  • 1. Data: 2005-07-18 16:49:18
    Temat: Nie chcecie płacić za bank w komórce ?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Nie dajmy się rolować!

    Danuta Waniek i jej KRRiT zaplanowała nam następnych 15 lat
    korzystania z mediów i wymyśliła:
    - abonament na komputery i komórki
    - koncesje na internetowe radio i TV
    - cenzurę internetowych treści

    Przyłączam się do protestu. Ty też to zrób! To jest nasz ruch. Nie ma
    już w Polsce miejsca dla KRRiT! Pokażmy im, że nie warto pchać łap w
    tryby, Sieć odpowie na zamach na siebie!

    http://www.naszruch.pl/

    MichalL

  • 2. Data: 2005-07-18 17:02:37
    Temat: Re: Nie chcecie płacić za bank w komórce ?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > Nie dajmy się rolować!
    >
    > Danuta Waniek i jej KRRiT zaplanowała nam następnych 15 lat
> [...]

    Tyleż to ma sensu, co i abonament na wieżę audio (jak często jej
    posiadacze słuchają 'jedynki'???) a nawet i telewizor. Niech przerobią
    publiczną telewizję na kodowaną i płatną i przestaną pieprzyć.

    Ale żadne apele tu nic nie dadzą, należy zamiast tego spróbować się
    dowiedzieć co myślą o abonamencie poszczególne partie polityczne i
    odpowiednio wykorzystać prawo głosu w niedługich już wyborach.

  • 3. Data: 2005-07-18 21:18:06
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Kasperski napisał(a):

> [...]
    > dowiedzieć co myślą o abonamencie poszczególne partie polityczne i
    > odpowiednio wykorzystać prawo głosu w niedługich już wyborach.

    Nie takie to głupie, tyle, że faktycznie nic nie da. A co do
    dowiadywania się co "myślą" różne partie, to też nie ma sensu, bo
    jeszcze nie widziałem partii, która spełniłaby obietnice wyborcze ...

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 4. Data: 2005-07-19 09:48:45
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dbgmj1$9kn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Danuta Waniek i jej KRRiT zaplanowała nam następnych 15 lat korzystania
    > z mediów i wymyśliła:
    > - abonament na komputery i komórki
    > - koncesje na internetowe radio i TV
    > - cenzurę internetowych treści

    Ostatnio gdzies czytalem ze Brukseli nie podoba sie nasz abonament rtv
    poniewaz idzie na dotowanie publicznej tv i radia a to jest nieuczciwa
    konkurencja poniewaz w tejze publicznej tv/rtv są reklamy. Moze niedlugo
    wcale nie bedzie abonamentu?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-07-19 09:54:30
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    gg wrote:

> [...]
    > poniewaz idzie na dotowanie publicznej tv i radia a to jest nieuczciwa
    > konkurencja poniewaz w tejze publicznej tv/rtv są reklamy. Moze

    co ty! reklamy to rynek=ryzyko, prędzej wywalą reklamy i zrobią 10xabonament