  • 1. Data: 2006-12-26 23:54:18
    Temat: Neste a blokady KK mbank
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Nikt chyba jeszcze nie doniósł, że jakoś niedawno w mBanku wystąpiła
    zmiana na lepsze. Jeszcze niedawno przy zakupie benzynki na Neste
    pojawiała się blokada na kwotę deklarowaną i potem druga blokada na
    różnicę między tą kwotą a kwotą "zatankowaną". Dziś patrzę, a ta
    różnica jest ze znakiem minus, czyli tak jak być powinno. O czym z
    kronikarskiego obowiązku donoszę (gugle odnotowały :))

    PG

  • 2. Data: 2006-12-27 00:03:12
    Temat: Re: Neste a blokady KK mbank
    Od: neg <n...@n...pl>

    Te blokady przy autoryzacji powinny zostać zlikwidowane bo to nie ma sensu. Niech
    robią autoryzację bez blokady a potem od razu obciążenie. I tak bank musi wtedy
    ściągnąć nawet jeśli wyjdzie debet.

  • 3. Data: 2006-12-27 01:01:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):
> [...]
    > różnica jest ze znakiem minus, czyli tak jak być powinno. O czym z
    > kronikarskiego obowiązku donoszę (gugle odnotowały :))

    Widoczne były dwie blokady in plus, ale faktycznie druga (różnica) była
    in minus - po obliczeniu blokad i salda dostępnego można było w prosty
    sposób to zweryfikować. Po prostu brakowało minusa przy kwocie drugiej
    blokady i to wszystko.

  • 4. Data: 2006-12-27 19:06:02
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Piotr Gralak" news:4592b598.1208117@news.onet.pl

> [...]
    > różnica jest ze znakiem minus, czyli tak jak być powinno. O czym z
    > kronikarskiego obowiązku donoszę (gugle odnotowały :))

    Szanowny Piotrze muszę się z Tobą nie zgodzić :) W ostatnim tygodniu
    musiałem dwa razy napoić na Neste swojego rumaka i o dziwo po tankowaniu na
    jedne stacji Neste na koncie w mBanku zostało zablokowane tyle pieniędzy za
    ile rzeczywiście zatankował. W przypadku stacji Neste umiejscowionej w innej
    części miasta na koncie została przyblokowana kwota deklarowana a nie
    rzeczywista.

    Może więc sposób blokowania środków na koncie jest podyktowany od samej
    stacji Neste :)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 5. Data: 2006-12-27 20:30:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Telly Savalas <t...@k...pl> napisał(a):

    > Może więc sposób blokowania środków na koncie jest podyktowany od samej
    > stacji Neste :)

    Nie.
    Mam raz kwote deklarowana raz wartosc paliwa na tej samej stacji.

    Slawek

  • 6. Data: 2006-12-28 14:20:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    neg <n...@n...pl> writes:

    > Te blokady przy autoryzacji powinny zostać zlikwidowane bo to nie ma
    > sensu. Niech robią autoryzację bez blokady a potem od razu
    > obciążenie.

    To po co w ogole autoryzacja. Przeciez te dwie rzeczy sa ze soba
    scisle zwiazane.

    > I tak bank musi wtedy ściągnąć nawet jeśli wyjdzie debet.

    Np. od tego faceta co to podobno prezydenta obrazal.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2006-12-28 20:15:21
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Slawek Kos" wrote in message
    > Mam raz kwote deklarowana raz wartosc paliwa na tej samej
    stacji.

    Czy ja mam jakąś inną VC z innego mBanku? Zwykle sprawdzam
    stan karty wieczorem w dniach, kiedy dokonuję transakcji. W
    przypadku Neste w blokadach miewałem kwotę deklarowaną. Po
    rozliczeniu transakcja trafiała do operacji bieżących już w
    kwocie wlanego paliwa. Przypadków pośrednich czy
    zduplikowanych transakcji mój wzrok nie zarejestrował.
    Ponieważ aktualnie nie posiadam blokad, więc nie mogę sobie
    przypomnieć z jakim znakiem są one prezentowane. W
    operacjach bieżących są grzecznie minusy.
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 8. Data: 2006-12-29 07:57:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Menek <m...@o...pl> napisał(a):

    > stacji.
    >
    > Czy ja mam jakąś inną VC z innego mBanku?

    Na mBanku swiat sie nie konczy.
    To co widac w podgladzie transakcji nie zalezy tylko od banku.
    Ja nie mam VC z mBanku.

    Slawek

  • 9. Data: 2006-12-29 13:36:52
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 07:57:22 +0000 (UTC), "Slawek Kos"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Na mBanku swiat sie nie konczy.
    >To co widac w podgladzie transakcji nie zalezy tylko od banku.
    >Ja nie mam VC z mBanku.

    temat blokad (wszelakich, nie tylko z Neste) w KK Zmyllennium łaskawie
    przemilczę, co i Tobie radzę ;)

    PG

  • 10. Data: 2006-12-30 17:02:39
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Slawek Kos" wrote in message:
    > Na mBanku swiat sie nie konczy.
    > To co widac w podgladzie transakcji nie zalezy tylko od
    banku.
    > Ja nie mam VC z mBanku.

    Zupełnie nie wiem czemu zabrałem tutaj głos. Przecież mam
    kartę z tematu w banku z tematu więc w zasadzie powinienem
    siedzieć cicho ;)

    A wracając do tematu nie przypominam sobie 2 blokad na jedną
    transakcję z Neste. Zwykle w blokadach wisiał jeden wpis na
    kwotę deklarowaną a potem w operacjach bieżących jeden wpis
    na kwotę wlanego paliwa. Oczywiście po pojawieniu się wpisu
    w operacjach bieżących blokada znikała.

    --
    Pozdrawiam,
    Sławek