  • 11. Data: 2009-10-07 21:07:20
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Szef PO i jego ziomki z samego topu wladzy kreca lody, przyznaja sobie
    > roczne premie po 80k, przy okazji nawolujac do oszczednosci bo mamy
    > kryzys, to dopiero jest cynizm i obluda.
    >
    > D.

    Ile według Ciebie powinien zarabiać premier Polski? Za jakie wynagrodzenie
    Ty podjąłbyś się tego zadania?

  • 12. Data: 2009-10-07 21:15:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kandydujac do Sejmu kazdy z nich wie jakiego rzedu zarobkow nalezy sie
    spodziewac w ramach wyplacanej, comiesiecznej pensji.

    Sugerujesz, ze powinienem byc bardziej wyrozumialy dla robienia walkow przez
    naszych rzadzacych, bo zarabiaja za malo jak na ich potrzeby i przez to
    musza sobie dorabiac?

    D.

  • 13. Data: 2009-10-07 21:21:39
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

  • 14. Data: 2009-10-07 21:21:44
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Kaminskiego odwoluje sie po to, zeby nie przeszkadzal w zapowiedzianej pare
    > dni temu przyspieszonej prywatyzacji, czyt. kreceniu lodow na calego, tak
    > jak to mialo miejsce w latach 90-ych.
    >
    > D.

    Dieter, nie rozśmieszaj mnie... ty naprawdę myślisz, że fircykowaty agent CBA
    jeżdżący porszakiem i wydający astronomiczną kasę, zresztą twoją i moją kasę,
    na tak zwane działania operacyjne jest w stanie uchronic przed grubszymi
    wałkami? goście którzy robią przekręty nie są idiotami i nie rozmawiają przez
    telefon o firankach w mercu jak poseł Pęczak... smutna prawda jest taka, że
    grube wałki są praktycznie nienamierzalne... a podejrzewam, że jak do CBA
    wejdzie ktoś nowy i zapuści tam rentgena to ukaże się niezłe szambo...mówisz o
    premiach u chłopaków Tuska... a wiesz jaką premię dostał agent za rozpracowanie
    Sawickiej?... robotę miał ciężką w sumie... co prawda były też drobne plusy,
    nowy merc w białej skórze, białe skarpetki, najdroższe ciuchy... ale co się
    narobił, to się narobił...

  • 15. Data: 2009-10-07 21:32:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    >
    > Sugerujesz, ze powinienem byc bardziej wyrozumialy dla robienia walkow
    > przez naszych rzadzacych, bo zarabiaja za malo jak na ich potrzeby i przez

    Nic nie sugeruję tylko chcę poznać Twoje zdanie. Premier to nie jest funkcja
    wybieralna, to człowiek wynajęty przez sejm do kierowania państwem. Może być
    posłem ale nie musi. Ile powinien, Twoim zdaniem, zarabiać premier Polski?
    Za jaką pensję Ty podjąłbyś się takiego zadania?

  • 16. Data: 2009-10-07 21:58:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:

    > Ile według Ciebie powinien zarabiać premier Polski? Za jakie wynagrodzenie
    > Ty podjąłbyś się tego zadania?

    Ja bym za piątaka się poświęcił, no ale ja częściej gram w piłkę :))))
    Obiecuje, że jak mnie wybierzecie, to nie będę robił nic, a więc w
    szczególności nie będę szkodził !

  • 17. Data: 2009-10-07 22:01:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > nowy merc w białej skórze, białe skarpetki, najdroższe ciuchy... ale co się

    Ty Viper pewnie widziałbyś tego agenta w Polonezie Atu i waciaku, o
    fizjonomii tego z 07 zgłoś się ?

  • 18. Data: 2009-10-07 22:04:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Ja bym za piątaka się poświęcił, no ale ja częściej gram w piłkę :))))
    > Obiecuje, że jak mnie wybierzecie, to nie będę robił nic, a więc w
    > szczególności nie będę szkodził !

    No i jedną opinię mamy. Praca premiera RP jest warta 5k PLN. Najlepiej
    jednak jakby go wcale nie było, bo premierzy szkodzą Polakom. Wszyscy
    premierzy, tak zrozumiałem, czy tylko ten aktualny? A Ty Dieter co sądzisz?

  • 19. Data: 2009-10-07 22:11:53
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

    > święte słowa Jerzy... ja też uważam że to szef CBA powinien odwoływac premiera,
    > a nie premier szefa CBA... żal mi tylko prezia jarka... jak do niego dotrze że
    > nic już nie jest w stanie wyciągnąc go z tą jego awanturniczą i cynicznie
    > obłudną partyjką ze śmietnika historii, to zrobi mu się naprawdę smutno...

    Viper. W normalnym kraju Premier odwołuje szefa CBA za brak działań, a
    szef CBA premiera za tolerowanie funfli z lepkimi łapkami.

    W Pomrocznej Premier odwołuje szefa CBA za to, że szuka przejawów
    korupcji, pomimo, że ustawa o CBA jest tak skonstruowana, by było to
    trudne, bo korupcja ze swej zasady jest chorobą tych co maja aktualnie
    władzę , a nie opozycji.

    Przy okazji przypominam , że to samo dotyczy Komisji Śledczej. Mają one
    tylko sens wtedy, gdy politycy opozycji kontrolują aktualnie rządzących,
    a nie tak jak skarykaturowała to obecna koalicja - do sądów kapturowych
    nad opozycją. To jest elementarz demokracji.

  • 20. Data: 2009-10-07 22:47:40
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > a nie tak jak skarykaturowała to obecna koalicja - do sądów kapturowych
    > nad opozycją. To jest elementarz demokracji.

    tyle teorii... ale nie musisz mi przytaczac hasełek ze sztandarów dla tak
    zwanego plebsu, który prezio zapewne głęboko gardzi... smutna prawda jest taka,
    że prezio jarosław stworzył sobie swoją prywatną policję polityczną... Kamiński
    przecież nie jest ani prawnikiem, ani policjantem, jest tylko dawnym
    rozrabiaczem, który pasjami bezcześcił pomniki i rzucał kamieniami w tak
    zwanych komuchów... a ustawa o CBA jest tak skonstruowana, że to jest
    autentyczne państwo w państwie, które nawet nie musi się tłumaczyc ptokuraturze
    i zawsze może zasłonic się dobrem śledztwa... wiele jeszcze ciekawostek na ten
    temat usłyszymy przypuszczam... nie wszystkie ślady da się zatrzec, jak znam
    życie ci wszyscy wierni kumplasie Mariusza K. którymi obsadził CBA gdy zrobi
    się ciepło będą śpiewac piękniej niż Violetta Villas...