  • 1. Data: 2011-09-28 17:00:49
    Temat: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com>

    Witam, odebrałam dziś telefon z Idea Banku, gdzie mam lokatę na dobry
    początek. Miła pani powiedziała, że mają ofertę podwyższenia
    oprocentowania lokaty nawet do 22% dla stałych klientów, itd.
    Oczywiście domyślam się, że będę namawiana na różne produkty z
    opłatami manipulacyjnymi, za zarządzanie.
    Mam dużo wolnych środków i interesują mnie wyłącznie lokaty z
    kapitalizacją codzienną. Pani oznajmiła, że znajdzie się coś dla mnie.
    Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
    mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?

  • 2. Data: 2011-09-28 17:10:36
    Temat: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-28 19:00, Paulina Bednarska pisze:
> [...]
    > Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
    > mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?

    Był.
    Pogadałem sobie z miłym i imponująco dobrze ubranym panem.
    Pouśmiechaliśmy się trochę, pokomentowali to-i-o-owo i pożegnaliśmy się.
    Kawą nie częstował.
    Jeśli to lubisz, to idź.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-09-28 22:37:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Takie oprocentowanie dostaniesz jak zdecydujesz się na regulara lub
    produkt z rodzaju Libra/Pareto.

    Jeżeli jesteś zainteresowana to daj znać, mogę zrobić fajnego
    negocjatora i też Ci się to opłaci ;-)

    Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać. Generalnie jeżeli jesteś
    zainteresowana długookresowym oszczędzaniem: emerytura, spłata kredytu
    hipo, dzieci to daj znać.

    ps
    kawę dostaniesz gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-09-29 06:02:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać.

    Łaskawca.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-09-29 08:12:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak <w...@y...pl> wrote on 2011-09-29_8:02

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Łaskawca.

    Malkontent ;-)

    witrak()

  • 6. Data: 2011-09-29 08:46:08
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-09-29 08:02, wiatrak pisze:

    > Łaskawca.

    Liczy na to, że komuś się z iPadem pomyli :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 7. Data: 2011-09-29 19:28:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Liczy na to, że komuś się z iPadem pomyli :)

    na nic nie liczę, nikomu nic nie daję, zwyczajnie wiem, że niektórzy
    powinni iPoda dostać, ale o tym nie wiedzą, bo im zwyczajnie df nie
    powiedział (df nic z tego nie ma oprócz wypełniania dodatkowych papierków)
    prezent jest od banku

    czywiście iPada również można dostać, jeżeli ktoś byłby zainteresowany ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-09-29 21:27:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Paulina Bednarska" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
    >mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?

    Gdzies kiedys slyszalem ze .....
    doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi
    do momentu, w którym się skończą. :D

  • 9. Data: 2011-09-29 21:34:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdzies kiedys slyszalem ze .....
    > doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi
    > do momentu, w którym się skończą. :D

    DF NIE MOŻE obracać pieniędzmi klienta, pomyliłeś pojęcia, jedynie DI
    może to robić.

    DF może klientowi pokazać różne rozwiązania finansowe, ale to klient
    decyduje czy i co chce. Nie może również sugerować alokacji środków itp.
    nie ma do tego prawa!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-09-29 22:23:22
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > DF NIE MOŻE obracać pieniędzmi klienta, pomyliłeś pojęcia, jedynie DI może
    > to robić.

    No tak, masz racje.
    Ehhh zakrecony troche jestem, bo wlasnie probuje sie polapac w dzungli
    "sztuczkow i kruczkow" leasingu, gdyz zonka bedzie brala autko z salonu.
    Na dodatek znalazlem troche niefajnych opini o f-mie Masterlease
    i tu jest niestety taki szkopol, ze chyba tylko ona ma upusty na to autko
    ktore akurat chce wziac. Na oko wyglada mi drogo, ale inny lizingodawca
    musialby wychodzic od ceny bez upustu, /importera czy producenta ? /
    wiec sprytnie to sobie skalkulowali.... oczywiscie zeby zlupic ile sie da ;)
    No ale nie widzialem jeszcze OWUL i TOP, a wyglada ze trzeba byc czujnym :]