-
11. Data: 2018-11-30 08:31:19
Temat: Re: Nest Bank
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
W dniu 2018-11-30 o 00:35, Arek pisze:
> Zawsze mnie czymś zaskakiwał. Jeszzce w FM:
Też miałem problemy z Nest Bankiem.
Nie udało mi się tam nawet konta założyć ;)
Dałem sobie spokój.
Pozdrawiam
-
12. Data: 2018-11-30 11:58:23
Temat: Re: Nest Bank
Od: Crimi <r...@w...pl>
Podali mi nawet niezłe kakao
i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;)
-
13. Data: 2018-12-02 16:16:01
Temat: Re: Nest Bank
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ptr54m$3ni$1@node1.news.atman.pl...
> Podali mi nawet niezłe kakao
> i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;)
Skoro już napisałem to spróbowałem ponownie, czyli przez infolinię
załatwić dostęp przez net.
Po każdym pytaniu "Proszę o cierpliwość..." i oczekiwanie - konsultacje z
suflerem? Kilka razy.
Potem mniej - więcej tak: jeżeli ma się numer umowy NIK to trzeba przez
infolinię się zalogować
i zweryfikować się hasłem telefonicznym. Potem można sprawę załatwić.
Nie mam tego hasła bo dostępu przez internet i telefon nie życzyłem kiedyś
sobie. Wyciągów
papierowych też. Ale że jakieś "muszą wysyłać" to umieszczali w serwisie
wyciągów elektronicznych,
do którego przysłali link aktywacyjny i tymczasowe hasło. Ale nie
aktywowałem. Sprawdzanie
salda zerowego mnie nie kręci.
Potem nic nie rozumiałem bo mieli przysłać ten SMS-em kod telefoniczny,
potem pani się
wycofała i prześle mi kod inny, który mam jej podać w celu weryfikacji. Po
co?, przecież rozmawiamy
a poza tym nie dokopię się w moim telefonie do SMS-a w czasie rozmowy. Może
po rozmowie?
Wreszcie pani stwierdziła, że "po konsultacji" jednak się nie da i wysłała
do oddziału.
Ja jestem cierpliwy bo tak bardzo mi nie zależy... Ale zrozumieć jak to
naprawdę działa w tym
banku to masakra.
Arek