBank nie jest bankiem. Bankiem jest BRE Bank S.A.

    Jeśli pytają Cię o nazwę i adres banku, to należy podać:

    BRE Bank S.A.
    Oddział Bankowości Detalicznej - mBank
    ul. Senatorska 18
    00-950 Warszawa

  • 4. Data: 2012-03-17 22:39:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 17 Mar 2012 22:09:41 +0000, Konfabulator wrote:

    > Informuje ona, że mBank nie jest bankiem.

    To dość ryzykowne stwierdzenie ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 5. Data: 2012-03-18 07:20:45
    Od: Esperanza <b...@b...brak>

    > BRE Bank S.A.
    > Oddział Bankowości Detalicznej - mBank
    > ul. Senatorska 18
    > 00-950 Warszawa

    Ogólnie to jakiś bajzel panuje. Dzwoniłem na mLinię to podano mi:
    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    Al. Piłsudskiego 3
    90-368 Łódź

    Na mCzat uzyskałem:
    BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej
    ul.Mickiewicza 10, 90-959 Łódź

    Sama już nie wiem ale chyba najbezpieczniej będzie jak wpiszę tylko
    nazwę banku: BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej mBank. Mam
    tylko nadzieję że wypłata dojdzie :/

  • 6. Data: 2012-03-18 07:38:14
    Od: " " <a...@g...pl>

    http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/
    Napisz do nas i adres w Łodzi
    W czym więc jest problem?

  • 7. Data: 2012-03-18 08:53:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 18 Mar 2012 08:20:45 +0100, Esperanza wrote:

    > Bankowość Detaliczna BRE Banku

    Właściwie to jest to nazwa MultiBanku.

    > BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej

    Zaś to jest nazwa mBanku.

    Chociaż widzę, że BRE zaczyna obie jednostki nazywać "detalem":

    http://www.brebank.pl/Kontakt/mBank_i_MultiBank

    Pełna lista oddziałów BRE Bank SA (wg Krajowego Rejestru Sądowego)
    wygląda tak:

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BYDGOSZCZ
    Ul. GRODZKA 17-21, 85-109 BYDGOSZCZ
    POLSKA-KUJAWSKO-POMORSKIE-Bydgoszcz-Bydgoszcz

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GDAŃSK
    Ul. WAŁY JAGIELLOŃSKIE 8, 80-900 GDAŃSK
    POLSKA-POMORSKIE-Gdańsk-Gdańsk

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KATOWICE
    Ul. POWSTAŃCÓW 43, 40-024 KATOWICE
    POLSKA-ŚLĄSKIE-Katowice-Katowice

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KRAKÓW
    Ul. AUGUSTIAŃSKA 15, 31-064 KRAKÓW
    POLSKA-MAŁOPOLSKIE-Kraków-Kraków

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY LUBLIN
    Ul. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 6, 20-954 LUBLIN
    POLSKA-LUBELSKIE-Lublin-Lublin

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY SZCZECIN
    Ul. PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO 1 B, 70-551 SZCZECIN
    POLSKA-ZACHODNIOPOMORSKIE-Szczecin-Szczecin

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
    Ul. KRÓLEWSKA 14, 00-950 WARSZAWA
    POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BIELSKO BIAŁA
    Ul. PLAC WOLNOŚCI 7, 43-304 BIELSKO-BIAŁA
    POLSKA-ŚLĄSKIE-Bielsko-Biała-Bielsko-Biała

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GDYNIA
    Ul. ZYGMUNTOWSKA 4, 81-371 GDYNIA
    POLSKA-POMORSKIE-Gdynia-Gdynia

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GORZÓW WIELKOPOLSKI
    Ul. JAGIELLOŃCZYKA 4, 66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
    POLSKA-LUBUSKIE-Gorzów Wielkopolski-Gorzów Wielkopolski

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY RYBNIK
    Ul. RUDZKA 3, 44-200 RYBNIK
    POLSKA-ŚLĄSKIE-Rybnik-Rybnik

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY RZESZÓW
    Ul. SOKOŁA 6, 35-010 RZESZÓW
    POLSKA-PODKARPACKIE-Rzeszów-Rzeszów

    BRE BANK SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ KORPORACYJNY KIELCE
    Ul. SIENKIEWICZA 2, 25-354 KIELCE
    POLSKA-ŚWIĘTOKRZYSKIE-Kielce-Kielce

    BRE BANK S.A. II ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
    Ul. MARYNARSKA 19A, 02-674 WARSZAWA
    POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY OLSZTYN
    Ul. PIŁSUDSKIEGO 44A, 10-450 OLSZTYN
    POLSKA-WARMIŃSKO-MAZURSKIE-Olsztyn-Olsztyn

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY ŁÓDŹ
    Ul. PLAC WOLNOŚCI 3, 91-415 ŁÓDŹ
    POLSKA-ŁÓDZKIE-Łódź-Łódź

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY WROCŁAW
    Ul. STRZEGOMSKA 2-4, 53-611 WROCŁAW
    POLSKA-DOLNOŚLĄSKIE-Wrocław-Wrocław

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY POZNAŃ
    Ul. POŁWIEJSKA 42, 61-888 POZNAŃ
    POLSKA-WIELKOPOLSKIE-Poznań-Poznań

    BRE BANK SA III ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
    Ul. OSTROBRAMSKA 95, 04-118 WARSZAWA
    POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY OPOLE
    Ul. KSIĄŻĄT OPOLSKICH 29, 45-005 OPOLE
    POLSKA-OPOLSKIE-Opole-Opole

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ BANKOWOŚCI DETALICZNEJ
    Ul. AL.PIŁSUDSKIEGO 3, 90-368 ŁÓDŹ
    POLSKA-ŁÓDZKIE-Łódź-Łódź

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY ZIELONA GÓRA
    Ul. PL. MATEJKI 19, 65-056 ZIELONA GÓRA
    POLSKA-LUBUSKIE-Zielona Góra-Zielona Góra (miasto)

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY CZĘSTOCHOWA
    Ul. JASNOGÓRSKA 79, 42-217 CZĘSTOCHOWA
    POLSKA-ŚLĄSKIE-Częstochowa-Częstochowa

    BRE BANK SA ODDZIAŁ W REPUBLICE CZESKIEJ
    Ul. KAROLINSKA 654/2, 00-000 PRAGA
    CZECHY-Praga

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KALISZ
    Ul. FRYDERYKA CHOPINA 26/28, 62-800 KALISZ
    POLSKA-WIELKOPOLSKIE-Kalisz-Kalisz

    BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BIAŁYSTOK
    Ul. ŚWIĘTOJAŃSKA 15, 15-277 BIAŁYSTOK
    POLSKA-PODLASKIE-Białystok-Białystok

    BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY NOWY SĄCZ
    Ul. PRAŻMOWSKIEGO 11, 33-300 NOWY SĄCZ
    POLSKA-MAŁOPOLSKIE-Nowy Sącz-Nowy Sącz

    BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY TORUŃ
    Ul. BYDGOSKA 1, 87-100 TORUŃ
    POLSKA-KUJAWSKO-POMORSKIE-Toruń-Toruń

    BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY WAŁBRZYCH
    Ul. SIENKIEWICZA 2, 58-300 WAŁBRZYCH
    POLSKA-DOLNOŚLĄSKIE-Wałbrzyski-Wałbrzych - miasto

    BRE BANK SA ODDZIAŁ W REPUBLICE SŁOWACKIEJ
    Ul. EINSTEINOVA 24, 851-01 BRATYSŁAWA
    SŁOWACJA-Bratysława

    BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY KOSZALIN
    Ul. OKRZEI 3, 75-203 KOSZALIN
    POLSKA-ZACHODNIOPOMORSKIE-Koszalin-Koszalin

    BRE BANK S.A. IV ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
    Ul. ALEJE JEROZOLIMSKIE 174, 02-486 WARSZAWA
    POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

    więc wychodzi na to, że tego Mickiewicza na liście brak (także
    historycznie).

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 8. Data: 2012-03-18 10:16:13
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > To dość ryzykowne stwierdzenie ;-)

    raczej prawdziwe
    mbank to marka, bre to bank

  • 9. Data: 2012-03-18 20:55:28
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/
    > Napisz do nas i adres w Łodzi
    > W czym więc jest problem?

    Adres to nie to samo co adres korespondencyjny.

    Piotr

  • 10. Data: 2012-03-19 08:32:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 17 Mar 2012 22:17:31 +0100, Esperanza napisał(a):

> [...]
    > dane? Tak w ogóle czy jest konieczne podawanie adresu banku. Bez tego
    > wypłata nie dojdzie? Będę wdzięczna za pomocną dłoń.

    Nie musisz aż tak głęboko wnikać. Podaj w pracy tak:

    mBank [nr konta]
    i na pewno dojdzie

    --
    xbartx