  • 1. Data: 2002-07-10 17:38:04
    Temat: Net w Millennium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Bylem dzisiaj w oddziale Millennium w NS. Powiedziano mi, iz net w Biznesie
    dziala juz od 2 tygodni i lada moment powinien byc wprowadzony do M.

  • 2. Data: 2002-07-11 11:37:25
    Temat: Re: Net w Millennium
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

    > Bylem dzisiaj w oddziale Millennium w NS. Powiedziano mi, iz net w Biznesie
    > dziala juz od 2 tygodni i lada moment powinien byc wprowadzony do M.

    A co to ten "Biznes"?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-07-11 15:44:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Millennium Biznes => www.big.pl

  • 4. Data: 2002-07-11 19:51:47
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    > Bylem dzisiaj w oddziale Millennium w NS. Powiedziano mi, iz net w
    Biznesie
    > dziala juz od 2 tygodni i lada moment powinien byc wprowadzony do M.

    Chyba masz na myśli coś w rodzaju HomeCash`a (nawet mają promocję, że
    nie pobierają za to żadnej opłaty)... ale to nie to samo co pełny dostęp
    przez net ;-(((
    sic!

  • 5. Data: 2002-07-11 19:58:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Chyba masz na myśli coś w rodzaju HomeCash`a (nawet mają promocję, że
    > nie pobierają za to żadnej opłaty)... ale to nie to samo co pełny dostęp
    > przez net ;-(((
    > sic!

    Lepiej namiastka tego, niz nic.

  • 6. Data: 2002-07-11 20:58:03
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agko4a$6uv$...@n...onet.pl...

    Obsluga wprowadzona przez Inet w Millennnium bedzie zapewna podobna do stron
    glownego udzialowca BIG BG - Banco Comercial Portuges.
    Ich strony to:
    http://www.cidadebcp.pt/

    pzdr
    AruBuru