  • 1. Data: 2010-08-27 05:49:20
    Temat: Nie chcesz sie stresowac? Zostan hydraulikiem.
    Od: fatso <f...@n...com>

    We Francji straszyli jeszcze niedawno dzieci ,ze polski hydraulik
    zabierze im prace.
    Cos w tym bylo bo ludzie dobrych zawodow i inteligentni rzucaja w
    Londynie prace, nie chca brac wiecej udzialu w tzw rat race(wyscig
    szczurow). Zamiast sie stresowac oni wola odbyc
    kursy hydrauliczne i zarabiac pozniej krocie jako samozatrudniony
    osobnik w niebieskim kombinezonie z francuskim kluczem w reku.
    Dla mnie to troche pozno przyszla ta rewelacja bo wypchniety na wczesna
    emeryture w wieku lat 63 dopiero teraz odkrywam, ile wyzszej
    inteligencji trzeba wlozyc w wysilek by wygrac z brytyjskim hydraulikiem.
    Na poczatek wiesc smutna dla zlodziei z Nowej Wsi Wielkiej: zamiast tam
    osiasc z moimi 4-ma rowerami przenosze sie wlasnie w malowniczy Peak
    District w Anglii. 120 kg antycznych sreber tez zlodziejom pojdzie
    fiu-fiu mimo nosa, Zapakowane w 25 pudel znalazly przytulek w Windsorze
    na prywatnym strychu a tam juz domkow sie pilnuje dobrze z wiadomych
    powodow. Obrazy jada ze mna- ludziom moge zaufac ale myszom z Windsoru
    juz nie-do mojej Tarantelli zawieszonej na scianie zaden szczur nie
    doskoczy.

    Nowe zycie to pasmo udrek co sie zaczynaja od zwyklej hydrauliki. Otoz
    postanowilem miec domek ekologiczny: Zero-carbon o ile nie liczyc tego
    co sam wypierdze. A wiec pompa cieplna powietrzna, podlogowe rurki.
    Goraca woda sloneczna. A jak sie rozpedze to Czesi robia takie cwane
    lustra fotowoltaiczne co same wodza wzrokiem za sloncem, zmiesci sie ich
    pare w ogrodku bo bedzie duzy. W zasiegu wzroku rzeczka Blythe, podobno
    najczystsza w Anglii. A co gdyby tak z glupia frant zrobic mala tame i
    tam postawic turbinke? Dopiero by sie lokalne zaby zdziwily!
    Rzecz w tym, ze to wszystko bylyby marzenia scietej glowy gdyby nie
    blogoslawiony internet. Wlasnie wiec intensywnie sie douczam hydrauliki,
    kupuje tanio na eBayu nowe pompy alfa, zastawki, termometry do wody. Do
    niedawna mozna by bylo mowic ze mna o tych sprawach niczym ze slepym o
    kolorach. Ale te ceny straszne sprawily, ze sie edukuje szybko. Polskie
    strony sa doskonale bo oni nie skrywaja tam sekretow fachu, jak to robia
    Anglicy. Tutaj sie pieknie mowi o ekologii a drze pasy z klienta niczym
    z ostatniego frajera. Jedyna rada to sie wyedukowac wraz ze sciepowerem
    Tadziem, ktory mi tutaj pomaga.
    Kupowac elementy tanio na ebayu i pozniej samemu je skladac. Bo inaczej
    lokalny hydraulik mnie zarznie jak barana!

    fatso

  • 2. Data: 2010-08-27 11:06:25
    Temat: Re: Nie chcesz sie stresowac? Zostan hydraulikiem.
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Zamiast sie stresowac oni wola odbyc
    > kursy hydrauliczne i zarabiac pozniej krocie jako samozatrudniony

    Za duzo tekstu, czy moge prosic o jednozdaniowe streszczenie ?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-08-27 12:08:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jajek wrote:
    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    >
    > Za duzo tekstu, czy moge prosic o jednozdaniowe streszczenie ?

    Wyraznie widac ze na hydraulika sie nie nadajesz Swinski Ryju bo jestes
    za glupi.
    Ale sie mozesz wynajac za pomocnika- takiego co wymienia uszczelki i
    kible czysci.

  • 4. Data: 2010-08-27 12:31:44
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

> [...]
    > glupi.
    > Ale sie mozesz wynajac za pomocnika- takiego co wymienia uszczelki i kible

    Po co tyle agresji, nie masz Boga w sercu.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-08-28 08:42:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Coś w tym jest, bo paru znajomych instalatorów (wod, kan, elektryk, płytki)
    założyło biznesy na wyspach i bardzo dobrze zarabiają.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-08-28 12:45:21
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:
    > Coś w tym jest, bo paru znajomych instalatorów (wod, kan, elektryk,
    > płytki) założyło biznesy na wyspach i bardzo dobrze zarabiają.

    Kol. Werbinski>> jest jak powiadasz .Czlowiek bystry zaklada wlasny
    byznes i daje usluge kompleksowa. Instaluje systemy grzewcze
    i bierze od producenta elementy po cenach handlowych. Klient chce miec
    gorace nowoczesne podlogi, chodzace na plaszczu wodnym?
    On to wszystko zalozy, da gwarancje i rekomendacje zadowolonych
    poprzednich klientow. Ale to wszystko kosztuje a ja jako nowy emigrant
    wole zaplacic Szlachcicowi mazowieckiemu co jest slynna zlota raczka.
    Wspolnie skonsumujemy benefity. W tym ukladzie stara babcia co jej
    kran cieknie nie ma u nas zadnej szansy.