  • 31. Data: 2011-10-05 20:19:03
    Temat: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-05 21:09, RobertS pisze:

    > dostaje prowizję od wypłaconego kredytu a co myślałeś?

    Tylko czy ta prowizja jest dla niego naliczana z pożyczki, ktorą
    zalatwił klientowi i klient potem spłaca większą pożyczkę, czy z
    jakiegoś funduszu banku?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 32. Data: 2011-10-05 21:21:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tylko czy ta prowizja jest dla niego naliczana z pożyczki, ktorą
    > zalatwił klientowi i klient potem spłaca większą pożyczkę, czy z
    > jakiegoś funduszu banku?

    NIE, klient nie płaci (bezpośrednio) za to co robi doradca = nie ma tak,
    że Ty płacisz ileś więcej, bo bank musi zapłacić pośrednikowi,
    dostaniesz takie same warunki jak w banku lub czasem lepsze

    bank ma swoich pracowników i bez względu na to czy zrobią komuś kredyt
    czy nie to i tak płaci im pensję, natomiast pośrednik dostaje
    wynagrodzenie TYLKO jeżeli bank kredyt wypłaci to bardzo wygodne dla
    banku, bo jak nie ma kredytu (na którym bank zarabia) to nie ma kasy dla
    pośrednika, a pracownik i tak i tak swoje dostać musi...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2011-10-06 06:59:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 05 Oct 2011 21:04:45 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >mnie się to nigdy nie udało, na spotkaniu musisz wyczuć czy DF pokazuje
    >Ci korzystne dla Ciebie rozwiązania (do których musisz być przekonany)
    >czy dąży do tego, abyś jak najszybciej podpisał papiery

    problem w tym, że jeśli wiem, co jest korzystne i jestem do tego
    przekonany, to DF mi raczej niepotrzebny :-)

    >to spisujemy wniosek; efekt taki, że klient zadowolony, nie ma lapsa i
    >mogę liczyć na polecenia ;-)

    OK, jednego prawdziwego DF mamy :-)
    BTW: co to jest "laps"? Słownik jężyka polskiego go nie zawiera.

    >strategia "sprzedać i zapomnieć" ma krótkie nogi, klient znienawidzi
    >takiego "doradcę" i potem krążą opowieści o doradcach naciągaczach,
    >złodziejach itp...

    święte słowa

  • 34. Data: 2011-10-06 17:53:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > problem w tym, że jeśli wiem, co jest korzystne i jestem do tego
    > przekonany, to DF mi raczej niepotrzebny :-)

    ale nie wiesz czy wiesz o wszystkich opcjach, są dostępne takie usługi
    finansowe, o których nie mówi się w tv i nie znajdziesz informacji o
    nich po kliknięciu w bannery na www

    > OK, jednego prawdziwego DF mamy :-)
    > BTW: co to jest "laps"? Słownik jężyka polskiego go nie zawiera.

    "laps" to sytuacja kiedy klient przestał płacić składki na program
    oszczędnościowy, TU likwiduje mu rejestr, potrąca opłatę likwidacyjną i
    oddaje to co zostało = zazwyczaj niewiele

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2011-10-06 20:52:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-05 23:21, RobertS pisze:

> [...]
    > banku, bo jak nie ma kredytu (na którym bank zarabia) to nie ma kasy dla
    > pośrednika, a pracownik i tak i tak swoje dostać musi...

    Dziękuję serdecznie.

    animka

  • 36. Data: 2011-10-07 07:07:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 06 Oct 2011 19:53:13 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >ale nie wiesz czy wiesz o wszystkich opcjach, są dostępne takie usługi
    >finansowe, o których nie mówi się w tv i nie znajdziesz informacji o
    >nich po kliknięciu w bannery na www

    zapewne. Jak wynika z informacji podawanych w tej grupie często chodzi
    o "struktury". O jakich innych opcjach "się nie mówi w tv"?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 37. Data: 2011-10-07 07:23:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

> [...]
    >oszczędnościowy, TU likwiduje mu rejestr, potrąca opłatę likwidacyjną i
    >oddaje to co zostało = zazwyczaj niewiele

    Dlatego IMHO te "programy" to ściema, przynajmniej w zakresie
    wynagrodzenia dla TU. Zamiast jasno napisać: płacisz chłopie (lub babo
    :-) przez parę lat na nasze wynagrodzenie, a potem ew. coś skapnie dla
    Ciebie, to skrzętnie to ukrywają.
    Podobnie, gdy dopytywałem się o zyski coroczne: 3,5% kapitału zabiera
    TU, a ewentualną nadwyżką, jaka pozostanie z zysku dzieli się ze mną.

    Pewnie ktoś zapyta: po co mi to, skoro jest to nieopłacalne? Tylko ze
    względu na ewentualną wypłatę dla mojej rodziny, gdyby mnie kiedyś
    zabrakło, bo utrata moich dochodów byłaby znaczącym ubytkiem. No i
    jeszcze fakt, że ubezpieczyłem się naście lat temu, gdy jeszcze nie
    wszystko to rozumiałem.

    Mam też taki plan ING w swojej pracy: pewien procent pensji (dla
    jasności: powyżej wynegocjowanej kwoty, czyli pracodawca bierze to na
    siebie) idzie na "oszczędzanie + ubezpieczenie na życie". Ta część
    "zaoszczędzona" zawsze dziwnym trafem okazuje się mniejsza niż suma
    składek (sumuję tylko część "oszczędnościową", a nie
    "ubezpieczeniową").

    Dla mnie oszczędzanie przy pomocy profesjonalistów powinno wyglądać
    tak: wpłacam im coś (raz lub regularnie), a zyskiem od tego kapitału
    się dzielimy. Jak są dobrzy - pomnożą i zarobią i dla siebie i dla
    mnie. Jak są kiepscy - to nie widzę powodu, aby dostali cokolwiek (np.
    te 3,5%).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 38. Data: 2011-10-08 22:15:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > zapewne. Jak wynika z informacji podawanych w tej grupie często chodzi
    > o "struktury". O jakich innych opcjach "się nie mówi w tv"?

    nie, struktury nie biorą już udziału w promocji, negocjator wiązany jest
    z PSO (Aegon) lub produktami z rodzaju Pareto/Lukro/Libra

    zainteresowany?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 39. Data: 2011-10-08 22:22:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wynagrodzenia dla TU. Zamiast jasno napisać: płacisz chłopie (lub babo
    > :-) przez parę lat na nasze wynagrodzenie, a potem ew. coś skapnie dla

    niczego nie ukrywają, klient musi podpisać, że zapoznał się z TOiP, bez
    tego program się nie rozpocznie

    > Podobnie, gdy dopytywałem się o zyski coroczne: 3,5% kapitału zabiera
    > TU, a ewentualną nadwyżką, jaka pozostanie z zysku dzieli się ze mną.

    oj przesada, nie 3.5%, program daje określone korzyści (które jednych
    interesują a innych nie) i za to się płaci, NIC za darmo nie dostaniesz

> [...]
    > się dzielimy. Jak są dobrzy - pomnożą i zarobią i dla siebie i dla
    > mnie. Jak są kiepscy - to nie widzę powodu, aby dostali cokolwiek (np.

    to dlaczego nie korzystasz z takich opcji? przecież doradcy inwestycyjny
    są wynagradzani na zasadzie success fee i np. biorą 20% tego co program
    dla klienta zarobił

    opcji jest mnóstwo, są programy automaty (wpłacasz i zapominasz) oraz
    takie, w których samodzielnie inwestujesz, w zasadzie jeżeli ktoś jest
    zainteresowany oszczędzaniem/inwestowaniem (w moim mniemaniu jest to
    konieczne!) to powinien coś dla siebie wybrać, pozostaje tylko kwestia
    co to będzie, DF jest od tego aby pokazać klientowi jakie są opcje

    i na koniec uwaga chyba najważniejsza, najtrudniej jest zacząć oszczędzać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 40. Data: 2011-10-10 09:11:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 09 Oct 2011 00:15:07 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >nie, struktury nie biorą już udziału w promocji, negocjator wiązany jest
    >z PSO (Aegon) lub produktami z rodzaju Pareto/Lukro/Libra
    >
    >zainteresowany?

    Chętnie się dowiem, co to za zwierzęta (ogólnie - na czym to polega).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski