  • 11. Data: 2010-10-14 23:12:27
    Temat: Re: Nie będzie żadnej korekty w 2010r. ?
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik " XXL"
    > Problem w tym, że nie ma żadnego powodu/pretekstu do zmiany trendu
    > wzrostowego
    > na EUR/USD.

    powody ulica poznaje po fakcie

  • 12. Data: 2010-10-17 16:29:03
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Zarówno większość analityków (zwłaszcza wieszczący wciąż silne spadki
    > S.Dębowski) jak i czołowi znawcy AT i cykli z tego forum (skippy i Dieter)
    > przewidywali początek większej korekty najpóźniej we wrześniu.
    > Tymczasem mamy połowę października a korekty w ogóle nie widać na
    > horyzoncie.
    >
    > Polityka "drukowania pieniędzy" przez banki centralne (zwłaszcza FED)
    > zaburzyła całkowicie cykle na rynkach finansowych i wygląda na to, że w
    > tym
    > roku już w ogóle nie będzie większej korekty tzn. takiej powyżej 10%.

    Jak to będzie to nikt nie wie, ale mnie się wydaje że 10%-towa korekta
    właśnie czycha tuż za rogiem .....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2caf2bb59f
    3b2349.html

    P.S. Zdaje sobie sprawę o słabości moich kresek w porównaniu do tych
    pochodzących od chłopaków z Ifutures.pl :).
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=9010&mode=vi
    ew

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/