  • 71. Data: 2009-10-09 13:21:40
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > tajemniczych okolicznościach zniknęły 10% procentowe dopłaty, mimo że Gilowska
    > wcześniej w wywiadzie zapewniała że na pewno będą, odpowiedziała tak...
    > przepraszam bardzo, ale nas nikt nie nagrał jak kontaktujemy się z
    > lobbystami... jak to dlaczego jest w parlamencie? bo go prezio zrobił jedynką
    > na liście... jedynka na listach dużej partii ma to do siebie, że gdyby tam była
    > nawet Genowefa Pigwa to też by przeszła... gdyby Chlebowski był na czele listy
    > w następnych wyborach to też by się w cuglach dostał do sejmu... tyle że Tusk

    Ale Viperku. Bolek Piecha jest dodatkowo przewodniczącym komisji
    zdrowia, a Palikot i Chlebowski już nie są szefami swoich komisji mimo,
    że wszyscy mamy do nich 100% zaufanie :).

    Nie dziwi Cię, że taki wielki aferzysta, który od 2 lat służy jako
    wzorzec gangstera w każdej błyskotliwej ripoście komuszków z SLD i PO na
    każdy zarzut o przekręty w ich gronie, ciągle tam jest.

    Jest tak, pomimo, że cała władza wykonawcza jest od tych 2 lat w rękach
    PO. Nikt nawet nie próbował odbierać Mu immunitetu, by się nie ośmieszać.

    No to pięciolatek chyba rozumie, że albo Piecha jest aferzystą i PO
    skrajnie nieudolne, że to toleruje, albo te kilka artykułów w Gazecie
    Wyborczej było tylko propagandowym biciem piany po to, by dać
    "pożytecznym idiotom" oręż , by nie byli tak bezradni w obronie szeroko
    rozumianej lewicy.

    Jak wiemy z historii pożytecznych idiotów nie brakowało i nie brakuje.
    Nawet na tej grupie.

    Mówiąc nawiasem właśnie w tej chwili Donald apeluje, ze łzami w oczach ,
    do swoich towarzyszy z PO, by powstrzymali się do czasu wyborów
    prezydenckich, od kręcenia lodów, bo może nie być inaczej wybrany :)
    Jak myślisz Viper - posłuchają ?

  • 72. Data: 2009-10-09 13:36:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Nie dziwi Cię, że taki wielki aferzysta, który od 2 lat służy jako
    > wzorzec gangstera w każdej błyskotliwej ripoście komuszków z SLD i PO na
    > każdy zarzut o przekręty w ich gronie, ciągle tam jest.

    Jak fajnie trochę pomanipulować. Przewodniczącego komisji zdrowia wyznacza
    klub PiS. Może na to stanowisko wyznaczyć szczotkę klozetową byle przedtem
    tę szczotkę - baczność - Jarosław Kaczyński - spocznij - umieścił wcześniej
    na pierwszym miejscu listy PiS. To że poseł Piecha jest dalej
    przewodniczącym to świadczy o PiS, a nie o tym, co poseł Piecha ma za
    uszami.

  • 73. Data: 2009-10-09 13:47:30
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > do swoich towarzyszy z PO, by powstrzymali się do czasu wyborów
    > prezydenckich, od kręcenia lodów, bo może nie być inaczej wybrany :)

    nie ma dowodów, nie ma winy... jest tylko pewne powiedzenie o żonie cezara, ale
    to nie obowiązuje tak zwanych ludzi z wyższej półki... mój dobry kolega, z
    którym robiłem na studiach rózne inetersy jest szanowanym posłem pis... teamtu
    rozwijał nie będę, powiem tylko że wszyscy ludzie są dokładnie tacy sami, i z
    lewa i z prawa i ze środka... i powtórzę jeszcze jedno, uważam tak od bardzo
    dawna... Donek nie wystartuje w tych wyborach prezydenckich... po grzyba mu
    to... wystawi prawdopodobnie Komorowskiego albo Sikorskiego... jak przegrają z
    Cimoszewiczem to bez znaczenia, z Cimoszką się bez problemu dogada... bedzie
    chciał doprowadzic do wysokiego zwycięstwa platformersów w wyborach i będzie
    sterował wszystkim z tylnego siedzenia... w tym czasie wychowa sobie następcę,
    myślę że będzie to Nowak, facet ma ogromny potencjał uważam, jest bardzo
    inteligentny i lojalny, i za szesc lat grzecznie wystartuje w wyborach
    prezydenckich... przyczyna jest prosta... jako przezydent nie mógłby grac dalej
    z piłkę z kumplami i z borowcami, względy bezpieczeństwa na to nie pozwalają...
    a teraz bez problemu może... co prawda po ostatnich zmianach musi uważc, bo
    może byc więcej fauli he he... każdy dla kogo sport odgrywa ważną rolę w życiu
    to bez problemu zrozumie...

  • 74. Data: 2009-10-09 14:01:27
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > lewa i z prawa i ze środka... i powtórzę jeszcze jedno, uważam tak od bardzo

    Doszedłeś do tej konkluzji jeszcze przed tym , jak nosiłeś te ulotki w
    plecaku, czy po tym?

    Ubeków by ucieszyła odpowiedz, że "po tym", bo potwierdził byś , że
    wykonali po 1989 roku kawał dobrej roboty. Mnie zdziwiła by odpowiedz,
    "że przed", bo znaczyło by to , że traciłeś czas...

  • 75. Data: 2009-10-09 14:29:51
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message

    > tyle teorii... ale nie musisz mi przytaczac hasełek ze sztandarów dla tak
    > zwanego plebsu, który prezio zapewne głęboko gardzi... smutna prawda jest
    > taka,
    > że prezio jarosław stworzył sobie swoją prywatną policję polityczną...

    Ale kazde wykrycie przekretu PO mozna obrocic w walke polityczna.
    To sprytny wykret - od teraz kazdy przekret PO
    mozna nazwac walka polityczną.

    A nietykalne PO jest na niekorzysc wszystkich z nas.
    Jesli PO zostanie nietykalne to beda mogli krecic lody bez zadnych
    skrupulow.

    Pozdr,
    Duch

  • 76. Data: 2009-10-09 14:34:09
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ubeków by ucieszyła odpowiedz, że "po tym", bo potwierdził byś , że
    > wykonali po 1989 roku kawał dobrej roboty. Mnie zdziwiła by odpowiedz,
    > "że przed", bo znaczyło by to , że traciłeś czas...

    no oczywiście że "po tym"... myślę że pan Tolek, który cwiczył na mnie wariant
    dobry i zły ubek byłby ze mnie dumny... mam dokładnie wyprany mózg i chłopaki
    spod znaku WSI zaszczepili mi tam najgorsze cechy... na przykład mdli mnie na
    widok grzmiącego obłudnie prezesa Jarosława, niedobrze mi się robiło jak
    patrzyłem na rozbiegane oczka Kamińskiego na konferencji w Rzeszowie, a o moim
    stanie ducha gdy widzę cynicznie obłudnego Ziobrę to już nie wspomnę... ja mam
    od małego taką dziwną cechę, że gdy patrzę na kogoś to wiem od razu czy mówi
    prawdę czy kłamie... wiele razy znajomi robili różne doświadczenia w tym
    temacie i w tych sprawach jestem praktycznie nieomylny... szkoda że nie jest
    tak na foreksie he he... i wiem dobrze co musi czuc taki Prawdziwy Polak i
    Patriota jak ty prowadząc dysputy z kimś takim jak ja, ale wiesz jak jest...
    prezes nie zdążył wymienic społeczeństwa które się ewidentnie nie sprawdziło i
    mamy efekty...

  • 77. Data: 2009-10-09 14:41:34
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Jest jak jest bo takich co tak myślą jak Ty jest więcej niż takich co myślą
    podobnie do mnie. Akceptuje to i rozumiem. Taka jest demokracja. Wszyscy
    robią jak chce większość. Demokracja, moim zdaniem, ma same wady i tylko
    jedną zaletę. Niezadowolonych jest zawsze mniej niż zadowolonych. To
    powoduje, że wojna domowa jest bardzo mało prawdopodobna. Ta jedna cecha
    dodatnia, w mojej ocenie, przeważa nad wszystkimi głupotami, które serwuje
    większość. Na tym skończę. Dziękuję za Twój czas i uwagę.

    Myślę, że w gruncie rzeczy myślimy podobnie :-)
    Ja oczywiście też chciałbym, żeby było mniej urzędników i żeby były niższe
    podatki.
    Zauważ, że PO szła do wyborów pod hasłami: cud gospodarczy na wzór Irlandii
    czy Hiszpanii, niskie podatki (słynny 3x15% jeszcze z czasów gdy Zyta Gilowska
    była w Platformie), szybka modernizacja Polski poprzez m.in. zdecydowanie
    szybsze tempo budowy autostrad itp.
    Oczywiście nikt wtedy nie przewidział, że za chwilę świat pogrąży się w
    b.silnym kryzysie na kilka lat.
    Kryzys i bańki spekulacyjne głównie na rynku nieruchomości spowodowały, że po
    latach prosperity to takie kraje jak Irlandia czy Hiszpania mają dziś znacznie
    głębszy kryzys gospodarczy niż Polska.
    Nic nie trwa wiecznie na tym świecie.

    Kompletnie nie zgadzam z Twoim stwierdzeniem, że demokracja ma same wady.
    Przypomnij sobie przytaczaną już przeze mnie na tym forum słynną maksymę
    W.Churchilla: "Demokracja jest najgorszym z systemów ale do tej pory nikt nie
    wymyślił lepszego".
    Wielki angielski polityk i premier rządu w czasie II Wojny Światowej
    oczywiście miał rację.
    Alternatywą dla demokracji jest tylko dyktatura chociaż byś ją nazwał
    "monarchią oświeconą" czy użył jakiegokolwiek eufemizmu to dyktatura NIGDY nie
    będzie lepsza od demokracji.
    Nie daje też żadnych gwarancji lepszego systemu gospodarczego natomiast zawsze
    ogranicza prawa i wolności obywatelskie.
    Demokracja ma też liczne wady, to demokratyczne wybory spowodowały całe
    zastępy demagogów wśród polskich polityków z A.Lepperem na czele.
    Ale i demokratyczne wybory zakończyły definitywnie wiele politycznych karier.

  • 78. Data: 2009-10-09 14:58:21
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > A nietykalne PO jest na niekorzysc wszystkich z nas.
    > Jesli PO zostanie nietykalne to beda mogli krecic lody bez zadnych

    Duchu, nie przesadzaj... chłopaki, nie bądźcie tacy skromni... to że w pisie
    jest wiele miernot o lotności kowadła to wcale nie oznacza że oni też nie
    potrafią wykręcic jakiegoś wałka... nie są u włądzy, ale możliwości są
    zawsze... zwłaszcza że wielu już czuje że ich przygoda z polityką powoli się
    kończy... przy geniuszu strategicznym prezia mają to jak w banku...

  • 79. Data: 2009-10-09 15:06:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > prawdę czy kłamie... wiele razy znajomi robili różne doświadczenia w tym

    i co widzisz, jak sie golisz ?

  • 80. Data: 2009-10-09 15:29:48
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > i co widzisz, jak sie golisz ?

    widzę człowieka, który nigdy nie złamał swoich zasad, nawet w najmniejszym
    stopniu... co jak co, ale z patrzeniem w lustro nigdy nie miałem problemów...
    ale podejrzewam, że ty musiałeś zapuścic brodę... widząc jad, którym ociekają
    twoje posty kiedyś myślałem że to przewlekła trauma powyborcza, ale teraz widzę
    że to coś głębszego... co to za teksty, co ty sobie żałosny człowieczku w ogóle
    wyobrażasz...