  • 11. Data: 2009-01-04 23:10:39
    Temat: Re: Never ending story - plastik
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A samochod myjesz tez zeby sie dowartosciowac?

    ja nie, a ty?

  • 12. Data: 2009-01-04 23:13:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ja nie, a ty?

    To chyba Cie dzis widzialem na drodze ;). Ja myje :) Nie lubie jezdzic
    brudnym, po prostu to mi sie nie podoba.

    MK

  • 13. Data: 2009-01-05 00:03:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-04, RK <b...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Aquariusem w sieci? Jaja sobie robisz. Ta karta nie służy do płacenia w
    > sieci. Ona jest po żeby jej użytkownik lepiej się poczuł. ;-) Za stroną
    > Multibanku "Poczuj prestiż i ekskluzywność."

    Cyferki z Aquariusa pod światło można odczytać (są wypukłe). Za to jak
    farba odejdzie, to znakomicie utrudnia odczytanie numeru karty przez
    osoby postronne.

    Ale fakt. Tempo w jakim cyferki stały się koloru karty jest zadziwiające
    jak na kartę przeznaczoną na tak długie użytkowanie. Z tym, ze duplikaty
    to są chyba darmowe. :->

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-01-05 05:38:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > To chyba Cie dzis widzialem na drodze ;). Ja myje :) Nie lubie jezdzic
    > brudnym, po prostu to mi sie nie podoba.

    I to cię dowartościowuje, czy myjesz bo jest brudny?
    Kartę się używa, a nie podziwia jaka jest piękna.
    tak przy okazji. Mój samochód jest czysty bez mycia.

  • 15. Data: 2009-01-05 07:41:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > I to cię dowartościowuje, czy myjesz bo jest brudny?

    Ty chyba cos takiego sugerowales 2 posty wczesniej.

    > Kartę się używa, a nie podziwia jaka jest piękna.

    Naprawde? Nie wiesz czasem po co banki oferuja karty z wlasna grafika?
    Przeciez najtaniej byloby dawac jednokolorowe plastiki :). Jak moge
    wyciagnac z portfela karte wygladajaca jakby byla wyjeta psu w gardla i
    wygladajaco porzadnie to raczej siegne po te druga.

    > tak przy okazji. Mój samochód jest czysty bez mycia.

    Moja karta zanim jej uzylem tez dobrze wygladala.

    MK

  • 16. Data: 2009-01-05 07:55:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Ty chyba cos takiego sugerowales 2 posty wczesniej.

    Nie zrozumiałeś. Trudno.

    > Naprawde? Nie wiesz czasem po co banki oferuja karty z wlasna grafika?

    Media Markt?

    > Moja karta zanim jej uzylem tez dobrze wygladala.

    Ja nim jeżdżę. Nie oglądam.

  • 17. Data: 2009-01-05 08:08:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 00:01:05 +0100, MK napisał(a):

    > A samochod myjesz tez zeby sie dowartosciowac? Bo na bezpieczenstwo
    > jazdy nie wplywa jego czystosc

    Ale przecież karta nie służy do wystawiania jako obrazek czy przyglądania
    się jej na poprawę humoru (a może czegoś nie wiem?)
    Czysty samochód to coś innego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2009-01-05 08:11:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 08:41:35 +0100, MK napisał(a):

    > Jak moge
    > wyciagnac z portfela karte wygladajaca jakby byla wyjeta psu w gardla i
    > wygladajaco porzadnie to raczej siegne po te druga.

    Hmm czyli karty zużytej już nie wyciągasz z portfela?
    Osobiście rozumiem dlaczego banki prześcigają się w wymyślnych formach (i
    też mam swoje typy, które mi się podobają ze względu na estetykę, ale w
    życiu nie postawiłbym warunku "ma być piękna". Przede wszystkim ma być
    dobra.
    Karta to nie kobieta ;-)

  • 19. Data: 2009-01-05 08:45:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:
    > Karta to nie kobieta ;-)

    tylko jej substytut.

  • 20. Data: 2009-01-05 12:53:24
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    RK pisze:

    > Aquariusem w sieci? Jaja sobie robisz. Ta karta nie służy do płacenia w
    > sieci. Ona jest po żeby jej użytkownik lepiej się poczuł. ;-) Za stroną
    > Multibanku "Poczuj prestiż i ekskluzywność."

    Haha, szczególnie że Visa Aquarius jest powszechnie rozpoznawana jako
    karta prestiżowa... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio