  • 11. Data: 2010-08-28 13:44:46
    Temat: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
    Od: "Hamster" <m...@o...pl>

    news:i5atn8$p39$1@inews.gazeta.pl...

    > błędnie zresztę

    [CUT]

    Dyskutujesz z kOLINĄ

  • 12. Data: 2010-08-28 14:56:00
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    > albo tez natychmiast dostaje odmowe, a zarcie juz w brzuchu.

    no wlasnie i co oni zrobia, co im da policja skoro nie odmawiasz zaplaty
    ? (bo jak rozumiem na dzwiach wejsciowych nie bylo napisu nie przyjmemy
    kart z chipami)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 13. Data: 2010-08-28 15:14:25
    Temat: Re:
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Michal <n...@n...org> napisał(a):

    > Pani =C5=82adnie wszystko spisa=C5=82a i otworzy=C5=82a reklamacj=C4=99 (=
    > O tre=C5=9Bci=20
    > podstawowej "odm=C3=B3wiono mi akceptacji karty... ").
    >
    > Kto=C5=9B z grupy jest bywalcem tej restauracji? Polecam p=C5=82atno=C5=9B=
    > =C4=87 kart=C4=85=20
    > chipow=C4=85 a nast=C4=99pnie reklamacj=C4=99 w banku- mo=C5=BCe kup=C4=85=
    > uda si=C4=99 co=C5=9B zdzia=C5=82a=C4=87... :)

    Po co zawracać głowę bankowi takimi sprawami? Radzę po prostu omijać takie
    śmieciowe miejsca. To najlepsza szkoła na handel i usługi. Skoro jakiś
    właściciel oszczędza na sprawności terminala, to może i to samo robi z
    kuchnią, zaopatrzeniem i higieną w lokalu?
    Aż oczy szerokie zrobiłem, z tych kitów jakie wciskała Ci 'obsługa' lokalu...
    Może jeszcze pasek magnetyczny musi być brązowy? ;))

  • 14. Data: 2010-08-28 15:16:58
    Temat: Re: "Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kaz
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Przepraszam za ucięty temat w poprzednim moim poście. To skutek ingerencji
    portalu gazeta.pl. Jakoś dziwnie mają ustawiony skrypt. Ja w temacie nic nie
    zmieniałem.

  • 15. Data: 2010-08-28 18:58:36
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 28.08.2010 17:14, n...@N...gazeta.pl pisze:

    > Po co zawracać głowę bankowi takimi sprawami?

    Dlatego, że bank wydał mi kartę pełnowartościową (tj zobowiązał się
    wydać), akceptowaną w miejscach oznaczonych logo MasterCard. A tutaj jak
    widać moja karta nie została zaakceptowana- nie z powodów niezależnych
    od sprzedawcy/losowych a niestety z premedytacją. Problem istnieje tam
    od około 1,5 roku, usiłowałem tam płacić różnymi kartami i zawsze
    kończyło się tak samo. Miarka się przebrała. Bank ma możliwość dyskusji
    na ten temat z Polcardem (Polcard jest tam acquirerem) jak równy z
    równym, a indywidualnego cardholdera infolinia Polcardu spuszcza na drzewo.

    Sprawa przypomina mi opisywane przez grupowiczów walki z limitem 10zł
    poprzez bank- również skuteczne.

    > Radzę po prostu omijać takie
    > śmieciowe miejsca. To najlepsza szkoła na handel i usługi.

    Zgadza się, jednak jedzenie jest tam całkiem OK (zwłaszcza amerykańskie
    śniadania) i w takim przypadku mam zamiar powalczyć o to, do czego
    zobowiązuje się merchant- w tym wypadku to lepsza "szkoła" niż po prostu
    omijanie tego lokalu. :)

    Michał

  • 16. Data: 2010-08-28 19:09:57
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kotlet Mielony pisze:

    > no wlasnie i co oni zrobia, co im da policja skoro nie odmawiasz zaplaty
    > ? (bo jak rozumiem na dzwiach wejsciowych nie bylo napisu nie przyjmemy
    > kart z chipami)

    Jak pisał wątkotwórca - jest napis "akceptujemy wyłącznie karty
    kredytowe, nie płatnicze". Konia z rzędem temu, kto potrafi to
    zinterpretować. Wszak wszystkie moje karty kredytowe są kartami
    płatniczymi... :-)

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2010-08-28 19:13:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    n...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > właściciel oszczędza na sprawności terminala, to może i to samo robi z
    > kuchnią, zaopatrzeniem i higieną w lokalu?

    Na sprawności terminala nie da się oszczędzić, bo terminal jest
    własnością Polcardu. Jak nie działa, to Polcard ma naprawić i już. Albo
    wymienić na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawcę.

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2010-08-28 19:33:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    malgosia pisze:

    > uważam że łusznie że nie przyjmujo kredytowych bo nie wiadamo czy
    > własciciel zapłaci kredyt. Debetowa jest obciongana natychmiast
    > to podstawy....

    O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane

  • 19. Data: 2010-08-28 20:05:15
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 28 Sie, 13:51, "malgosia" <m...@o...pl> wrote:

    > Debetowa jest obciongana natychmiast
    Som na świecie rzeczy które siem fizjologom nie śniły.

  • 20. Data: 2010-08-28 20:19:18
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > portalu gazeta.pl. Jakoś dziwnie mają ustawiony skrypt. Ja w temacie nic
    No to wiesz, co zrobic..."po prostu omijać takie śmieciowe miejsca" :-)

    pozdrawiam,
    Mariusz