  • 11. Data: 2004-08-27 16:26:20
    Temat: Re: Nie chce spłacać kredytu studenckiego.
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać.

    jedno pytanie - ty wziąłeś kasę czy oni ??

  • 12. Data: 2004-08-27 17:19:35
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-27 17:22, kiedy Tomasz Nowicki
    napisał(a) co następuje:

    > Lepperem nie da się zostać po studiach...

    Eee tam, teraz to już takie studia robią...
    Ostatecznie zresztą może się trochę ograniczyć i zostać mecenasem Dzido.

  • 13. Data: 2004-08-27 17:21:26
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "Marek B" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kredyt studencki i ukończyłem studia. Mam prace ale mało zarabiam sam
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to
    > zrobić. Ludzie pomóżcie.

    A czemu pan Marek Bryja nie podpisze sie imieniem i nazwiskiem pod tak
    chwalebnym zamiarem ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 14. Data: 2004-08-27 19:57:41
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Marek B wrote:
> [...]
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to

    Brawo. Jak pomyśle że tacy ludzie kończą studia i zostają "wiodącą siłą
    narodu", ciarki po plecach idą. Mam nadzieje że nie będziesz leczył
    ludzi lub budował mostów. Brrrr...
    AG

  • 15. Data: 2004-08-28 00:20:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to

    Mysle ze powinienes zaczac od zabicia poreczycieli i nauczycielki jezyka
    polskiego. To prawdopodobnie bardzo niedobrzy ludzie. Nastepnie wroc do nas
    po rade co robic dalej.

    uklony, marekz

  • 16. Data: 2004-08-28 09:01:32
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał:

    > ROTFL

    Nie ma sie z czego smiac, to nie jest smieszne tylko zalosne...

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 17. Data: 2004-08-28 09:02:47
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

> [...]
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to

    tam ci pomoga:

    http://www.samoobrona.pl

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 18. Data: 2004-08-28 11:39:25
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Mam kredyt studencki i ukończyłem studia. Mam prace ale mało zarabiam sam
    > sie utrzymuje. Chciałbym aby mi ten kredyt umożyli

    Nie da się umoŻyć kredytu.

    > albo aby poręczyciele
    > którzy mnie w ten kredyt wpędzili zaczeli go spłacać. W jaki sposó to
    > zrobić. Ludzie pomóżcie.

    Nic prostszego. Wystarczy, że teraz Ty ich wpędzisz w spłacanie. Możesz
    zastosować tą samą metodę, którą oni wykorzystali wpędzając Ciebie w kredyt.

    PshemeK

  • 19. Data: 2004-08-28 12:17:59
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-08-27 17:22, kiedy Tomasz Nowicki

    > Eee tam, teraz to już takie studia robią...
    > Ostatecznie zresztą może się trochę ograniczyć i zostać mecenasem Dzido.

    Niby tak, ale to już nie to samo - być obsługiwanym, a obsługiwać...

    T.

  • 20. Data: 2004-08-28 13:25:24
    Od: "Marek" <t...@g...pl>

    Adam <f...@m...signature> napisał(a):

> [...]
    > chwalebnym zamiarem ? :-)
    >
    > Nie "czemu" a "dlaczego" widać że ktoś tutaj nie skończył szkoły wyższej a
    moze i gimnazium. I Widać też sie nie podpisał imieniem i nazwiskiem. A moze
    by sie nam pochwalił jaką szkołe skończył. ? A zamiar, tak oczywiście
    chwalebny. Wyobraż sobie ile jest osób w Polsce które mają taki kredyt jak
    ja. Gdybym wiedział jak sobie pomóc, pomógłbym i innym.

    Marek Bryja