  • 11. Data: 2004-08-10 10:01:12
    Temat: Re: Neste A24 i KK mBanku - blokady
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Jocker Clio 1,4", używający adresu <s...@p...onet.pl>
    napisał:
    > Moim zdaniem sprawa jest prosta.
    > Blokada zwalnia sie automatycznie ( tank do pelna) lub poprzez
    > wcisniecie glwonego przycisku wiecie tego co jak sie go wcisnie to
    > leci.
    > i teraz : jezeli wkladam np banknot 20 zł i nie zatankuje do pelna to
    > teoretycznie blokada sie nie zwolni no chyba ze wcisne glowny, ale
    > zakladamy ze nie i w postaci zablokowanej odkladam pistolet na
    > dystrybutor.
    >
    > Za chwilke podjezdza ktos inny i np wplaca jakas tam kwote
    > i.......benzynka leje sie po dystybutorze.
    > To jedyne co przychodzi mi do glowy.

    I to jest bardziej logiczne niz ta teoria z samozaplonem w wyniku wyladowan
    elektrostatycznych :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 12. Data: 2004-08-10 10:04:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Jocker Clio 1,4 napisał(a):

    > Za chwilke podjezdza ktos inny i np wplaca jakas tam kwote i.......benzynka
    > leje sie po dystybutorze.
    > To jedyne co przychodzi mi do glowy.

    Hmmmm... po dystrybutorze to może nie, ale zaraz po podniesieniu
    pistoletu - to ma sens...

  • 13. Data: 2004-08-10 10:19:49
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał
    w wiadomości news:cfa6jg$rck$1@news.onet.pl...

    > Hmmmm... po dystrybutorze to może nie, ale zaraz po podniesieniu
    > pistoletu - to ma sens...

    Ciekawe, czy kolejny tankujący mógłby wykorzystać kasę niewykorzystaną przez
    poprzednika. W sumie można to chyba zabezpieczyć elektronicznie ... ale
    jakiś powód usunięcia blokady z pistoletów musiał być, skoro to zrobili, bo
    chyba nie dla samego wyróżniania się z tłumu w denerwowania klientów ;)

  • 14. Data: 2004-08-10 10:39:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Ciekawe, czy kolejny tankujący mógłby wykorzystać kasę niewykorzystaną przez
    > poprzednika.

    Nie. Zaraz po odwieszeniu pistoletu jest drukowany paragon i zamykana
    transakcja. Gorzej, jak źle odwieszisz i odjedziesz.

    > W sumie można to chyba zabezpieczyć elektronicznie ... ale
    > jakiś powód usunięcia blokady z pistoletów musiał być, skoro to zrobili, bo
    > chyba nie dla samego wyróżniania się z tłumu w denerwowania klientów ;)

    To z tym lejącym paliwem jest sensowne. Jeśli tankujesz za np. 20 PLN,
    wciszkasz blokadę, automat przerywa dopływ paliwa przy 20 PLN, blokada
    zostaje z wciśniętym dużym przyciskiem na pistolecie i tak też wisi na
    dystrybutorze. Ktoś następny płaci, podnosi i już mu leci paliwo...

  • 15. Data: 2004-08-10 10:43:40
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał
    w wiadomości news:cfa8ke$rct$2@news.onet.pl...
> [...]
    > zostaje z wciśniętym dużym przyciskiem na pistolecie i tak też wisi na
    > dystrybutorze. Ktoś następny płaci, podnosi i już mu leci paliwo...

    I to ma sens :)

  • 16. Data: 2004-08-10 14:15:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Robert Wicik napisał:

    > I to ma sens :)

    Ja się pytam - dla kogo? ;)

    K.

  • 17. Data: 2004-08-11 08:46:35
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>

    > Ja się pytam - dla kogo? ;)

    Dla straży pożarnej ???

  • 18. Data: 2004-08-11 08:51:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Ja się pytam - dla kogo? ;)

    Dla mnie nabrało sensu, mnie klienta A24 :)

  • 19. Data: 2004-08-11 09:05:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Dla mnie nabrało sensu, mnie klienta A24 :)

    A tak mniej OT - te głupie automaty nauczyłyby się przyjmować drobniaki
    i wydawać resztę. Przecież to nic trudnego - można powiedzieć, że to
    coraz bardziej powszechne...

  • 20. Data: 2004-08-11 13:44:49
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał
    w wiadomości news:cfcnh1$go8$2@news.onet.pl...
    > A tak mniej OT - te głupie automaty nauczyłyby się przyjmować drobniaki
    > i wydawać resztę. Przecież to nic trudnego - można powiedzieć, że to
    > coraz bardziej powszechne...

    Lepiej niech sie nie ucza, bo kolejki zaczna sie robic.

    m.
    ktora nie lubi kolejek