  • 71. Data: 2009-01-06 14:25:03
    Temat: Re: Never ending story - plastik
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sebcio wrote:

    > Odpowiedz mi więc na jedno pytanie - skoro korzystasz z kredytu na
    > karcie na bieżąco i ciągle, dlaczego nie wolałeś otworzyć linii
    > kredytowej ?

    otworzył i wykorzystał w całości

  • 72. Data: 2009-01-06 17:06:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sebcio" <s...@n...com> wrote in message

    > Hallo ! Mamy nowy rok ! Pobudka, niektóre promocje już się skończyły.

    I pojawiaja sie nowe...

    Visa Aquarius
    a.. atrakcyjne oprocentowanie - tylko 11,9% (przez pierwsze 6 miesięcy *)

    MK

  • 73. Data: 2009-01-06 17:38:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "Sebcio" <s...@n...com> wrote in message

    > I pojawiaja sie nowe...
    >
    > Visa Aquarius
    > a.. atrakcyjne oprocentowanie - tylko 11,9% (przez pierwsze 6 miesięcy *)

    no super atrakcyjne.

    ja mam 0% przez pierwszy rok, 3.9% standardowo, 5.9% wypłata gotówki.
    tylko trzeba się z polskich banków wynieść.

  • 74. Data: 2009-01-07 15:26:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Sty, 18:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > no super atrakcyjne.
    >
    > ja mam 0% przez pierwszy rok, 3.9% standardowo, 5.9% wypłata gotówki.
    > tylko trzeba się z polskich banków wynieść.

    Wiciu, nie każdy mieszka w Kaliforii, więc nie psuj krwi ludziom...;-)

  • 75. Data: 2009-01-07 19:19:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Wiciu, nie każdy mieszka w Kaliforii, więc nie psuj krwi ludziom...;-)

    nie wszystkie banki są w kalifornii.

  • 76. Data: 2009-01-07 19:51:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sty, 20:19, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie wszystkie banki są w kalifornii.

    Wiciu, wiesz dobrze, że chodzi o to, że mieszkasz w Stańcach..! Czego
    Ci zazdroszczę, to super oferty kart frequent flyer, czego nie ma w
    Polanezji, a w zasadzie chyba nigdzie w Jewropie...

  • 77. Data: 2009-01-07 21:17:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Wiciu, wiesz dobrze, że chodzi o to, że mieszkasz w Stańcach..! Czego
    > Ci zazdroszczę, to super oferty kart frequent flyer, czego nie ma w
    > Polanezji, a w zasadzie chyba nigdzie w Jewropie...

    miałem na myśli to, że są równiez banki w Anglii, Niemczech, Szwajcarii
    i tam też można otworzyć konto i dostać kartę i przestać przejmować sie
    tym co oferują banki w Polsce.

  • 78. Data: 2009-01-07 21:35:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 15:17:02 -0600, witek napisał(a):

    > miałem na myśli to, że są równiez banki w Anglii, Niemczech, Szwajcarii
    > i tam też można otworzyć konto i dostać kartę i przestać przejmować sie
    > tym co oferują banki w Polsce.

    Przecież z wielu względów jest to marzeniem ściętej głowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 79. Data: 2009-01-07 21:46:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebcio pisze:
    > Hallo ! Mamy nowy rok ! Pobudka, niektóre promocje już się skończyły.

    Ja na swojej karcie nadal widzę : oprocentowanie kredytu 9,9 %

    --
    Mithos

  • 80. Data: 2009-01-08 10:08:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ja na swojej karcie nadal widzę : oprocentowanie kredytu 9,9 %

    Ale nowi się już nie załapią. Tym niemniej stopy idą w dół. Może za rok
    będzie lepsza promocja :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl