  • 31. Data: 2009-10-08 10:02:26
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało
    ------

    Poniżej świetny i trafiający w sedno najświeższych wydarzeń felieton byłego
    prezydenta L.Wałęsy.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Walesa-dla-WP
    -chronmy-Polske-przed-szalencami,wid,11573782,feliet
    on.html

  • 32. Data: 2009-10-08 10:08:22
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Krzysztof S. pisze:

    > powtarzasz retorykę rodem z "wybiórczej" - przypominam że PO jest
    > partią rządzącą nie od wczoraj
    > i powinna zacząć brak odpowiedzialność za własne działania
    > (ewentualnie brak działań). Zrzucanie
    > winy na opozycję - triumfalne "a PiS to też tego nie zrobił!" to
    > żenująca dziecinada.

    Spróbuj myśleć. Nie powtarzaj pisowskiej retoryki. Dlaczego przez lata
    nie udało się kontrolować tej strefy? Niezależnie od barw wszyscy mieli
    tam swoje interesy.
    Twój wpis jest właśnie przykładem żałosnej i żenującej retoryki.

  • 33. Data: 2009-10-08 10:28:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dlaczego PeOwcy, z Tuskiem na czele zawsze zaczynaja sie bronic wypowiadajac
    magiczne slowo "PIS"? Rudy udzielajac wczoraj wywiadow nawet przez chwile nie
    okazywal skruchy, a jedynie obarczal PIS wywolywaniem wojen.

    PIS zle rzadzil wg PO, przejeliscie wladze, teraz Wy rzadzicie, a jak
    rzadzicie to kazdy widzi.

    D.

  • 34. Data: 2009-10-08 10:31:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

> [...]
    > tam swoje interesy.
    > Twój wpis jest właśnie przykładem żałosnej i żenującej retoryki.

    Prosze o konkretna odpowiedz: dobrze, ze banda Rudego uklada sie z mafia
    hazardowa czy nie? Unikaj w swojej odpowiedzi slowa "PIS".

    D.

  • 35. Data: 2009-10-08 10:34:13
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > Prosze o konkretna odpowiedz: dobrze, ze banda Rudego uklada sie z mafia
    > hazardowa czy nie? Unikaj w swojej odpowiedzi slowa "PIS".

    Oczywiscie, ze zle. Jedni i drudzy to kurwy i zlodzieje. Jednak dobrze,
    ze nie ma juz Lepera w rzadzie a to dzieki wygranej PO.

  • 36. Data: 2009-10-08 11:07:59
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    PIS zle rzadzil wg PO, przejeliscie wladze, teraz Wy rzadzicie, a jak
    rzadzicie to kazdy widzi.

    Pomijając wielki szum medialny wokół afery hazardowej (żadna z wcześniej
    rządzących partii również nic nie zmieniła sprawach opodatkowania hazardu)
    to przypominam Ci, że Polska jest jedynym krajem w UE, który ma dodatni PKB
    więc chyba PO tak źle nie rządzi, prawda?

    Nie usprawiedliwiam kolesiowskiego uwikłania Chlebowskiego i Drzewieckiego,
    którzy za to ponieśli karę, ale podaj realną alternatywę dla dalszych rządów PO.
    Tylko nie pisz, że UPR powinien rządzić bo chyba już wyrosłeś z wieku, w
    którym wierzy się w bajki?

  • 37. Data: 2009-10-08 11:18:21
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dieter pisze:

    > Prosze o konkretna odpowiedz: dobrze, ze banda Rudego uklada sie z mafia
    > hazardowa czy nie? Unikaj w swojej odpowiedzi slowa "PIS".

    Dlaczego unikasz odpowiedzi na konkretne pytanie? Nie "rydzykuj" tylko
    spróbuj odpowiedzieć używając swoich szarych komórek. Dlaczego przez
    blsko 20 lat nie udaje się kontrolować tej sfery?

  • 38. Data: 2009-10-08 11:23:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PKB
    > więc chyba PO tak źle nie rządzi, prawda?
    >
    > Nie usprawiedliwiam kolesiowskiego uwikłania Chlebowskiego i

    Jaką karę ponieśli?

    --
    marfi

  • 39. Data: 2009-10-08 16:17:51
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o konkretna odpowiedz: dobrze, ze banda Rudego uklada sie z mafia
    > hazardowa czy nie? Unikaj w swojej odpowiedzi slowa "PIS".

    A mie nie rusza ani banda rudego ani nie ruszyła banda kaczego:))))))

  • 40. Data: 2009-10-08 17:07:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jesli kupisz sobie Bentley'a na raty, to sasiedzi beda mowic, ze swietnie Ci
    sie wiedzie. Szkoda tylko, ze nie beda wiedziec tego, ze caly ten Twoj
    luksus i "rozwoj" jest na kreche. Tak samo jest z naszym wzrostem PKB (+0.5%
    to blad statystyczny). Z reszta, na co mi ten caly farbowany wzrost
    gospodarczy na papierze skoro np. brak juz kasy do konca roku na zabiegi w
    szpitalach, a ZUS musi pozyczac kolejne 5 mld pln na wyplaty emerytur.
    Dopuszczam tez taka mozliwosc, ze afere hazardowa ujawniono po to, zeby
    plebs mial igrzyska i nie widzial tego jak robi sie nieciekawie w kraju.

    Przypominam rowniez moja prognoze sprzed ok. 1 roku mowiaca, ze najgorzej
    bedzie w Polsce w grudniu 2010.

    D.